Separate names with a comma.
Har en 11 Pro 64GB Space Gray som jag kanske kommer lägga ut till försäljning till veckan. Aktiverad 28/4, 100% batterihälsa. Kartong med orörda...
Är det någon som kör med nyare firmwire än R805FXXU1FSL3 på sin klocka eller är det den senaste?
Apple iPhone 11 Pro [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]
Sålda till @Barstar. Låser tråd!
PM kommer
Noterat!
Note10 med SD855 köpt av @Puttesson. Låser tråd!
Noterat. Bjuder ingen högre till idag till kl 11:00 så är dom dina. Har dock tyvärr ingen möjlighet att skicka hörlurarna idag då jag jobbar till...
Säljer ett par Apple AirPods 2nd Gen som är i absoluta nyskick. Använda 2-3 gånger när jag lyssnat på ljudbok i sängen. Kartong med orörda...
Letar fortfarande :cool:.
Klockan såld till @Trino. Låser tråd!
Tack igen det fungerade galant med Tailor appen :)
Vet att det går och göra så :) men det är just smset jag vill åt då det är betydelsefullt för mig.
Förstår mig inte på hur appen löser mitt problem. Tar jag ett screnshot så blir det samma att en del av texten saknas.
Tack ska kolla upp direkt.
Kollade precis men gick inte o_O.
Jo det vet jag men får inte med hela smset :)
Jag har fått ett långt sms som jag skulle vilja spara. Jag skulle vilja ta en skärmdump på hela smset och inte behöva dela upp det i två bilder....
Byten är inte längre aktuellt då jag köpt mig en S10 Lite så försäljning av klockan är det som gäller :).
Sant! Köpte du från NON?
Haha såg att du förbokat den ;). Är lite tveksam till formatet 21:9 dock.
Har försökt hittat någon vettig recension men inte funnit något sevärt. Låter lovande om så är fallet :)
Är bra sugen på att beställa en men frågan är hur kameran presterar jämfört med andra telefoner i high-end segmentet?
Svarat :)
Intresserad av att köpa en Samsung Note10 med SD855 eller S20 med SD865. Telefonen bör vara i mycket fint skick utan några repor, hairlines på...
Noterat! Kör budgivning till onsdag 10/6 kl 21:00
Säljer min Apple Watch S5 Stainless Steel 44mm i färgen Space Grey. Såld till @Trino Klockan är beställd från Tele2 2020-05-17 och är i absoluta...
Lägger bud på 900kr
Jo men jag var nöjd med batteritiden. Körde med allt på förutom 120Hz och behövde inte ladda telefonen förens läggdags och då hade jag 30-35% kvar.
Jepp det fabriksmonterade skärmskyddet sitter på även från Wonda :). Jag var supernöjd med min gamla S20+ från Wonda att jag funderar på testa en...
Det var lite bökigt första dagen med att komma ihåg i vilken låda respektive app låg i men nu är det inga som helst problem :).
Letar efter en Google Pixel 3 eller 4 64/128GB. Telefonen bör vara i mycket fint skick utan repor, hairlines eller andra skavanker :). Kvitto,...
Synkar dom sinsemellan eller hur får du allt från Google kalender till OneCalender?
Går det på något sätt få Google kalender att fungera på P40 Pro eller är det helt kört :)?
Apple iPhone 11 Pro. Point-and-shoot. Grymma detaljer och skärpa! [ATTACH] [ATTACH]
Ingen :cool:?
Tänkte bara på dig och ifall du ville bli av med den :)
@Miiliio
:-*<3
Apple iPhone 11 Pro. Cleant blev ännu cleanare :)! Tack för tipset @galaxy81 [ATTACH]