Separate names with a comma.
OTA eller via HiSuite?
Asus var inloggad senast 9 juli, alltså mindre är 2 veckor sedan och som du själv påpekade, det är semestertider.
Japp, 12 juni för mig. All sån här info finns lätt tillgänglig om man orkar scrolla bakåt en sida eller två...
Fick min nu.
Via USB från dator.
Jag har inga problem att se all musik jag har i min lur, drygt 160 cd om drygt 2000 låtar.
Det gör mina...
Du kan använda i stort sett vilket ljud som helst, tryck på dom 3 prickarna till höger och tryck på Ställ in ringsignal. Eller gå in via Filer,...
What is EMUI 9.1? List of new features, and compatible devices - Huawei Central
Jag kör Gboard på en LG G6, en P20 Pro och en One+ 6T.
Jag använder Gboard som tangentbord, innehåller 100-tals emojis....
Skrolla bakåt i tråden så ser du vilka som fått vad i uppdateringsväg, allt serveras inte automatiskt i ett forum.
Huawei skingrar oklarheter, utlovar uppdatering till Android 10 - Swedroid
Om du läser mer än 1 inlägg ovanför det du gjort själv så ser du det.
Min Pro fick åxå 286 till slut.
I går.
Släng på någon customROM: LG G6 Forum on XDA Developers
Samma här.
Essentials Dual Card Cover Huawei P20 - Svart - TheMobileStore
Mao en skitapp som nu leder till att jag byter bank...
[IMG] Får inte upp nåt annat överhuvudtaget.
Har alltid gått att logga in enbart med dosan och personlig kod i tidigare versioner och nåt annat än bank-id kommer inte upp som alt längre.
Får inte ens upp några andra inloggningsalternativ, varken på One+ 6T eller P20 Pro.
Nu kommer meddelande om att gamla appen kommer sluta fungera i juni, med den nya kan jag inte logga in med annat än mobilt bank-id på nån av mina...
V20i-EUR-XX Säkerhetspatch 1 april
Jag kan då spela långt över hälsosamma nivåer med mina Urbanista New York och då är jag ändå gammal hårdrockare med ca 45 år av konserter i...
Fick den nu också.
Tog under en vecka senast.
Ser exakt ut som dessa: Cykelhandtag comfort Asaklitt | Clas Ohlson
Jag gav upp efter att ha haft G3, G4 & G6, har nu en P20 Pro & en One+ 6T som jag alternerar emellan, lär aldrig gå tillbaka till LG. Uruselt av...
=558"]Sökresultat för: fingeravtrycksläsaren | Swedroid forum - Nordens största Android-community
Compare Huawei P20 lite vs. Huawei P20 Pro - GSMArena.com Compare Huawei P20 Lite vs Huawei P20 Pro: Price, Specs, Review | Gadgets Now
Kan bara hålla med, är tillbaka på min P20 Pro, använder bara One+ 6T'n som musikspelare med blåtandslurar just nu.
Tog nog ca 3 sek, var mörk så blixten slog igång, vet inte om det påverkar tiden något.
Min P20 Pro fick .203 OTA i kväll.
Precis min tanke då jag inte kan se nån skillnad i specs.
Nån som testat den nyare 3100? Robust, elektrisk kickbike med 25 km räckvidd Skillnad mot den gamla?
[ATTACH]
Fick 9.0.12 OTA härom dan.
3. Skapa inte samma tråd eller inlägg i flera olika underforum eller trådar. Detta kallas dubbelpost/korspostning och tillåts inte oavsett om det...