Separate names with a comma.
Ok. Det tar ett tag hos IT-avdelningen va Bara finalen Skickat från min Motorola Moto G 2015
Lämnade ifrån som i att gå iväg eller skicka iväg den? Skickat från min Motorola Moto G 2015
Hur visste du då alla nätband? O hur lyckades du få ta så pass nära bilder :)
Jobbar du med att bygga ut Telias nät? Bara undrar.
@Rebecka Ser du på ESC?
Alright
Men med "slag på fingrarna" så menar du att du fick en varning?
Ja du, bra fråga. Jag har aldrig gillat MAN bussar för den delen, men gränsen gick, när jag åkte med en MAN buss, om det var förra eller förr...
Ok, MAN bussarna har bara varit jävligt varma när det är varmt ute för mig.
MB har jag inte åkt mycket i. Vi har inte många såna här i Stockholm. Skickat från min Motorola Moto G 2015
Suck.... jag har alltid behövt stå för min mobilräkning själv. btw, har du något mer under Your itinerary förutom flyginformationen om dina två flyg?
Nice. Se nu bara till så att du inte får en dyr räkning när du kommer hem ;)
Nä det är sant, men jag har åkt med både Scanior, Volvo, MAN o av dom så är det Scania som är utmärkt sig bäst.
Ja, men det där var mer en sån där långdistansbuss (coach buss liknande). Så där ser det inte ens ut runt omkring där chauffören sitter i vår...
Nope, inte så. Men ja, med själva vreden, men inte mer än så
Så är det inte på bussarna. Finns ett vred för temperaturen och ställer du in den på längs ner så är det OFF. Det finns dock ett vred bredvid som...
Skönt det. Så länge det är en Scania buss jag åker med så är jag för det mesta glad, då dom flesta Scania bussar i mitt område har AC, men annars...
Kanske det. Det var inte roligt o åka meden Volvo buss i Stockholm igår. Ingen AC i den bussen (den bussen är minst 10 år gammal) o det var typ 25...
Se där, jag vet iallafall att AC finns på dom nyare Scania bussarna. Dock så är reglaget för värmen inte bra där, för drar man ner den i botten,...
AC finns på en hel del bussar. Här i Stockholm så används det rätt så bra på Scania bussar Fair, men här i Stockholm, så märker man en STOR...
Du citerade dig själv, o inte mig, men det gör inget :)
Samma dag som man ska åka. Beror dock på vårt ni har bokat tågbiljetten. Jag vet att den visar tågbiljetter man bokat från SJs hemsida Skickat...
Vilket är bäst, fuktigt va? Skickat från min Motorola Moto G 2015
Jasså? Hur då?
Jo absolut, det förstår jag :)
Jag var i Bulgarien 2013 o där var det iallafall minst 30 grader, o det klarade jag knappt. Var inte alls kul. Så jag klarar iallafall inte över 30
Det vet kmjag. Men räcker inte det som det har varit nu i 2 veckor :). Allt över 25-30°C är för varmt o inte roligt enligt mig. Det är inte skönt...
Inte hos mig :). Här ska det vara 13 o växlande sol. Men okej, get the point Skickat från min Motorola Moto G 2015
Bra tidpunkt, not. Nu när vi faktiskt har haft och fortfarande har jävligt fint väder :)
[IMG] Ingår i detta tema https://play.google.com/store/apps/details?id=com.minar.antares Okej. Men du låg också rätt nära gränsen Skickat från...
Märkligt, jag har inte tryckt fel, o då har jag sänkt DPI:n till 240 från 320 Skickat från min Motorola Moto G 2015
Tror att @220volt samt @chraist inte stängt av en inställning som är på som standard, jag har den avstängd, men kolla i denna bild under auto...
Jag blåste ur min dator för några veckor sedan, innan dess var det förra sommaren, om du menar blåsa ur, som i att blåsa bort damm som finns i datorn
Om du i aktivitetshanteraren vilket filken information, så kan du se alla Chrome processer, som det ser ut så här för mig: [ATTACH] I denna bild...
Chrome drar mer än så. Om jag slår ihop mina Chrome processer, under fliken Information så ligger vi runt 500 MB minst. Det med 1 flik, samt en...
Har du någon webbläsare uppe när du körde GTA V där? O varför har du så många Ethernet anslutningar?
http://www.beyondpod.mobi/Android/help/VirtualFeeds.htm Skickat från min Motorola Moto G 2015
Jag saknar virtuell feed i Pocket Cast Skickat från min Motorola Moto G 2015
Skulle nog säga http://www.apkmirror.com/apk/beyondpod-team/beyondpod/beyondpod-4-2-1-release/beyondpod-4-2-1-beta-android-apk-download/ Den har...