Separate names with a comma.
anmäler sig när dem utannonserar att dem vill träffa några av sina kunder! De var det dem gjorde den här gången på Facebook, vi var 10 som blev...
:cool:
Jag har haft mobilen sen i Fredags och något sånt har inte hänt, inte ens det minsta lilla lagg
Grym enligt mig! man kan tro att svart ser grått ut på skärmen fast det är grått egentligen och ska inte ens vara svart!! Menyerna är gjorda i...
"lite dålig" Är den knappast! Det ända den har fått kritik för är betraktningsvinklar och jag förstår inte grejen med att ha en telefon med bra...
Den är mer åt det gråa hållet
vi var allihop på en Sony-träff där mobilen var en Gåva till oss som kom :)
Jag har tyvärr ingen Xperia S eller Galaxy S2 att jämföra med
Jo det är ett slags fack som man drar ut för att sätta simkortet i och sen stoppa in den i, du kanske har råkat stoppa in simkortet ovanför de...
den duger Helt ok! 1.8 MP med HDR På och 2.0 MP utan HDR
Jag frågade Sony om det och det visade sig att det var bara ett verktyg som dem hade och testade internt inom företaget, alltså mobilen släpps...
Nej, Bruset beror på kameran men det blir olika starkt beroende på vilka inställningar man har, Det är som du säger att det finns...
Jag har också fått blandade resultat som nog beror på vad för slags inställningar man har! Jag har fått ganska lika bilder kvalitetsmässigt men...
Men det är bara när man gör något som är ansträngande för mobilen! använder den som hotspot, eller kollar på mycket video i streck! Ett plus i...
testa att använda den som en Hotspot ett tag! Då blir den varm kan man säga :P
Nej jag har aldrig använt WP eller Nokia Smartphones tyvärr! Men jag har inte märkt något lagg alls på Xperia Z, Den flyter på riktigt fint
Grym Recension av dig! Den här borde du skicka in tycker jag ;)
Byggkvaliten är stadig och den känns inte det minsta omtålig :) Det jobbiga med den är la att den blir ganska varm och jobbig att hålla i när man...
Ahhh OK :D
Det ska jag göra, :)
Jag har mobilen på 62 % just nu och stängde av Stamina-läget för att prova åt dig och då minskade den uppskattade Standby-tiden från 3 Dagar till...
Precis
Vet ej, men de va la han som var från Kävlinge tänkte jag :P vem är du då :P
Helt fantastiska bilder och filmer ! fast om man tänker på inställningar osv så är den inte helt lätt att förstå sig på! man vet inte hur man...
Är De Claes?? :D
Skärmen är helt fantastisk!! Även fast jag också är en av dem som tycker att 1080 ÄR för mycket för en sån "liten" skärm så älskar jag den, Och...
Jag kan tillägga att dem få dagarna som jag har haft telefonen så har jag kollat mycket HD-Video och när jag gör det så drar batteriet ganska...
Det känns som om det är för tidigt att säga nåt om Batteritiden än pga att Batteriet inte har nått sin fulla styrka än om man säger så! Men med...
Men det var inget alls om MyXperia Egentligen som någon trodde
Tja! Jag har fått turen att testa Xperia Z ett tag framöver och jag tänkte att jag startar den här tråden för er om ni undrar något om telefonen...
vi satt och diskuterade om Sony generellt sen fick vi se och leka lite med Xperia Z och vi fick tillochmed varsin med oss hem och det var högt...
http://www.sonymobile.com/se/products/accessories/stereo-headset-mh-ex300ap/ är det någon som vet vart man skulle kunna få tag på dessa?
http://www.siba.se/product/12784629/sony-damm-och-vattentalig-4g-mobil?ref=section&sec=932148393214339261715 nu finns den att förhandsboka hos...
om du inte fattade så är det jag försökte säga att i vissa fall så gäller inte garantin vattenskadade mobiler på mobiler som ska vara vattensäkra
well, enligt honom så var alla locken och flaps stängda ordentligt..
Du har en poäng där, Det känns lite påkostat som du säger att dra dit 10 pers för en träff :P Nää jag tror inte heller att de kommer handla om...
Så du tror inte att det är en engångs-grej det här mötet vi ska ha? :P intressant....!
En vän tappade sin Xperia Active i toaletten, den blev vattenskadad och dog och garantin gällde inte!
Jag tror inte heller att det blir de :P
10 stycken alltså? ;P I ett mail jag fick för några veckor sen stod det att vi inte blir ett så stort gäng.. :o :P