Separate names with a comma.
Ryktas få en global distribution: Report: Xiaomi 13 Ultra will be available globally
G73 verkar rätt ok. Sett lite tidiga prov på youtube.
Är han van med Motorola så kanske en Moto G53: Motorola Moto G53 5G smartphone 4/128GB (silver) - Elgiganten Alternativt en G73: Motorola Moto...
Rykten om Nokia Magic Max, ett flaggskepp: Nokia Magic Max will Give Apple a Lot of Troubles - Gizchina.com Men jag tror inte det är trovärdigt...
Jag tror det blir ett nytt teknikrace inom det här området Google kanske integrerar Bard med högtalarna. Amazon lär väl kontra med något liknande,...
Juli kanske? Då blir den rätt ensam och får medialjuset på sig. En sen höst/vinterlansering krockar väl med iPhone 15 och Google Pixel 8.
Ja ett bra beslut tror jag. Håller nere priset.
Kul att de verkar ha fixat de flesta buggar och samtalsproblemen. Men jag kommer nog inte köpa nån mobil av den nuvarande generationen. Men...
På vilket sätt funkar den inte då?
Ryktas om att de inte ska ha den nyaste processorn. Ett sätt att hålla nere priset. Men man får se om det stämmer. Men Carl Pei har ju tidigare...
Ser ut som Billo har fått en del investerare: Profilerna flockas kring Billo: ”15.000 nya användare varje dag”
Ett första intryck av Moto G73: [MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=fUEXd32tuPI
Tycker de släpper en del intressanta mobiler ändå som OnePlus Ace V2: OnePlus Ace 2V is a new mid-range phone that packs in a flagship chipset...
De säger att Europa är en prioriterad marknad. Så det borde betyda att fler länder bör tillkomma: Honor CEO on going global with foldables and...
Ikea hubben kanske: Ikea Dirigera i test: Så bra är Ikeas nya smarta hemmet-hubb
TP-Link har bra prylar tycker jag: TP-link Archer AXE75 Router med Wifi 6E - Wifi 6e-routers
Baseus är ett märke som har ett rätt stort utbud av såna: Baseus Digital Display Powerbank 225W 20000 mAh - Blå f376 | 420 | Fyndiq Även via...
Apple går fram som en ångvält på det mobila: Counterpoint: Apple dominates top-ten best selling smartphones list for 2022 Så 15 serien blir nog...
Asus Zenfone 9 är en annan som är hyfsat liten. Kampanj med en Chromebook på köpet: Zenfone 9|Telefon|ASUS Sverige
Den vanliga Pixel 7 kan vara ett alternativ om man inte vill ha en för stor mobil.
Först ut blir Nothing Ear 2 den 22 mars: Då visar Nothing upp sina nya hörlurar Uppföljaren till de första lurarna.
Går ju få hyfsat billiga budgetlurar. Bara kolla vilken Android version den kommer med. Är den installerad med senaste Android 13 lär den klara...
Ja förr hade Android enheter micro sd support, hörlursuttag m.m.. Lite av en motpol till en iPhone ungefär. Nu är flaggskeppen rätt lika. Även...
Kan inte direkt säga vad jag önskar med Android 15. Men jag undrar vad Google har för långsiktiga planer? iPhone/iOS verkar bara växa: [MEDIA]...
Ja priset får nog inte vara för högt.
Ser ut som en slags högtalare kommer före Nothing Phone 2: Nothing's upcoming speaker doesn't look like any other speaker - GSMArena.com news
Har en pin-kod för att låsa upp mobilen. Sen en annan kod för skärmlåset. Har en alternativ lågbudget android mobil med refillkort som jag brukar...
Jag hoppas Pixel 8, Nothing Phone 2 och de flesta andra kommande flaggskepp kommer ha minst 65w laddning: Why Google, Samsung, and Apple must step...
Bra tips ovan. Själv är jag rätt förtjust i Motorolas budgetlurar. Exempelvis den nya Moto G73: Motorola Moto G73 5G smartphone 8/256GB (blå) -...
Kaffe är dyrt. Man får försöka pricka in kampanjer. Var in på Dollarstore. Hittade en sort som var relativt billig. 777 Orginal 500 gram för 35...
Nu går Moto G73 köpa i Sverige: Motorola Moto G73 5G smartphone 8/256GB (blå) - Elgiganten Den har Android 13 Go edition: Android 13 (Go...
Xiaomi 13 kan vara ett alternativ också. Hyfsat liten: Xiaomi 13 5G smartphone 8/256GB (svart) - Elgiganten
Unihertz har visat upp en slags Nothing inspirerad mobil. Luna: Luna - Embrace the Light in Your Life (unihertz.com) [ATTACH]
Apple kortet är väl av metall också: Apple Card Fast det finns inte i Sverige så vitt jag vet.
Både 13 och 13 Pro har mycket som talar för dem. Men man får se hur det går. Som många är inne på tror jag prissättningen blev väl så hög för Europa.
Nokia G22 får en del uppmärksamhet för att den ska vara lätt att reparera: https://www.nokia.com/phones/sv_se/nokia-g-22?sku=101S0609H001 Det är...
En video recension: [MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=SZaOLQAnV_s
Ett slags MagSafe är på gång till Android också. Man undrar vem som blir först med det? Blir väl i så fall under senare halvan av året. Kanske...
Tre nya telefoner är presenterade: Nokia Mobile announces three new phones and a new strategy #MWC2023 | Nokiamob Lågbudgetlurar som väntat. Men...
Qualcomm har legat efter. Men nu har de en ny processor: Fossil Gen 6 Smartwatch Wearable with a Snapdragon Wear 4100+ processor | Qualcomm