Separate names with a comma.
Sommar.. Ja just d. Pajjala härom.. [ATTACH]
Bättre än neka det! Det är inget man säger man är.. Det är i blodet :D Vare sig % andel eller vad som.. Det bara finns där :cool:
En stortå då hahahaa :D
Men hur mycket finne e du nu? Kuggfråga vettu ;)
Börja inte ens bror ;) ditt senaste pm ger dig en hint :cool:
Jag vet, förmodlogen därför är du bland dom ändå som står ut med mig här :D Hahahahaa
Do it do it do it do it do it do it
Ska man görr nått gör det ordentligt eller låt nån annan göra det som gör ordentligt ;) The finnish way ya know
That's right you dirty little thing, i'm the s in s & m
Ole hyvä, finns ett gäng i din inkorg nu :P
Ordnar det bror direkt!
Tekken.. Är det typ inte 20 år sen det nämndes sist :D
@Psicosis denna ser ka koreansk ut med Haha ha :D
Fakk.. E d det.. Då måste jag få antasta däj ju Haha ha :D
Hahahahahahahaaaa
Låter ju bara negativt i mina öron.. :D som jag sagt innan, enda jag saknar är den trådlösa laddningen
Du är ju inte frisk nånstans hahaa :D skämt o sidå, aldrig ens sett varken en V10 eller V20.. Men jag måste säga att G6'n är riktigt riktigt...
Det där med icon byte satte igång launcher byte för mig :P
NOPE :D Som i vanlig ordning nova och nova prime :D [ATTACH] Men har nog aldrig kört så länge som jag gjort med original launcher :P
Far o son selfie kamera LG G6 [ATTACH]
Tatueringarna hör ju ihop men sitter ju på båda armar
Ja inte fan är det nån annan här som kan hjälpa till hahaha Då får man bara kavla upp ärmarna och gört ett sj :cool:
Aaaaaah jag med nu :D fan puckot fixade det sj! Hahava coooooolt
Gör du
Kolla här.. Jag ser ju bildwn på inställningarna men ändå va fan.. Syns ej på inlägg.. [ATTACH]
Kolla teknet! Vad e det för tecken jag ska ha på första IMG
Say what? Fattar NADA Har ju bilden på imgur men ändå... Funkar inte..
Nähe.. Fan
Tror idioten lyckades HAHAHA
Fan att man e så dum
Hur sätter jag en bild som signatur längst ner? Fattar inget
Varje natt var som att lägga huvudet på en stubbe Och hoppas att man vaknade innan yxan föll Så jag började med nåt skottsäkert under min kudde...
Menar mer linjerna på hela bilen, formen på lyktorna och so on.. Mycket mer en aggressivare stil på bilen
Fan va dom har försökt o få den nya vovlo v90 o likna audi o bmw [ATTACH]
Fakk them, dom lägger jag inte ens märke till hahaha
Faaaaaakk... Säger ju att jag har FET ADHD :D All over the place but nowhere at the same time with noll koll hahaha
Hahahahahaha har vi :D shit va bränd jag äääääär ibland hahaha
Han tackade visst för sig nån vecka sen.. Swedroid Var ju bara nå test för han ett tag
Tackade inte du dig för nån vecka sen och lämna Swedroid? Var la nån test du hade för dig
Okej.. Lur nr 12 (eller är det nr 13.. I dont know any more man, i totally lost track dude.. ) inköpt precis på 6 månader.. :P