Separate names with a comma.
Använd superOneClick istället som finns på post #3 i denna tråd den är enklare :) Sent from my ARCified X10i with CM 7.0 2.3.3 or CM 6.1.3 2.2
Jag gillar den då den funkar för bb .52 då kan jag växla mellan denna och gingerbread rom:en :) så jag får allt från båda världarna så att säga,...
Du ska inte kunna installera xrecovery utan busybox, den filen du laddade hem från min länk är xrecovery Installer den ska du gå in i och trycka...
Här kan du ladda hem den, Glöm inte att installera busybox innan du installerar xrecovery http://db.tt/t6r7moJ Sent from my ARCified X10i with CM...
Ja du måste roota och installera xrecovery för att kunna flasha in denna ROM Sen gör du backup i xrecovery Sent from my ARCified X10i with CM...
Tack för påpekandet :) är fixar nu Sent from my ARCified X10i with CM 7.0 2.3.3 or CM 6.1.3 2.2
;) Sent from my ARCified X10i with CM 7.0 2.3.3 or CM 6.1.3 2.2
Bara fråga om du undrar något :) Sent from my ARCified X10i with CM 7.0 2.3.3 or CM 6.1.3 2.2
Ja det ska gå bara du ligger på samma basbandsversioner på alla! Jag växlar mellan denna och Jerpeleas CM 7.0 2.3.3 Gingerbread, har bara tagit...
Om någon undrar så är ROM:en super stabil och näst intill allt fungerar :) Sent from my ARCified X10i with CM 7.0 2.3.3 or CM 6.1.3 2.2
Tackar och bockar :D Sent from my ARCified X10i with CM 7.0 2.3.3 or CM 6.1.3 2.2
Launcher pro är en launcher :P custom Rom är en Rom som någon gjort som inte ser ut som SE om man förklarar enkelt. XRecovery går du in i genom...
Ja det ska den göra? Sent from my ARCified X10i with CM 7.0 2.3.3 or CM 6.1.3 2.2
För framtida uppdateringar!
Wolf [IMG] TW | Gingerbread 2.3.3 | Theme, Tweaks & Extra's | Hur du installerar ROM:en Video | Förhandstitt på ROM:en Screenshots [IMG] [IMG]...
Kul att höra :D tack själv:) Sent from my ARCified X10i with CM 7.0 2.3.3 or CM 6.1.3 2.2
Det är ett fel som åtgärdats i v010. Men efter du fått ett samtal, gå in i inställningar » ljud » volym: dra i media stapeln fram och tillbaka så...
Det är denna tror jag då denna plus trips är dom ända som är ute och trips funkar inte så här har du...
INFO: Version 010 kommer snart enligt Jerpelea! Sent from my X10i using Tapatalk
du gör backup i xrecovery på romarna inte Titanium. Ska se vad jag kan göra men hinner inte idag och imorgon ska jag på begravning så får se om...
Men detta ska vara med i temat, så måste man ändra färgerna till vit i cm settings. Sent from my ARCified X10i with CM 7.0 RC2 2.3.3 Gingerbread...
Tack :D försöker göra mitt bästa för Swedroid :) Sent from my ARCified X10i with CM 7.0 RC2 2.3.3 Gingerbread by Jerpelea
Va, vart finns den buggen? Sent from my ARCified X10i with CM 7.0 RC2 2.3.3 Gingerbread by Jerpelea
Ja det tror jag, men tror att han prioriterar buggarna och få en stabil rom innan kameran, men han har överraskat oss förr :p och han är juh en av...
Nopp ingen kamera än i 2.3.3! Tack :D Sent from my ARCified X10i with CM 7.0 RC2 2.3.3 Gingerbread by Jerpelea
Okej lägger upp den på min dropbox istället tror inte det gör något att man kör en Mirror på den. Edit: så nu ska det funka, camcorder fixen...
vet inte vad du gör för fel men problemen du beskriver har inte jag.. Har random WLOD någon enstaka gång och safe 2 remove sd omstarter. Ang...
Så lite så, kul att det löste sig :) Sent from my ARCified X10i with CM 7.0 RC2 2.3.3 Gingerbread by Jerpelea
Finns här 24/7 så det är bara att fråga på :D Sent from my ARCified X10i with CM 7.0 RC2 2.3.3 Gingerbread by Jerpelea
Japp det är SE orginal så efter du kört in den får du roota om m.m Sent from my ARCified X10i with CM 7.0 RC2 2.3.3 Gingerbread by Jerpelea
Ladda hem denna http://www.mediafire.com/?sqv6274anzfzn2x och flasha med x10 flash tool Du vet hur man flashar med x10flash tool och allt eller?...
Det du nämnder om WLOD omstarter händer och det evt Jerpelea redan om, för dina "konstiga" omstarter genom tryck på hemknappen och notifikation är...
Har gjort en ny tråd nu med BETA 4 och kommer hålla den uppdaterad, kolla in den: https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=36597
Är lite afk idag då det är hockey idag! Sent from my ARCified X10i with CM 7.0 RC2 2.3.3 Gingerbread by Jerpelea
Jag har alla animationer aktiverade jag med. Autoläget (ljus) funkar för mig. Använder ARC launchern så vet inte hur launcher Pro påverkar men...
Låter superbra, grymt roligt spel :) Sent from my ARCified X10i with CM 7.0 RC2 2.3.3 Gingerbread by Jerpelea
För framtida bruk
Denna tråd kan låsas!
Jag vet inte om kameran kommer till 010 eller om det bara är en bugg fix uppdatering, har inte hört något från J om det. Men Kameran kommer...
Men om du vill så kan du juh testa denna ROM: https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=35471 Det är en ny ARC ROM där det mesta ska funka och...