Separate names with a comma.
Jag var tvungen att testa Google Chrome (jag brukar inte använda den i vanliga fall). Jag upplevde inga problem med kommentarer (nu testade jag...
Nu har jag inte känt på 8:an så jag kan inte jämföra. Men trög, ja den är då i alla fall trögare än på Watch 4 Classic, men det tycker jag är bra...
Ett stort problem som jag dök på, det tar alldeles för lång tid till nästa dag. Nej, tack för ditt spel. :)
Samma här.
Vet faktiskt inte vad det får kosta, men det är ju vår första bil, så billigt :cool:. Fast det billigt i komibination med våra övriga krav kan ju...
Tänke chansa och få lite tips. Jag kan 0, eller till mer mindre än 0 om bilar. Jag kör inte själv. Men vi börjar funderar på att skaffa en bil i...
Har flera av dem (alla utom jul och bingo versionen), tyvärr köpte Jumbo upp spelet och deras app suger. Den gamla appen lär sluta fungera idag....
Ja, för att säkert kunna ansluta till mina enheter när jag inte är hemma. Samt VPN mellan olika nätverk jag använder. Men jag gissar att du...
Inget nummer, så det blir bara ett Grattis!
Finns en uppdatering i Galaxy Apps för Samsung account.
Nopp, man blir lika blind med "sådana" också. :(
Tråkigt att appen inte fungerar på din nya mobil. Men den fungerar för mig, eller det gick bra att installera och söka resor (såg att den använde...
Sant, men :cry:
Vet inte jag gör det inte, men enligt barnen så är jag "skitgammal"....
Grattis!
Jo, fast å andra sidan ingen privatperson bryr sig väl om Chat Control 2.0 heller?
Förmodligen drabbades du av buggen i senaste MS uppdateringen (om du inte gjort någon ändring som påverkar SecureBoot, BIOS mm). Men om du anger...
Vilket guldkorn :cool:, National Lampoon's Animal House
Sorry för att kasta mig in med en "tillbehörs" fråga, men är den någon som har hittat "foam tips" till earfun air pro 4+ (med snabb leverans till...
Äntligen en lösning, i tråden på Reddit, https://www.reddit.com/r/Chromecast/comments/1m58u4w/google_tv_streamer_4k_prime_video/ [ATTACH] Att jag...
Nu har jag inte kollat på ett par dagar, men idag så fanns UI 8 uppdateringen där på S22 Ultran. Tog sin tid.
Aldrig sett något liknande. Men vad händer om du först stänger av Media-volymen, och sedan höjer den?
Nej, det går nog inte. Kanske finns någon tredjeparts app, eller tillbehör. Men inget jag har snubblat på.
Samma här, tog och kopplade in Smart Switch (med datorn) men ingen uppdatering där heller. Känner inte att jag vill köra med Odin och flasha in......
Hittade en uppdatering till hemskärmen One Ui 8 i Galaxy Store appen, idag. Fixar buggar stod det.
Grejer det. P Grön introducerade mig för dem när jag var ung. Brukade snacka musik när vi väntade på bussen.
Här löste sig problemet efter månadens uppdatering.
Installerade månadens uppdatering på barnens S23 Ultra precis.. Inget OneUI 8 ännu, men det ryktas ju komma under nästa månad till S23.
Tackar för tipset, tror dock att detta erbjudande har fastnat hos honom just nu, 3 690:- (medlemspris):...
Tackar för tipsen. Tyvärr så vill svärfar köpa över disk
Sneglar på den med. Även den inte har så mycket RAM, så borde den väl kännas rappare än en gammal S10:a?
Svärfar är ute efter en ny mobil. Han har idag en Galaxy S10. Han är inte sugen på att betala så mycket. Så jag tänkte att någon av årets...
Svara själv, i appen Röst-inspelnigar finns de.
Men den nya funktionen att spela in samtal, samt transkibera så blir jag road på ett helt nytt sätt. Eller, f*n vad otydligt jag pratar. Kan man...
Aah, tack för förtydligande. Hade ju mer hoppas på något enklare, som fungerar smidigt när man blir uppringd.
Och hur har du gjort då?
Körde en wipe cache partition, och jag vet inte om det är inbillning eller inte, men jag tror att kanten blev lite smalare...
Serlöst? Det tar ju udden av det hela lite.
Ah, missade den... så klart. Men, inspelning... nu väntar jag bara på att nån ska ringa mig :cool:
Det första man kikade efter... :cool: