Separate names with a comma.
Planer på det blev nedlagt tidigare i år. The Essential Phone 2 has reportedly been canceled
Yep, om man kör olika SSIDs, gör jag alltid just för att tvinga enheter på 5GHz-bandet. Eller tvärtom. :)
Bra tråd på ämnet. :) Några funderingar kring backup av sms (tips om app?)
75kr + 25% moms. Precis som din USB-adapter.
Har du stängt av App Notifications i Mi Fit? Om inte kan jag tänka mig att den tagit över.
8.7.12, allt rullar på. [ATTACH]
Du är inte ensam iallafall, tyvärr. Enklast är nog att byta ut det själv, eller försöka med reklamation.
Kameran exploderade efter lång tids streaming LG G6
https://play.google.com/store/apps/details?id=cz.zdenekhorak.amazfittools&hl=en_US Vill du ha andra "watchfaces" så får du till det med...
Skype Out, kör på det paket som passar dig. 138kr/månad unlimited till både fast och mobil om du ringer mycket. Annars från 18.8 öre/min (400...
Kör Xiaomi.eu 8.7.6.
Japp, samma här, skönt att slippa den en stund. :D
Har för mig global har svenskt språk (kör alltid allt på engelska så har aldrig kollat). Ja, hela Google-kitet med Play Store.
Global/internationell mjukvara med Google-tjänster inbyggt direkt osv.
Batteritiden är galen. [ATTACH] Inget avstängt, kör notifications med Amazfit Tools. :)
Har både Telenor (jobb) och Vimla (privat) i telefonen, ingen skillnad alls. Kanon att du är nöjd med Fello. Att tro att man är medlem istället...
Ett tips, Vad är radbrytning - IT-ord från Computer Sweden
Hur misslyckas man med betalningar? Haft Vimla i 2 år med 5 abonnemang och det fungerar på samma sätt idag som dag ett, utan ett enda problem. Men...
Ladda ner/ladda upp? Annars finns tjänster som kan hjälpa dig att koppla ihop kontona och därigenom föra över, t.ex. Manage, Move, Copy, and...
Nej. All synkronisering på konton du lagt in, Google-konto osv.
Nej.
Struntar i det som ligger i egna galleriet, raderar när jag känner för det. :) Men tror med senaste MIUI 10 att det synkar (om jag tar bort något...
På deras forum, här t.ex. MIUI 10 - 8.6.28
Precis, därför kör jag även Googles tjänster på mina iOS-enheter. :)
Visst kan man göra så. Slutledningsförmåga bara med informationen som finns i just den du länkade till, det står english och chinese. Vilket är...
Kina-rom med största sannolikhet. Finns ingen global rom ännu till Mi 8. Kör xiaomi.eu på min Mi 8, funkar fint. :)
Kanske inte passar dina öron. Prova med ett par andra.
Bra svar.
Den nya plattformen låter ju häftig, först i världen osv.. Finns det någon mer information om den?
Xiaomi.eu gör lite egna tweaks och förbättringar , skillnaderna finns listade i deras forum under respektive rom.
Nice. https://gizmodo.com/a-bug-in-samsungs-default-texting-app-is-sending-random-1827291759
Ingen nämner att den saknar NFC?
Typ så, om ens det.
Omöjlig ekvation.
Har inte pratat om någon custom rom. :) Du laddar ner den appen, startar den, klickar en knapp, Google Play-tjänster installeras. Klart.
Naturligtvis. Sen använder man väl inte PostNord om man inte är under pistoltvång. Väljer DHL alla dagar i veckan när man kan. Bara ladda ner...
Xiaomi blir man sällan besviken på. :)
Funkar säkert bra för priset. :) Jag var lite taskig i mitt inlägg. :p Men det finns väl en hel del hyfsade lurar nu runt 2500-3500 från Sony,...
Ulefone är inte speciellt häftiga alls faktiskt. ;)
Utrymme: DiskUsage Batteri: GSAM Battery Monitor/Accubattery