Separate names with a comma.
Ha där fick du! :D Helt ärligt en av dom sakerna jag uppskattar nästan mest idag! Har svårt o tänka mig en lur idag utan vattentäthet
Ja för sjuuuukt längesen
Cooooolt
Amen to that brother!
[emoji23][emoji23][emoji23]
Kom med något nytt för omväxling :P
Usch hatar vanlig whisky :P så jävla äckligt :D
Man blir full som satan på den Hahaha :P
Visst är det underbart! Man slipper dricka så mycket plus blir det billigare :P
Ja det kan nog stämma, nej nej det ska vara exakt dem ingredienserna jag sa! Blir asgött! Man ska blanda piggelin saften rätt stark med vatten
Förmodligen så med största sannolikhet haha :D Finns annars en riktigt fin päron whisky på bolaget, moonshine heter den! Från den jävla Discovery...
Okej! En go grogg är krossad is, vodka, päroncider och så finns det en piggelin saft (kommer inte ihåg tillverkare dock ) Passar bra i värmen nu...
Fjolldricka? Kom o drick med mig en gång så ska vi se om du klarar av och avsluta den groggen jag gör till dig :cool: i higly doubt it :P
Huuuur luuugnt som helst :cool: Vad hade du tänkt ha spriten till? Grogg? Rent?
Jag brukar mer eller mindre alltid köra på koskenkorva eller vanlig vodka. Två säkra kort helt enkelt! Vanlig vodka har väldigt neutral smak så...
[ATTACH]
Hitta inget annat en sida bak än när du tjötar om Sony zperia ][emoji23]
Lyssnar du på Sony xperia :D
Say whaaat :D
Vad lyssnar du på då???
Testa o kryptera en gång och sen avkryptera.. OBS! Jag står inte för om det pajar :P
Fan kors i taket! Mirakel kan ske Hahaha [emoji23]
Inställningar/säkerhet titta där om sd är krypterat
Hur jävla tidigt e du uppe då hahaa :D
Så är det när man lever ihop med det kvinnliga könet :D
+ på den! Funkar kalas bra!
[ATTACH] @220volt här har du nått o njuta av under semestern :D
Joo Joo men det där att inte flyga med sina egna plan.. Inger ju inget förtroende precis :D
Låter ju helt sjukt faktiskt :D
Hahahaahaaa[ATTACH]
[ATTACH] @Ascii Till morgonkaffet vettu! :cool:
Det där är ju bara sjukt för fan :D hahaha
Hahaha WTF :D
Dricker helst inte sprit längre.. Man blir så jävla bränd i huvet av det
Ja för dom flesta öl faktiskt.. Oftast över 5% sabbar vilken öl typ det än är! Vill jag ha overload av alkohol smak så gör jag mig en grogg :D
Procent?