Separate names with a comma.
Nu har jag visserligen inte en LG men på de lurar jag haft så har det mer eller mindre varit samma tillvägagångssätt på dessa. Inställningar >...
Svårt att veta om det är ett fejk-kort när man inte får någon info. Köpt det på ebay eller liknande siter av någon japan/kines? Köpt det via...
Tar tillbaka mitt erbjudande från tidigare inlägg då flaskpost skulle funka snabbare än kommunikationen gör med TS.
Sista bumpen för min del.
Blir ju svårt att göra en rättvis bedömning mellan de två enheter du har jämfört om de inte kör samma android-version samt har samma apps...
Testade det nyss och det fungerar galant! Tack för tipset och ber om ursäkt för den tokiga frågan. // Fortfarande en nybörjare.
Nu har jag tröttnat på mitt i-landsproblem och söker därav hjälp gällande det. Ljusstyrkan på telefonen är minimal när jag är inomhus & ser...
Frågan kvarstår dock gällande hddn som jag gärna vill ha svar på =)
Du har helt rätt :). Spar på dom pengarna du ett tag till så ska du se att du kan köpa dig en fin mobil som du vill ha :)
2010-10-09 är den inköpt, och garantin från onoff är 1 år. Sedan vet jag inte hur samsung gör, med deras egna garanti där man skickar den direkt...
https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=37670 Kanske kan vara något. Där TS uppmanar användarna att hålla varandra uppdaterade om ärendet...
Skulle du kunna utveckla vilka sorts spel du skulle vilja kunna spela med en laptop du vill byta mot? Så kanske jag kan komma med förslag av...
På med glasögonen och välkommen tillbaka till skolbänken ;). Svaret på din fråga återfinns i original-inlägget från mig.
*bumpis*
Eftersom det var så dåligt intresse tidigare har jag valt att lägga ut mobilen som auktion på tradera. Känner ni för att buda på mobilen så är...
Det brukar ändras av sig själv. Men i vanlig ordning så vågar jag inte lita på tekniken utan ställer alltid en analog väckarklocka när det är dags...
Tack för det snabba svaret =).
Eftersom jag inte har manualen kvar i min ägo så lär jag ställa en liten basfråga: När datanätet är igång så skiftar det mellan E/3G/H nämligen....
Tackar, funkar hur bra som helst =)
Finns det någon tweak för kamera-appen (standard-appen) att ställa in så att man tar ett kort med volymknapparna eller power-knappen? Blir så...
Har du dubbelkollat så att alla kablar sitter i ordentligt från skärmen till moderkortet på telefonen? Oftast brukar/kan det vara glapp i...
Har du kikat på TrueCaller? Det kör jag med i dagsläget, och hittar nummer som ringer till mig och även när jag ringer ut - som ej finns bland...
Jag är absolut ej intresserad av att bli någon medarbetare, men kan ställa upp att hjälpa er med att få upp en ftp-server om ni har konto på någon...
Kika här: https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=36957
Tror det är Launcher Pro som kukar ur ibland. Har haft problem med Launcher Pro både på darky's 9.2 samt 9.3, där samma symptom som du beskriver,...
Det är ju helt individuellt vilken rom man vill köra med. Själv kör jag med darky's från xda-forumet.
Flasha om med odin igen då, eftersom du kommer in i download mode.
Download Mode = Power+HOME+Volym Ner-knappen samtidigt när du startar upp telefonen.
Stäng ner odin, gör om allt på nytt igen med ett nytt försök så ska det gå bättre =). Ibland kan det bli lite fel, men det löser sig oftast efter...
Hur menar du att det är klurigt att gå tillbaka till 2.2.1? För mig var det bara att flasha om med odin för att återgå till en 2.2.1 version iaf.
Eftersom den är i oändlig bootloop så måste du ju sätta den i download mode med 3-button combo (hem-knappen+power+volym ner), har detta testats?
Precis som det sägs, är det en fil bara så ska du inte använda någon pit-fil. Är det 3 filer, så ska du använda en pit-fil. För övrigt så finns...
Testa göra om allt, dvs kör en wipe nu, och sedan flasha om med odin. Se om det blir annorlunda då.
Underbart initiativ. Säg till om det tryter med bandbredden eller att linan blir för hårt belastat så kan jag stå till förfogande med plats och...
Kan så väl vara. Skaffade min första Android-mobil som blev en SGS och körde in den i datorn och den sa att det fanns en uppdatering att hämta...
Jag uppdaterade för ca 2 veckor sedan, från Eclair till Froyo via kies. Det var bara att tuta & köra för min del. Hade Market kvar efteråt, inget...
Om du tar bort apn-profilen för just datatrafik, kommer du även åt att surfa via mobilen och dess nät iaf? Om svaret är nej, så ta bara bort...
Har inte ändrat något alls och det har fungerat tidigare iaf. Uppgraderade idag till 9.3, då jag tidigare låg på v9.2 med darky's bara.
Är det enbart för mig som det ej längre fungerar att koppla in telefonen mot datorn och kunna komma åt telen med utforskaren? MTP eller vad det nu...
Någon som vet om det finns någon tweak för gmail-klienten på telefonen där man kan kryssa i leveransrapporter samt läsrapporter (när personen i...