Separate names with a comma.
Nej, det gjorde jag ej. Endast en diskussion om den :)
Det var nära att jag skulle bli infekterad av ett steam virus för någon timma sen ^^ Som tur är vaknade hjärnan till innan filen skulle påbörja...
Bidrar med denna bilden som är Barely Safe for Work [img]
Kanske bäst att ha en poll om vilka av de 2 alternativen som ska finnas synlig? Även om det är valbart så kommer ju en av dem vara default läge,...
Jo, valbart vore nog det bästa
Någon som ska på skidresa till julen? [img] [img]
Morning på er. Idag är det inget inplanerat. Så då kan man passa på att leka pyroman(slänga in ved i vedpannan)
Står om det i den sajt relaterade support forumet -> https://swedroid.se/forum/threads/swedroid-forum-2-0-feedback-buggrapportering.116762/
4chan i ett nötskal -> http://time.com/3576870/worst-words-poll-2014/ Gissa vilket ord /b/ röstar på...
Ser ut som att din webbläsare eller någon addon ej är uppdaterad. Kanske därför det ser messed up ut?
Jodå, det har jag försökt med. För jag har gått på piller förut, men det hjälpte inte till ett dugg.
Och att jag ska ha turen och få lägenheten håller vi tummarna för [img]
Då har man varit på lägenhetsvisning. Bra läge, billig hyra. Vad kan gå fel? Att man är nummer 3 på HSB listan... Det kan vara lite krångligare...
bränner man sig inte då istället? typ att man är mer än pepparkaksbrun?
Har två förslag, vet ej om de dykt upp förut i tråden. Men här kommer de. Jag menar inte specifikt "Markera alla avdelningar som lästa" utan hela...
Ahh, psykisk ohälsa. Första gången jag hamnade på psykakut var pga stress, var typ år 2006 eller 2007, från 100% arbetslöshet till 100% aktivitet,...
Morning på er. Idag ska jag gå på en lägenhetsvisning. Hoppas man får kontraktet:-)
vi är för sent ute :/ http://smartson.se/hallon-mobilabonnemang-stor.html
Jag missförstod dig nog först ^^ trodde det var någon ny kampanj :P
vilken länk erbjuder 3 månader fri surf?
Jag kör med min mobil samt surfplatta för mina e-böcker. En ren e-bokläsare är slöseri med cash(min åsikt). Priserna ligger i samma prisklass som...
Och då har Google Books uppdaterats(3.2.61) med Material Design, so far fungerar det bra. Men det verkar som att det tar någon sekund längre att...
Behöver tänka över mitt liv. Det är 4 st heta tjejer som sjunger och dansar i denna musikvideon, och mina ögon kan inte sluta fixera sig vid...
Det var mycket enklare att trycka in sista sidan nu. Snabbt jobbat :-)
Vin?
En bild säger mer än tusen ord so to speak :) [img]
Enklast att visa screenshot på det jag menar. Har en samsung GT-S7580 Och upplösningen är 480x800. Knapparna är lite väl små om man vill komma...
Själv gillar jag swedroid i mobilens webbläsare(Firefox). Men hade önskat att knapparna för sidnavigeringen var någon pixel större.
Ska kolla in dem, men om inte mitt minne har fel nu, kostar inte gosms pengar att använda?
Förväxlar alltid mellan hangouts meddelande och sms meddelanden och blir då förvånad när personen jag messat till inte fått mitt meddelande. Så...
Hej! För stunden kör jag med Hangouts för sms, men skulle gärna vilja köra med någon annan app. Jag gillade Textra ett bra tag när det hade ett...
Damn, det var förvånande när jag såg det. Men nu vet jag :)
wtf, jag skrev inte morning på er nu på eftermiddagen, jag skrev det imorse och postade det inte. Och har efter det stängt ner datorn vid lunch...
Morning på er. En sak som jag ogillar att bli väckt av och det är bönder som drar igång kl 05 något för att hå Vann du något?
Snart dags för förberedelser inför Beach 2015, hur brukar ni förbereda er? [img]
Forumet är betydligt snyggare nu. Bra jobbat. Verkar vara snabbare att surfa bland sidorna
Inget körkort. Och bor inte frivilligt härute. Och ja, det är jobbigt att bo på landet i Skåne, kan blåsa rejält här. Men utsikten från kyrkan är...
Jag är trött. Har promenerat 5 km från ica butiken, var tvungen att hämta paket. Och här åker det inga bussar :/
Har en invite till att skänka till någon. Skicka pm med din e-post Edit: Borta
Bättre sent än aldrig :)