Separate names with a comma.
Flashar stock i Odin när jag vill få en helt ren lur.. 1.Stock och cf i Odin 2.flash av custum i cwm =ren och fin mob.. Snabbt och enkelt!!
bye, bye PA ... JellyBam is a keeper.. (...tillsvidare ;)
ja, då är det lätt att missa något.... lycka till med flash!! :)
Blåst ur min mob, (och det behövdes, fan va skit som samlas på sd efter ett tag.. in med JellyBam nu....
enorm knapp mitt på sidan.. som det står download på... ...här!! ..här! (Direkt) :)
Jag börjar snegla på dessa: Vanilla Rootbox JellyBam
Gör en factory reset efter att du flashat i Odin....då borde den starta..
Skämtade bara, klart ett stort problem om man överför stora filer ganska ofta.. du finner inte en lösning här?
Google > Konto > Säkerhet > Tillåta appar och webbplatser > Redigera
splitta filen och montera ihop den när du har den på mob. ;-]
[IMG] Info
Sök på UCCW på XDA, går att tanka hem riktigt grymma theman,widgets där, men det måste "pysslas* lite... Gå till mycolorscreen för inspiration.. :)
Finns en sak att kolla upp om man anser sig ha dålig batteritid. Hämta GetRIL på Google Play och kolla så ditt Modem och RIL matchar varandra....
ANDROID 4.2 GAPPS
"Quick settings", likt den som finns på 4.2 funkar prima på PA.. Quick Setting 4.2 feature
Jag tittar alltid på framsidan på min S3'a...där skärmen sitter... (varför tittar du på baksidan?) ;) ontopic/offtopic: Nu vet jag inte hur stock...
testa och stäng av google now!
det är ju apparna som inte hänger med när android uppdateras, alltså inget fel på JB. Bara invänta att apparna som fc`ar får sin uppdatering...
allt som inte är aosp har bloat... ingen aning vad 3 har tryckt in mer, men samsung bloatar tillräckligt..
skärmtid?
1.starta Odin 2.sätt mob i download läge 3.koppla in usb
system/media/audio/ui radera fullcharge.ogg (eller vad det heter) detta är ofta redan raderat i custum ROMs
håll i download knapp kombination när du sätter i batteri..*chansning
Jag kunde lika gärna köra cm10 men gillar att kunna sätta vilken dpi jag vill på de delar/appar jag vill..sen att jag kan lätt hoppa mellan tablet...
bara en klargörelse, du kommer inte in i download läge?
sjuttielva trådar om detta så vi behöver inte en till... var vänlig använd befintliga trådar..
Jag kör med DoubleTwist Alarm Clock och där kan man välja "Keep Screen On" och funkar riktigt bra.. [SPOILER]
flashad här med... älska TWRP (PA v2.54 - gapps - Android Kamera 4.2 flashas i ett svep) och allt funkar klockrent direkt..
då kör vi igen då.....v2.54 flashas direkt..
i kamera app, sveper jag bara till vänster så är jag i galleriet. (Första bilden som visas är då föhandsgranskning) svep ner för att radera... är...
gapps 4.2 funkar ypperligt på PA. Kameran är så nice!!
precis, och förhoppningsvis till det bättre. :)
PA all the way, baby!! ;) (som strax lämnar cm och går "all in" AOSP -intressant-
gör en factory reset så kommer den att starta...
kommer bli bra.. :)
v2.53 att flasha
klart att det gör... vissa "modem/routers" lirar inte med samsung... känt problem sen S1 beror ju på vart du bor... alltid wifi på här i skogen.....
ja förstår...prova å dra in någon annan rom eller modem och se om det blir skillnad... kan rek. leaked kamera 4.2 som är är riktigt bra...
var det bättre när du körde ics? annars kan det ju vara ditt modem som krånglar..