Separate names with a comma.
AudioPlayer WithEQ Platinum_1.5.0 Den har en Eq som fungerar bra.
Ahhh...Nu hittade äntligen fruns Desire uppdateringen också :) Inte för att jag har märkt av någon skillnad på min efter uppdateringen men...
Finns det någon app som man kan stämma gitarren efter?
Bluetooth File Transfer gjorde inte BT-filöverföringen mindre krånglig än med den inbygda BT-appen.:( Jag stör mig på att man först måste...
Du menar att man slipper parkopplingsskiten med den appen? Skall testas efter jobbet :)
Nix. Hittade en version som fungerar till X10 men den saknar svenska. 1.56 wvga854
Jag söker en app som klarar att packa upp rar-filer som winrar till windows.
Välskrivet och intresant! Tummen upp
Skärmen reagerar på "tryck". Jämfört med kapacitiv skärm som det räcker med "fingernudd" enkelt förklarat :D Om man ska nämna något possitivt...
På alla tidigare mobiltelefoner som jag ägt från Nokia och SE (senast Nokia 5800 och SE W715) så har jag bara behövt markerat filen jag vill...
Beautiful Widget - Som HTC Sensklockan fast mycket bättre och fler inställningsmöjligheter. Har tex Väderanimeringar mm. SwitchPro Widget -...
Ska det vara så jäkla krångligt att skicka en ringsignal till en jobbarkompis telefon via bluetooth? Måste man parkoppla med den man skickar till?...
Samma för mig. Ankomsttiden felar med 1 timme :ehm:
Det fungerar klockrent !! Fan så skönt att minnesproblemet är löst med Desire :-) Jag har dock en fråga : Kan man klicka ur "debug mode" igen...
Den tackar vi för :)
Länken till megaupload verkar död tyvärr.
Jasså? Är spelet för krävande ? Har du läst det någonstans? En kompis har en Wildfire så han hoppas på att kunna spela Angry birds.
Jag kör enbart MSN-transporten, men FB-transporten kanske krånglade för stunden. Prova igen? Du behöver inte ha pandion på datorn efter att du...
Helt klart klockrent!! Klart "bästa" med tanke på batteriförbrukning och skönt med MSN-kontakter + Gtalk-kontakter i samma app :)
Ojdå jag hade glömt denna tråd :o Tack för tipset om att det inte fungerar om man har Sense. Det räcker alltså inte med att köra med...
Nej tyvärr så har Sony Ericson blivit ett B-märke :cry: X10-ans skärmresapons är tyvärr värdelös jämfört med tex HTC:s Androidtelefoner....
Det vore trevligt om alla gav en kortfattad förklaring till varför man valt just den appen man anger :-) Själv kör jag med Mortplayer för musik...
Fantastiskt !! Jag tackar så mkt för din guide. Nu vill jag hem från jobbet så jag kan testa :) Mvh/David Edit : Nu har jag testat och det...
Jag är en av dom som var skepptisk till detta "knep". Men tänkte att det skadar inte att testa vilket jag nu har gjort. Batteritiden har...
Jag undrar fortfarande hur man får jabber-transporten att fungera med Google Talk i telefonen. Det skulle vara klart bästa om man fick det att...
Jag har inte en aning tyvärr.
Fan så coolt !! Jag hittade den här guiden : http://www.talkandroid.com/guides/using-a-bluetooth-gamepad-with-your-android-phone/ Jag ska...
Jag har NES-emulator som fungerar bra men kontrollerna suger tyvärr. Jag undrar om det fungerar att köra med Blåtandsspeldosa till min HTC...
Jag är inte direkt ensam om att ha problem med att den är seg/laggar. Samma med skärmresponsen. Kollar man på blocket så ser man att...
Den har ingen optisk zoom, den har självklart digital zoom.
Det är inte jag som hakat upp på 1 av mina 4 punkter som jag tidigare nämnde som negativt. Att den inte har 2.1 eller 2.2 är inte det värsta...
Jag visste om att det var 1.6 när jag köpte den. Men jag tänkte som så att eftersom X10 är SE:s "värsting" så borde de prioritera att köra ut...
Hon har inget konto på swedroid. Men just eftersom hon är min fru så vet jag vad hon själv tycker om hennes telefon. Jag har fibblat med den...
Och vad? Jag skriver vad som är negativt med X10:an i en passande tråd. o_O
Jag ångrar bittert att jag köpte X10i till min fru. Min desire är ljusår bättre på allt förutom stillbildsfoton. 1. Sony Ericsson pissar på...
Hmm...verkar inte finnas åäö ?
Aha ok! Då ser jag verkligen fram emot nästa version :cool:
Jag loggar in på Mitt Tele2 http://www.tele2.se/mitt-tele2.html klickar sedan på Mobiltelefoni under tjänster och sedan på detaljspecifikation....
Hmm... Jag tycker det är märkligt att jag kan se samtal/SMS när jag går in på Mitt Tele2-konto wia webbsidan på min dator men via Tele2-appen på...
Att kunna välja att flytta appen till minneskortet för Android 2.2-användare vore kul också :)