Separate names with a comma.
Tips på bra QI laddare ?
Tänk om någon skulle fota dig när du är på muggen! ;)
Har 2 nucs härhemma, 1 som vanlig pc och en som HTPC, tycker det är riktig bra små saker! (Om man inte spelar tunga spel då)
Haha din volvo verkar avverka alla problem på en gång, skönt när den är färdig med det då kan du rulla många mil utan att tänka på det :D När...
Snabb betalning och smidig affär. Rekommenderas!
Surprise surprise, sveriges sämsta bank har krashat igen, för 487569 gången ? Swedbanks internettjänster nere...
Ska man gissa på att detta följs upp av att FBI hittat saker på honom och hans hjälpredor.
Fotbollsälskare, Sepp Blatter avgår! <3
Bjuder 1000 för lumia 830
Tog förra året, 27 då. Körde endast på körskola i 2 månader, körde sedan upp, skrev prov och klarade allt på första försöket. Beast. :cool:
Bump
Har endast ett elektroniskt kvitto från inet. --- Sänkt pris på Memopad.
Jo men Statoil här hade bara 98 på 2 av 10 pumpar, resten hade bara 95,e85 och diesel... Också var det milesplus98 dom sålde här, vad nu...
Fan svårt det var att hitta Blyfri98, shell hade inte alls och statoil hade det på 2 pumpar av 10...
Ja det står ju typ i artikeln, jag var lite mer paff över hur man kan vara så klantig som dom som promotar bilen i videon, tycker ju synd om...
http://www.gp.se/ekonomi/1.2727683-fiasko-for-volvo-visning :neutral:
Har skickat PM, till er andra så är då Chromecasten såld. --- Ang. netgear switchen så är den i metall så den väger lite, 125 inkluder frakt kan...
Min nästa nalle blir en WP, har nog tröttnat lite nu tror jag och vill testa något annat :D Måste dock ha något med lite kvalité likt min One M7...
Det lär kosta minst 45 i frimräken och sedan tilkommer material också och ja den finns kvar än... 175 inkl frakt så är det deal.
Pistons är sålda. 100+frakt ?
1300+frakt kan jag gå ner till, thats it.
1500 ? 130 inkl frakt bjudet via pm.
Tänkte försöka bli av med lite prylar inför sommaren, sätter inga priser utan det är fritt fram att buda (Utom asusplattan) ! (Reserverar mig dock...
Det brukar nästan alltid finnas någon i kretsen som är intresserad och kunnig, man kan ju alltid be den om hjälp och i gengäld kanske bjuda på...
Luftmassemätare?
Har en kod som går ut idag, 50kr rabatt vid köp över 200 Kod: DqdHgit77
Eller dropbox och låt den ladda upp bilden du tar direkt så har du backup utan att tänka på det.
Lär dig ha backup
Funderar på att köpa en Nokia 930 :eek: Känns som ms med win10 äntligen kan börja binda ihop produkter och android kommer aldrig bli...
Om någon sett filmen A Beautiful mind så känner ni igen John Nash som gick bort igår i en bilolycka.
Jag tycker alla solidariskt borde låta ryssland komma sist på 0 poäng, skit ska skit ha.
ZTE, Huawei, Asus, Lenovo och Xiaomi Men ser inte nyttan med att köpa från tabletkungen, grejorna skickas ändå från asien och du kommer åka på...
Han klarade en fråga själv och åkte ut tämligen omgående
Jan Björklund försöker stava till "jealous" i Smartare än en femteklassare
Har temporärt kört automat i några dagar, bekvämt men inte lika roligt som en 6 växlad manuell låda och en stor sexa :D
Du ser rabatten på fakturan, på mitt konto är ord. pris.
Vik foliehatt med Eset och Inet – Vinn 5 000 kronor i presentkort och mycket mer!
Hur ska man kunna veta det, du får nog ge dig ut och klämma på så många du kan.
Är Netflix i appen nere ? Får bara Det gick inte att ladda data vad jag än provar.