Separate names with a comma.
Frojd: Jag har läst om den buggen men har inte lösningen. Kollar i min history lite... Hittade. Observera att detta är rena mumbojumbot och inget...
http://austrianeconomists.typepad.com/.a/6a00d83451eb0069e2011570ea5170970c-800wi
Borde inte någon ha lyckats slakta in sense på magic vid det här laget? Såpass stor skillnad kan det väl inte vara mellan olika länder om den nu...
Själv skaffade jag ett par vantar som funkar med touch... *spoiler*
Om ni vill ta reda på vilken app som förstör livet för er så har jag en bra metod, även bra för oss som inte har en sleep-timer: 1. slå in...
Fungerar knappt tycker jag, väntar på att appen dyker upp istället... wave är ändå rätt meningslös de närmsta månaderna.
Jag väntar på att bli farsa => pappaledighet och tid för kodning ;)
Det finns, jag använder dom. Kommer med SDK precis som ADB-tools.
Precis, måste ha ett due-date för att synas i listan. Utvecklaren är lite slö och har en hel del på sin todo-list, verkar som han har tidsbrist bara.
KOLLA TRÅDEN I OFFTOPIC Sluta besudla våran vettiga tråd, det finns redan en tigg-tråd i offtopic! Invites dräller det av, gå dit och fråga....
Finns på market nu också, se till att det är verision 0.2.1 så ska den finnas där...
25-29% ligger förbrukningen av wlan på under alla försök; förutom dagens genombrott. Plötsligt har jag gått ner till 17% genom att _inaktivera_...
Omröstning utan CyanogenMod är lite skumt, är väl en av de mest använda?
Jag saknar också ett sådant. Det mest uppmärksammade är dock "NewsRob" då det kopplar sig till ditt google reader konto om du använder sådant....
Jag gjorde ingenting alls innan. Jag har en rootad Magic med CyanogenMod Jag har både "google maps" och "nya google maps" samtidigt, båda...
åfan, finns det olika... vad är skillnaden? =)
Redan gjort tidigare i tråden ;) http://flybob.mine.nu/www-pub/Maps-no-root-aligned.apk
Jag installerade maps-root-aligned.apk bara, utan att göra något annat. Nu har jag fungerande "My Maps" inbyggt, flera lager, navigering och hela...
My Maps, dina kartor knyts till ditt konto. Är dock extern app från google själva... då inte exakt i google maps :(
Vad gör egentligen maps-no-root-align.apk? Slänger upp den på min sida; http://flybob.mine.nu/www-pub/Maps-no-root-aligned.apk
Jag har problem med att jag aldrig från turbo-3g, samt att ajg har generellt dålig täckning. Detta borde väl kunna bli bätter med nyare radio?
Testat nu med min normala användning och senaste verisionen är sämre! 5 timmar - 35% Batteri - 28% av detta WLAN WLAN påslaget hela tiden, lite...
Meddelade utvecklaren av gTasks om battery-drain problemen. Han har återgärdat dom och dessutom släppt en widget, så nu kan ni ha era google tasks...
Uppdatering: Meddelande utvecklaren för gTasks om problemet med foreground hela tiden. Det är nu återgärdat sägs det och en ny beta har släppts;...
Hur jobbigt är egentligen skalbyte? Någon som har en fin guide som fungerar (alltså ni har använt den)?
Jag använder främst mitt wlan i skolan eller i hemmet, samma typ av användning. Mycket data | Lång tystnad | Synka lite | Lång tystnad Därför...
Enligt http://focus.ti.com/pdfs/bcg/80211_wp_lowpower.pdf bör jag spara energi vid användning av dual-mode istället för b/g bara. Andra ändringar...
Det jobbiga med dokumentationen är att det inte finns någon, jagade som ett djur efter information om den igår men fick resultera i att jag fick...
Händer ofta för mig, nästan alltid. Jag väljer en app och ibland tankas den ner och ibland inte. Dock hjälper det att titta till den när den står...
Inga resultat alls, väldigt svårt att mäta... Beror på användning av wlan också, jag har igång det hela dagarna så jag bör spara en hel del. Kan...
Skype-Skype likadant, fast dock under beta. Men väntar spänt på perfekt fungerande, deras interface är lite skrämmande kass...
OBS! Endast utvecklat och testat på HTC Magic, andra användare får gärna pröva! Jag har ett bra tag lurkat på hur jag kan minska effektåtgången...
SpectrumManagement = 0 # 0 - Disable 802.11h, 1 - Enable Alltså är 802.11h avstängd per default. h är en utökning till protokollet och...
Niiiiiiiiiiiiiice! Här ska optimeras! Läsa på lite också exakt om vad funktionerna gör, återkommer med resultat. Nöjd med att lyckas låsa den till...
cm-recovery [för 32B] Funkerar mycket bra, lättanvänd och används med fördel när man vill byta till CyanogenMod-ROM på sin Magig (F.Ö. grym ROM)....
Jag prövade något slumpat tema i CM-updater. Dumt att inte visa previews där, man får ju bara chansa...
Rename CM => CyanoagenMod... Bara vi insatta som vet vad det är.
Det stora frågan är väl också vad en radiouppdatering gör; -påverkar den ditt OS? -olika radiotäckning? -problem med SPL/Recovery? Vad tjänar jag...
Jag har alltid ett lagg på ~5 sekunder när jag ringer ut med fring Skype-Out? Både på WLAN och 3g... i dont likes. Kan ha något att göra med att...
Jag kan ansluta till 3g, ändrade precis i info-menyn till att explicit endast köra på 3g för att se hur den reagerar. Den tappar anslutningen...