Separate names with a comma.
Är inget märkvärdigt, och de preerootade är det många som meddelat problem som wlod etc. Rekommenderar dig att stanna på stock. Men du för som du...
2.3 Service Meny Om du har uppdaterat till 2.3 så gör du på följande sätt ( Siffrorna blir SERVICE). Gå till nummer paden och slå in följande:...
ja Sent from my Xperia™ X10 2.3.3 Stock! [want to follow my Google+ push gplus.to/Xperia84
vågar gör jag men många meddelar att dom får wlod m.m och jag är nöjd med hur stock är enda appen jag vill bli av med är Nyheter& väder Sent from...
det funkar inte med GB Sent from my Xperia™ X10 2.3.3 Stock! [want to follow my Google+ push gplus.to/Xperia84
Inget tips idag? Ingen fara va en skit app ändå. Sent from my Xperia™ X10 2.3.3 Stock! [want to follow my Google+ push gplus.to/Xperia84
mitt ljud funderar hur bra som helst. Sent from my Xperia™ X10 2.3.3 Stock! [want to follow my Google+ push gplus.to/Xperia84
ingen. Sent from my Xperia™ X10 2.3.3 Stock! [want to follow my Google+ push gplus.to/Xperia84
Sent from my Xperia™ X10 2.3.3 Stock! [want to follow my Google+ push gplus.to/Xperia84
jag laddade hem allt på nytt så använde mig inte utav någon backup. Då jag ville ha allt nytt och fräscht. Men annars är juh mybackup ett...
Det har tydligen blivit gratis nu, kunde spela förbi bana 6 nu. Sent from my Xperia™ X10 2.3.3 Stock! [want to follow my Google+ push...
så va det ja, Haha Sent from my Xperia™ X10 2.3.3 Stock! [want to follow my Google+ push gplus.to/Xperia84
269 :) Sent from my Xperia™ X10 2.3.3 Stock! [want to follow my Google+ push gplus.to/Xperia84
jobbigt läge :-/ Sent from my Xperia™ X10 2.3.3 Stock! [want to follow my Google+ push gplus.to/Xperia84
japp det är det men går du in på kontakten så har du foton, intressen & status där. :) Sent from my Xperia™ X10 2.3.3 Stock! [want to...
vilket ljud? Om det inte är över Bluetooth? Sent from my Xperia™ X10 2.3.3 Stock! [want to follow my Google+ push gplus.to/Xperia84
ingen, då den precis börjat rulla ut i USA, men jag har apk:n här {min Dropbox} http://db.tt/YOCbWYQ bara att ladda ner och installera så har ni...
jag väntar tills de kommer på hur man rootar med flashtool. Sent from my Xperia™ X10 2.3.3 Stock! [want to follow my Google+ push...
är samma version till alla så kvittar vilken man får, inget extra i den svenska Ellers Nordic kitet än det är i den brittiska eller ryska, tyska...
kanske ska förklara också att de inte blir nedladdade till musik mappen. Utan man måste ha spotify igång för att kunna lyssna. Sent from my...
rootad? Det går inte roota? Sent from my Xperia™ X10 2.3.3 Stock! [want to follow my Google+ push gplus.to/Xperia84
Dom ska finnas där du har juh facebook Inside Xperia ni så näst intill allt är integrerat med facebook, jävligt underbar uppdatering måste jag...
tråkigt för dig min flyter på fint som fan :) Sent from my Xperia™ X10 2.3.3 Stock! [want to follow my Google+ push gplus.to/Xperia84
Det laggar något fruktansvärt tycker jag, ingen annan det laggar för? Sent from my Xperia™ X10 2.3.3 Stock! [want to follow my Google+ push...
har du testat starta om datorn? Brukade ha samma problem men det av hjälptes med en omstart av datorn. Sent from my Xperia™ X10 2.3.3...
har ni precis köpt telefonen eller? Nu får juh gå in i inställningar och Bocka i synkronisering så kommer alla kontakter tillbaka Sent from my...
nej det är inte för rootade telefoner. Sent from my Xperia™ X10 2.3.3 Stock! [want to follow my Google+ push gplus.to/Xperia84
om ni läser några sidor bak så har jag förklarat hur ni får uppdateringen nu. Sent from my X10i using Tapatalk
Ni som har uppdateringen har ni märkt att notifikations lampan blinkar till blått när man installerar något? och någon som fått nya market än?
jag uppdaterade genom seus för pcc tog förevigt så avbröt och tog seus istället Sent from my X10i using Tapatalk
Kom ihåg ni som väntar på att den ska släppas i Sverige meddela så jag kan ändra första posten, samma sak ni med operatörer glöm inte meddela när...
Är det många som fått nya market den vanliga vägen genom google? X10:an fick nämligen sin 2.3 uppdatering idag men har fortfarande gamla market.
nopp en modifierad kernel är det tyvärr :( men skiter i vilket har juh samma funktioner ändå?!
Varför komplicera det så?
Jag har den redan ;)
uppdaterade posten
YESS uppdaterar i skrivande stund till 2.3.3 :D bara att flasha denna http://www.multiupload.com/4HAO78HS6A i flashtool när det är klart och du...
det är bekräftat att man inte behöver ta bort root.. håller på och flashar den region fw som fått uppdateringen för att se om den hojtar till om...
den är redan godkänd! Sent from my X10i using Tapatalk
du är en stjärna Arke :) Sent from my X10i using Tapatalk