Separate names with a comma.
kör en factory reset, funkar det inte så skicka den på service
Hos mig blir den en uppdatering av den befintliga beta appen, men när jag skall installera den så står det att paketet är skadat
Hej Vad kan du tänkas ge för en svart I toppskick med alla tillbehör samt några skal samt även original bil laddare
Op5 8 128 I toppskick, komplett med allt 4000 inkl spårbar frakt
sålde en surfplatta till @rolle90 ,snabb bet via swish, bra kommunikation. rekommenderas till alla
olika versioner på p10 mjukvara(olika regioner) vi har c432 i norden(europa) rätta mig om jag har fel @wenom666
Annars finns det en svart honor 8 4 32gb Komplett med alla tillbehör samt kvitto
1500 inkl frakt?
riktigt konstigt att Huawei EJ lämnat nåt info här på Swedroid!
rätt kasst av Huawei att först lämna info om denna beta på Sweclockers?!!? sedan ange 2 jan som beta start ,för att slutligen ta bort all info om...
tyvärr inte
inget hos mig heller :-(
lägg pris i annonsen annars kommer den att tas bort
Sist jag körde beta på honor 8 så hade jag inga buggar alls, därför ser jag framemot beta för p10, den bör dyka upp 2 Jan 18
Np
Op5 8 128 gb för 4100 inkl spårbar frakt?
400 inkl skicka lätt?
helt nytt pansar glas till Huawei p10 pris 80kr inkl frakt [ATTACH]
var det hos auktoriserad verkstad du bytade skärm?
Egentligen borde Huawei ha *ICE* med text. Inte det lättaste att hitta när skärmen är låst. Jag trodde hela tiden att nödsituation, var att ringa 112
Funkade bra @jnsson
hej tyvärr lite dyrt (239 på sonys sida) tack för erbjudandet
hej kollar med grabben o skriver imorgon igen på fm
hinner du ev posta den för lev imorgon?
köperdu min så kommer det garanterat att bli en present som kommer att uppskattas(iomed skicket samt tillbehören)
bjuder 800 + frakt hur länge kör du budgivningen?
vad följer med?
Då får du leta vidare Finns några på blocket, men där är op5 dyrare än min
Pris
Man ser tydligt till vilket kort sms eller samtal har inkommit till
Man har 2 kort inställningar (kan kallas annorlunda på olika telefoner, min är p10) Antingen är bägge kort på med alla funktioner eller så är...
Hej Kan jag bjuda 453kr inkl postens skicka lätt frakt?
Skall kolla med grabben. Skriver lite senare igen
Som rubriken lyder söker jag efter ps4 spel Gran turismo sport Need for speed payback Battlefield
Honor 8 4-32GB svart några smårepor i ramen skyddsfilm sitter på sedan dag 1(dock med bubblor) komplett i kartong med alla tillbehör samt 2 st...
jag stod oxå i kvalet att överge mitt privata för att endast köra jobbets(allt inkluderat) dock så insåg jag rätt snabbt att om jag skulle på...
det bästa hade varit att skaffa dual sim telefon(själv kört en sådan sedan 5år tillbaka) då är det bara att "stänga av" sim kortet(jobb) finns...
Säljer en oneplus 5 8/128gb Komplett I kartong med alla tillbehör + kvitto Köpt på release 20/6 2017 Medföljer även carbon skal + original...
Köper gärna en ps4 Slim eller annan modell spelar mindre roll. Gärna med lite tillbehör samt spel Har en svart honor 8 I toppskick med alla...
På honor 8 var det ca 2 mån