Separate names with a comma.
Fatta den.. Det kommer en tjome öl köper min S7 Duos för tre pappa idag haha
Nä så e det ju! Blir det bytet så läggs den upp för försäljning eventuellt! Om jag inte ger den till äldsta plastsonen ongen vill ja ha en ifåne...
Kanske löst en iphone 6 space Gray. Ingen lådda allt annat bör finnas. Grejen är den att jag kan byta den mot min S7 som har sprucket glas men...
Behöver veta fort som faaan! Vad är en iphone 6 värd?
Samma här men ändå vill jag ha en G6 som en andra lur.. Va fan är det för fel på en egentligen :D
Då får ta me fan tacka han med! @niclassoderlund
Nope
Flyande finska
Lika jävla vacker dt är dt sjuka fan
Tack babe! <3 du med!
Hahahaha
Finns ju bild i citatet mannen och i mitt inlägg [ATTACH]
Det sjuuukt bra ut mannen
Min kusin från Finland kommer idag o hälsar på, 19 år. Kolla sicken vacker tös! Hon måste ha en jävla massa killar efter sig! Fattar inte hur...
Somna typ fyra och gick 07.30.. det känns fan..
Skulle inte röra den med en bultsax ens hahaha
Nope, alla klagar ju bara att det strular jämt
Tack som fan! King e du!
You say bro :D
Det inte dom emojsen.. stör mig utav helvete.. kan bara använda dom som finns på forumet
God morgon förresten :D
Hahahaha sköjar du nu ifen bror :D
Låter jag inställningaarna bara vara eller ska jag ändra något? Och t i vad isåfall
Tack vännen ska testa direkt!
Vill ha den. Behöver den inte men men vill ha den ändå hahaha :D
Får inte glömma den ljuvlighet :cool: [ATTACH]
Vitun God morgon :cool: [ATTACH]
E det den?
Är det så, så om skärm är avstängd och det kommer en notificarion så lyser bara kanten upp?
Köstar ju, inge lust å betala för ett.. nappar om knappen har ja redan gjort. Vill bara inte ha resten av bixby skiten
Fattar inte.. Är dom optimerade eller ej? Till att spara ström allt så [ATTACH]
Kollade men fann int.. Kan du länka om du orkar? Iof så vill jag inte döda knappen.. jag vill bara kunna starta kameran med den? Men bixby vill...
Amen Brother! Som ljuv himmel i munnen :cool:
Vad är BK-disabler och vart finner jag det? Vad händer om man stänger av det?
Fam skulle kanske läst helantråden så här på morgonen hahaha :D
Ursäkta att jag har inget svar däremot en fråga, mappade om bixy knappen till att starta kameran men då den gyllene frågan :D kan man stänga av...
Så lätt när insomnian jävla.. Men jag måste säga att morgonciggen med en stooooor jävla kaffe ihop är så satans gött :D
Jävla INSOMNIA alltså.. [ATTACH]
Popcorn e gött :D
Men då lyser ju hela skärmen upp.. jag vill ha edge notification bara på edgen.. Inte att hela skärmen lyser upo