Separate names with a comma.
Skumt, bara en ominstallation av rom kvar då.... eller vänta tills din s4 anländer... Om ingen annan har en lösning på ditt problem. masze™
Prova lägg in en annan launcher och se om problemet fortsätter. Om det funkar bra med annan launcher så installera om din launcher du har problem...
Har du bara det med denna ROM? masze™
hahaha!!! +1 Fästingar är hyffsade bloats..
Har du installerat och raderat någon ny widget på sistone?
Har testat 10000-tals ROM'ar.. (nåjaaa :P ... och aldrig haft problem med WIFI. Oftast Routerfel kan jag bara gissa..
Pest eller kolera alltså... Mohahaha :P Trevlig helg @Ascii Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Bedrövligt hur folk beter sig..... Upprepar det sig så kan man räkna med att man avstängs från forumet. *låst. Skickat från min GT-I9300 via...
Det är riktigt bra... Här min batt.statt för tillfället...(inte lika bra som dig men duger fint ändå ;) EDIT: .....har en liten laddning när...
Finns en tråd här på swedroid med bilder från stock och aosp/cm..kommet dock inte ihåg vart.. :P Själv tycker jag inte det är så stor skillnad,...
Ja, jag såg det... Ska radera länken.. Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Folk på xda hade flashat lyckat utan wipe... Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Svart mod till playstore mm http://rootzwiki.com/topic/3100-google-play-store-4025-and-12-other-g-apps-blacked-out-or-transparent-updated-040913/...
Sant, men man ska väl ha lite roligt i helgen också.. :P Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Hehe... Vete faan.... Blir säkert flash i helgen. ;) Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Jag får se om jag drar in 0.9.8.1 eller väntar tills MC3 .. :)
annars kan du ju flasha denna... Multi DPI Play Store v4.0.25 OBS! Senaste play store versionen krävs.. 4.0.25
NU! v.0.9.8.1
Finns annan länk i Android Allmänt som "naggen" postade en bit upp i denna tråd. :) Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Tack @Ascii för all info..du e guld värd på forumet. Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Klart, 'Nagare'.. :) Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Nja, bra om den även ligger i S3 forumet...vissa besöker ju bara "sin" avdelning... Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Nya utseendet på play store. NY LÄNK: (tack Conny) http://dl.dropbox.com/u/25390382/com.android.vending-4.0.25.apk
Ingen brådska... Vete fan om jag kommer uppdatera, mobil funkar för bra för det nu...och nytt är inte alltid bäst.. Skickat från min GT-I9300 via...
Lycka till Crall.... Jag ger dig 24tim sen sitter du där och letar på xda efter "sköningar" att flasha. :P Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Ok... Får som sagt flasha på em.. Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
På vilket vis? Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Citat: I dont think XXEMC2 and XXEMC3 are too different apart from the fact that Nordic Countries got XXEMC3 instead of XXEMC2 update after...
MC3 kommer så fort som möjligt... Full rulle framåt med denna... Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Ska testas när jag kommer hem... Klart man är nyfiken på ALLT. Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
@Crall Helt tvärtom för mig, jag var jävligt less på min men efter flash av xperiaze så har jag börjat älska min s3a igen. Inte en repa på min...
Blått är ganska snyggt i lagom dos.... men jag kör vitt, nästan grått.. Så snyggt!! :) Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Stock... uptid17 tim 15min - skärmtid 2tim 10 min - batteri 61% Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
denna kom ju för bara någon timme sen... nix, har ej provat den.. Prova du och återkom med ett utlåtande.. :)
Haha... farligt forum detta. :P Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Ja.. Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Lika för mig, riktigt bra batteritid... Men vet ej riktigt varför... Kan det vara att apex och nova drar så jävla mycket mer än xperia...
Nja, inte är XperiaZe så övertemat, det väljer du ju själv. Du kan få den så liten som. ~350mb. Varför inte testa denna när du flashar det mesta?,...
V0.9.8.1 på gång.. Walkman widget fix + annan småfix... Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
XperianZe är ännu något bättre... ;) Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2