Separate names with a comma.
Jag såg stora aroma-hjärtan i en skål på jobbet. Jag var så säker på att de inte gjordes längre. Verkar mest vara butiker som inte tar in dem.
Blir inte nådigt på praktikintyget sen
Keyser är synsk. Som min systerson när han var liten. Med perfekt precision kunde han förutspå att "en hund snart fiser". Luktade VARJE gång
Ouff. UPs är nästan värre än extra skatt här i Uppsala :D
Skickades det från Tyskland eller Kina?
Vågade inte av rädsla för tull!
Det finns ingen man med klass som inte kan alla Red Dwarf-avsnitt utantill
Om jag hade haft en smartklocka hade jag lätt haft Holly som bakgrund. "Alright dudes?"
Mer konstigt
Förkyld som fan. Nytt är när jag hostar så tycker jag slemmet smakar paranöt
Oj, de börjar lära sig alltså!
Om du har Granngården där du bor så är de nog billigast
Oj. Många mataffärer har dem för det priset, dock med skal. Jordnötter för foder kan ju vara sjukt billigt ibland.
Är inte valnötter sjukt dyra som djurfoder?
Gmktec.com har smått otroliga priser på minidatorer. Men blir lite fundersam på grund av omdömen. Vissa verkar ha fått leveransen från kina...
Eller är det på clearanceavdelningen man ska söka?
GMKtec NucBox M5 Ultra AMD Ryzen 7 7730U Hyggligt pris på den med 32gb ram, €427 med rabatter. Bättre eller sämre?
Känns för meckigt, ger hellre mer för en annan dator än petar en massa
Tack för input! Just nu är inte 10-bit aktuellt men kanske lika bra att framtidssäkra. Mini-pc är alternativet eftersom jag vill kunna plocka...
GMKtec NucBox G10 AMD® Ryzen™ 5 3500U Mini-PC Kan den vara något?
Den här skärmen har PbP-funktion, men då behöver man en separat källa. Jag funderar på om jag kan köra in en hdmikabel också.. Men då kanske den...
Funkar det inte köper jag två billiga skärmar som jag gömmer undan. Det mesta jag gör involverar i att kolla i två datakällor och sedan jobba in...
Vi byter från två skärmar till välvda skärmar på kontoret. Jag har inte upplevt det helt problemfritt att ha många öppna program på samma skärm på...
Väldigt sugen på Gotland, men blir t/r på båtarna någonsin billigare än runt tusenlappen?
Påminner mycket om trashcan-macen
Två tips, fråga här: Windows, datortillbehör & komponenter Inkludera också vad dina prestandakrav gällande fps och upplösning är och i vilka spel.
Några kollegor älskar det. Var i valet och kvalet mellan att köpa det och Bäst i Test till tjejens föräldrar, blev Bäst i Test!
Dey be plotting
på grillen i vår
Karaoken på båten var riktigt illa. De hade dragit på enormt reverb. 2/3 av låtarna var på hindi och man hade ryggen mot publiken. Dessutom var...
Min granne som kör avbetalning med klarna kom in och var väldigt rädd, tydligen ska Klarna ha sålt hans krediter till något som hette Smoooth DAC...
Placebo har kanske den bästa covern av Running Up That Hill. Den gör jobbet även om jag inte vet varför den har så god effekt.
Har ni några tips på en budgetvänlig minipc för videoredigering? Tänkte köra 4k i Resolve eller Kdenlive, osäker vilken distro av linux jag ska...
Har ni sett Boylan's läsk på city Gross på sistone?
Köpte mönstrade kökshanddukar men av handdukarna är helt blank. Så vilket Bernard Black-citat borde jag trycka? Det är seriöst först nu när jag...
Med Bambifiltret vet man iaf att skiten fick sitt straff när morsan skjuts
Själv möts jag av andra cyklister som inte fattar att i upplyst stadstrafik kan man ha lampan riktad neråt :')
Tänker lite på big bang theory
"I stort sett" är mitt problem, därav frågan. Tack, ska kika på dem!
Tror ni arancini blir bra helt utan vin? eller finns det bra (helt) alkoholfritt vitt matlagningsvin