Separate names with a comma.
https://www.comviq.se/utland/ringtill/Finland
Höst. Vinter, Snö Har ni supit till?
Du måste ändra en inställning Setting -> Apps -> Manage apps -> Default app settings -> Launcher
Ja kläder är ju party att köpa o_O
Beror ju på hur ditt avtal ser ut.
Det är större chans att få leva livistids semester om man tar sig norrut, speciellt i sverige.
Expansys har ett par Refurb. Nexus 5 16gb för 2632kr...
Jag blev sugen på Project Morpheus, kanske dags att köpa ett PS :D
Haha Annie Lööf tycker vi måste gå med i Nato för att vårt försvar inte är tillräckligt om det skulle behövas. Följdfrågan borde ju vara varför...
hmm, märkte idag att min sw3 inte trackar gps ordentligt vilket resulterar i fel väg och fel stärkca. Inte så roligt... Finns ju armband på ebay...
Tror ni en Ascend Mate 7 passar i ett sportarmband gjort för iphone 6 plus?
Fick 1gb för 99kr giltigt i 30 dagar när jag var i tjeckien för några veckor sedan, har telenor.
Väljer hellre en bil som är rolig att köra, har 510 hästar och en v6 med biturbo, en övergödd volvo kan säkert vara fint när man passerat 50 års...
En halv mille hade jag lätt kastat på denna http://teknikensvarld.se/alfa-romeo-giulia-officiell-bilen-sa-manga-vantat-pa-187744/ Volvo, please.
* Använder som klocka (obvious) * Använder när jag springer/promenerar/simmar (kör då endomondo) * Den räknar även mina steg * Bra att ha när man...
Min bil har mjuka och gosiga säten ;)
Vem åker buss frivilligt då...
Ah, nytt ändrör påsvetsat. Kostnad 200 kr :D
Såg om Orphan Black S1, lika bra som första gången.
Huawei Ascend Mate 7, bästa mobilen jag haft, så sjukt nöjd.
Snackar vi B nu eller ? Isåfall tycker jag att teoriprovet är sjukt mycket "Goddag yxskaft", dom flesta frågor bör man kunna svara på om man bara...
Eller så köper man sina cheese på BK istället och får något som faktiskt smakar burgare.
Haha nja vill inte bli någon anledning till en trasig familj, varit där själv som barn.
Long story, för ~15 år sedan hade vi väll något av en "flört-light" relation men inte mer än så (Jag gjorde inget åt det). Sedan lämnade hon stan...
Kan inte sluta tänka på den här tjejen som är gift och har kids... Får lugna mig med cl, hyffsat spännande :-)
Fick ett vattenfall över mig i bilen förut när jag skulle till simmet, dock kom bad blood på radion nästan samtidigt då tänkte jag "what would...
[MEDIA]
Jadu har 0 efarenhet av dieslar så... :D
Jag har en 9-3 1999 2.0t bensinare uppgraderad av speedparts (med 3" rostfritt system och lite modifieringar i motorn)
Ja tyvärr :P
Vet inte om jag hade velat ladda min bil med något från ebay, kan ju bli dyrt om det blir fel :D Men ja 3" sportavgassystem och ett...
kör dom också så nu alltså...
Jag vet att Speedparts byter ut styrboxen bara (om man inte ber om annant men då blir det dyrare), Maptun hissar upp bilen och mäter och...
Du får höra med speedparts, Maptun och typ BSR. Finns inget sniksätt att trimma och ska man göra det låt någon göra det som kan. Jag har...
Intressant att min Huawei drar mycket mer batteri om man väljer 3G än om man väljer 4G. Brukar ju vara tvärt om. (har full täckning på båda)
Jahopp nu bullrar det gott ute, och jag som ska bege mig utåt strax...
Samsung har aldrig haft någon "charm"
Alla har väll nån gratismånad?
Du kan koppla in en sbh-20 i aux-gången och köra via bluetooth. Är det original från saab eller har du/någon annan pillat dit kontakten själva?
Fick en uppdatering OTA idag.