Separate names with a comma.
Som att byta från en Ferrari till en Volvo 740. :p
Usch, stackars dig. ;)
Vi får la vänta tills konferensen klockan 19. :)
Nu börjar det bli lite smått jobbigt. Känns som man har 1000 saker som måste göras fast det inte är så. :p APU-plats ska sökas, projektarbete bör...
Låter väldigt intressant. Var bor du? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Sgx540 är rätt gammal :p SGS1 hade den. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Nä, tab 2 har ganska kass gpu. :/ Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Sista bumpen Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Alkohol, supa skallen av sig och festa veckan ut är snacket här. Och alla jävla idioter tjatar på mig att jag ska supa.. Sent from my GT-I9300...
Jo? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Man vet aldrig med dig. ^^ Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
DISCLAIMER: Du gör det på egen risk. :cool:
Tror faktiskt inte metallplattan påverkar bordets stabilitet det minsta. Tänk på att benen går tvärs över bordet, samt de två balkarna som också...
Skulle inte bry mig om det om jag så ringde samtal 24/7. :p
Köpte ett nytt skrivbord idag och det är verkligen underbart! Perfekt djup, bredd och höjd! http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40111124/
Angående Primen så stämmer inte det. Garantin är bortblåst. :/ Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Bump. Går med på pengar med om nån vill köpa den. Bud? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Check Fus downloader (gui version) är skitnajs alternativ också! Nedladdningarna går (hyfsat) snabbt!
Jag skulle snarare, efter att ha läst en väldigt intressant artikel på XDA, säga att detta var en fördel för Samsung, trots miljardboten. Varför?...
Jo egentligen, men jag har aldrig kört en sån sträcka förut och det är jag inte riktigt redo för än. :p
Idd. Speciellt en viss bild. ;)
Det var många fina bilar man såg idag. :)
Har väl en 15-16 spel. :) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Jag gör alltid misstag :p Men får jag skiten såld för en rimlig peng blir det en dator :) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Jag borde lyssnat på facemeat och pappa från första början. :p Tänk dig 16gb ram, intel i5 3570k, gtx 670/680, z77-mobo, ssd osv. Vilken pärla...
Jag antar att ingen är intresserad? :p Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Nu är man på raggarbilsmötet :p Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Väldigt dåligt resonerat. Sen låter det som att du jämt vill hacka på micke. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Helt klart. Dessa är bara testversioner och Samsung kan nog mer än väl fixa de största buggarna som just nu verkar finnas. Andra småproblem som...
Precis. Är ju inte mycket jobb att låsa en gammal leak-tråd och låta en ny leak-tråd kliva fram i rampljuset.
Well said.
Japp, chainfire är en gedigen utvecklare. Hans appar är värda varenda krona. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Japp. Gjorde det för kanske två månader sen? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Vet ej, har inte testat men det borde inte vara något annat. Jag kör alltid med mobile odin så jag har min sedvanliga procedur :p
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1835931 Testa ta hem denna torrent jag skapade tidigare idag:...
Ska inte behövas, nej. :)
Det hade varit perfekt! Synd bara att jag bor ca 30 mil norr om Malmö (Oskarshamn). :/
Det är dock så att: 5 Ghz = Bra mottagning men låg räckvidd 2.4 Ghz = Sämre mottagning men längre räckvidd
Nu finns iaf LH7 uppe som fullt flashbar ODIN-fil. Inget tjafs med flasha OTA hit och dit, bara flasha fulla LH7, sen cf-root och sen är du klar....