Separate names with a comma.
Kanske är bäst. Har haft det så här i några år nu. :/
Det skulle jag vilja veta. Det känns hela tiden som att jag har en slemklump någonstans i halsen, och att jag absolut måste harkla mig. Det är...
Man kan säga att Samsung förstört JB med sitt jäkla touchwiz :/ Ren felfri android hade flutit så nice på denna lur, men man kan också tacka...
Om du tänkt köra aosp på luren så bör du låta den ligga i butiken. Annars duger den mer än väl :)
Ja, jag orkar inte dualboota. Jag gjorde det med typ andra dualboot-kernel-releasen men det var rätt så tedious.
För USAs patentsystem är åt helvete dumt i huvudet, så företag som Apple kan utnyttja det till sin fördel. Att man ens kan ta patent på...
Tror det är fake. För det första skulle ALDRIG en Nexus-mobil köra touchwiz, den skulle köra omoddat, otemat stock vanilla android. Sen var det...
orka. Siyah kernel är inte ens bra för mig längre. Perseus is the shit om man kör touchwiz.
För efter du flashat tillbaka med ODIN måste du göra en fabriksåterställning.
BOZG; your Swedish's more than decent. ;) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Han tröttnade la o grejer ;) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Just nu kör jag TW (VIKINGxROM) och är väl dugligt nöjd. Kameran-appen är trevlig, till skillnad från aosp-kameran.
Jag var ironisk.
Det problemet ligger i aosp. Kan nog inte fixss och det kan du tacka Samsung för. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Samsung har sålt sin kropp till Telenor. Sent from my Transformer Prime TF201 using Tapatalk 2
En hel jävla del på XDA ^^
Någon som är bra på priser på begagnad teknik? Vad vore en sån här tv värd idag om den införskaffades i Juli/Augusti nån gång? Kvitto finns inte...
Ni som har Telenorlåsta lurar och fick denna uppdatering. Fick ni den OTA eller endast via Kies?
Den är rätt okej. Ganska hackig till GS3 dock, men till Gnex bör den vara sjukt smooth.
Ja, det förstår jag, men Omega-teman körs ju ändå bäst på Omega ^^
Verkar vara ett java-spel. Vågar dock inte köra det.
Oceanus-temat såg rätt sexigt ut! Funderar på att dra in Omega bara för att köra det med Oceanus :p
Då gör jag det. :) Dumt att ändra titeln så den blir missledande? Jag trodde verkligen NEE också fått JB. :(
Minns att jag hade liknande problem med min Gnex. Det upphörde dock och USB-kontakten fungerar (har sålt den nu så vet inte hur det är med det...
Det är inte Jellybean för Norden. Det är Jellybean för Sverige. VDS är f.ö. carrierbrandad (Telenor) Jellybean för Norden hade haft regionskoden...
Hade varit bra om du hade genererat "blobs" för din enhet och OS-versionen du hade innan. Då hade du med lätthet kunnat gå tillbaka. :) Jag vet...
Då får en la hoppas att de inte är en besvikelse, då. :)
Fast skickar du in den lär ju Anovo få göra reparationsjobbet. :/
Samsungmobiler i ett nötskal. Dåliga USB-portar. Minsta fukt och de förstörs. Testa om det går att rengöra med t.ex tandpetare. Sent from my...
Testade skyrim på min kompis dator... Det skulle jag aldrig gjort för nu vill jag ha en speldator ännu mer :p Sent from my Transformer Prime...
Vad menar du med din tapatalk-signatur då? :p Trodde därför du hade en Transformer Prime :p
Kan inte du lämna Swedroid? Ingen har tvingat dig att vara här, på ett androidforum, och spy galla.
Men sluta gnäll! Gå och köp dig en iPhone då om den är så himla bäst!
Du kan ju använda appen Directory Bind också. :) Vad ska du förresten med en N7 till? Du har ju redan en surfplatta. ^^
Ja, iOS 6 är verkligen bra, speciellt med sin fullt fungerande iOS 6 maps..
Dina fanboy-fasoner strålar.
Sen har iOS inte förändrats mycket sen det först släpptes, heller. The iSheep skulle ju bli förvirrade då, haha. :p
Men om man tänker hur Android 1.6 flöt så har vi kommit en lång väg, flyt- och prestandamässigt sätt. :)
Jag använde iOS i drygt fyra månader när jag hade min iPod Touch 4, och redan efter ett tag tröttnade jag trots jailbreak. Jag menar, man är så...
Jag tycker den kan stängas för evigt. Den ger er bara en massa extraarbete och problem.