Separate names with a comma.
Godmorgon allihopa. Ännu en söndag. Och imorgon börjar vardagen igen. Hade inte allt varit bättre med 5 helgdagar och 2 vardagar i veckan :D
Heh, jag fick en trisslott som tack för att jag var med i undersökningen. Hade föredragit halva priset en månad extra hos Vimla istället ;) Kan...
Oj, ska de köpa en ny data? Men det har de ju redan, copypaste random fil i datorn så har de ny data ^^ Begriper mig fortfarande inte på folk som...
Isf Format C och installera om Windows. För det låter isf som allvarligare mjukvarfel(eller malware) Och för linux rm -rf / och efter det...
Du får väl helt enkelt köra med firefox eller opera :) Jag använder mig av chrome, opera, ff, chromium samt IE(extremt sällan)
Även med att rensa på all data som har med chrome att göra? Testa annars köra med chromium för att se hur det går. Det kommer installera sig på en...
Varför går det inte, är väl bara avinstallera och installera på nytt
Dang, jag som använder mig av 4 olika browsers ^^
Då har jag just fått i mig frukost. Stekt bacon, äggröra och mackor :)
Ge din mail adress mig så kan jag fixa massvis med mails till dig ;)
Å nä. Nu är det sängdags ;)
Det blir allt vanligare att sidor blir hackade och att lösenord sprids vind för våg i diverse dumpar. Hände Flashback för något år sedan. För...
Jahopp, då har man installerat nya drivrutiner i routern. Hoppas att Payday2 blir stabilare att lira nu.
Alrighty :D Btw, är det inte ovanligt dött på i denna tråden idag?
På en arbetsplats? Vart jobbar du isf. Pub?
Säker på att du inte blandade ihop caveman83 med någon :P För jag har lirat payday 2 som bara den senaste veckan ;) Hepp, snart iväg till lund...
Har pratat med Telenor, detta var första gången de fått in en sådan här rapport. Och de rådde mig att ringa till Samsung eftersom att jag har en...
Det har jag gjort. Men för något år sedan.
Exakt. Så man hamnar innanför den där 60 dagars gränsen med Telenor Enkel.
Det är registrerat ja, och nej. Det alternativet kommer ej heller fram. Tror jag får ringa Telenor och kolla. Kanske det måste vara en färsk...
Har ett gammalt kontantkortnummer hos Telenor som jag fyller på 1 gång om året för att hålla numret aktivt :P Så hade då tänkt använda mig av...
Någon som vet om ifall om Telenor plockat bort möjligheten att köpa appar med sitt kontantkortsaldo? Försökte köpa nu imorse och det ville inte...
Och nu är det helt officiellt att tågoperatörerna får respit. http://www.hd.se/nyheter/sverige/2015/05/18/battre-surf-pa-tagen-skjuts-upp/...
Detta var lite konstigt. Jag lämnade fönstret öppet lite på glänt igår natt innan jag somnade. Nu när jag vaknade var fönstret stängt och låst....
Sant, att äga är dock en sak och att slå ihop 2 kedjor en helt annan.
Usch, netonnet har just nu blivit värdelöst iom att de ska gå ihop med siba:...
Mina ögon är lite lustiga och mina öron känner sig lite döva. Har lirat Payday2 & Black Ops 1 i typ 12 timmar i sträck :)
Stackare, ingen rolig kväll med andra ord :(
Öhum, och du är i ett android forum och säger det där :O
Du kollade väl på futurama & simpsons crossover avsnittet eller? Den är klockren :D [MEDIA]
Samma sits för min del. Utöver datorspel, lite simpsons och futurama så lär det inte hända så möe ikväll/natt
Så, vad är det som händer ikväll dårå? Fest? Stanna hemmakväll? Pubrunda?
Godmorgon alla glada och sura swedroidare. Samt till er som befinner er i mellanläget av glad och sur :P
I see. Hade ju varit kul att fått veta det från vimla själva i deras forum. Men nu vet jag detta i varje fall :)
Någon som fått mail från något place som heter nepa.se ? Och där man då får en undersökning från dem angående Telenor? Själv är jag något wtf,...
Det kom bara utan att jag behövde göra något. Edit: Fast när jag kollade inne på dropbox kontot så har det inte dykt upp ännu. Kanske tolkade...
Detta var nice, Dropbox gav mig just 3gb extra utrymme gratis :-)
Här har du stora tråden om Strippklubbar i 08-land på flashbacks egna erotik forum :P https://www.flashback.org/t2831 Bör fungerar som en start,...
Tack och lov att tapatalk inte plockat bort gamla versioner av tapatalk pro på play store. Vore droppen att köra med senaste normala versionen som...
Yup, tror det är säkrast att du kör någon rejäl malware & virussökning på din dator. Just in case.