Separate names with a comma.
Det brukar vara partial wakelocks.
Kör just nu med Tele2 Just att de är rätt billiga med studentabonnemang är anledningen, sedan blir det ju ännu billigare om de flesta man känner...
Kommer mitt bidrag också. Lite (egentligen rätt mycket) suddig bild, taget med SII. [IMG] Känns dock som att jag borde snygga till lite....
Nu var det visserligen ett tag sedan jag hade min liquid, men undre delen blev endast varm för mig när jag surfade mycket eller hade gps på längre...
Det jag brukar göra är: Ändra om mappen Titaniumbackup tilll något annat Starta Titanium Backup Backup på alla user apps Backup på de system apps...
Måste lämna in telefonen på lagning och måste dras med en kass android för ett par veckor.
Beroende på anledning så kan man lösa på olika sett. Det error du får löste jag genom att installera Download All Files:...
Håller på att dra ner den nu, får se om det blir någon större skillnad.
Hur buggfria är de? Det du skulle kunna prova är att ta en browser.apk med tillhörande odex fil och ersätta browser.apk i din /system/app/ mapp.
Det beror lite på telfon till telefon har jag märkt. De se har fyra knappar (dvs hem, meny, back och sök) tar fram och bort tangentbordet genom...
Nu var det ett tag sedan jag körde en custom rom, gillar stock ganska bra. Tror Sensation (rommen) hade odexad framework och browser.
9/10 Känner igen sedan tidigare. Om jag inte minns fel så hade du även liquid samtidigt som jag.:)
Det beror helt på ifall du kör en stock rom (dvs inte gjort något moddning på telefonen) eller kör en custom rom (installerat en zip fil som...
Vet inte om man kan köra standard browser i fullscreen. Borde ju finnas en funktion för det tycker man.
Tills den dagen är det nog rätt långt kvar tror jag, dvs när nästa monster telefon annonseras (förmodligen MWC2012 i Barcelona)
Jag får en känsla av att apple verkar ha blivit sämre på senaste, spec med tanke på att jobs inte leder de längre. iPhone lanserades senare, alla...
Har varit väldigt oaktiv på forumet på senaste, få se vilka man känner igen nu. X10 fan - 8/10 Känner igen från denna tråd sedan tidigare?
Man har föreläsning "tidigt" på morgonen nästa dag och man orkar inte gå och lägga sig.
Om browser.apk har en tillhörande browser.odex fil, så brukar den i 99% av fallen vara väldigt mjuk då den har stöd för gpu acceleration. är den...
Hårdvarumässigt är ju telefonen riktigt stark (min åsikt är väl den bästa). Populär är den också, så en viss priskrig har väl återförsäljarna, men...
Det jag gjorde förut var att i tasker lägga en profil som tystade ner telefonen när den nådde 99%. När den antingen nådde 100% eller blev utdragen...
KI3 är väl olika versioner av gingerbread beroende på vilken region de släpps till? XW (nordic alltså) har ju en publik version av KI4 (steget...
För mig beror det på vilken browser jag använder använder. På stock där jag kör vanligt, dvs statusbar hela tiden så visar den även statusbar när...
Vad jag har märkt så är de flesta externa jag har provat lika mjuka som interna, såvida interna är deodexad, då är den hopplös.
Det jag brukar göra är att använda appen Autostarts (kräver root) för att avaktivera massa aktiveringar. tex alla program som jag inte vill ska få...
Det känns som att det var ett bra tag sedan en mobil som stack ut prestandamässigt kom ut. Sedan Duelcore processorerna kom ut i våras så verkar...
Nu ska den inte ändra alarm.
Prova så här: ändra namn till Volume.prf.xml Klistra in den i /sdcard/Tasker/profiles/ Gå in i tasker Meny -> Profile Data -> Import one profile...
Förut hade jag problemet att endast en volym ändrades, men nu ska alla volymer ändras samtidigt. Du kan behöva ändra filändelsen till xml...
Ingen aning vad som var felet, men nu ändras alla volymer efter vad ringer volume är inställd på. Ska jag skicka tasken?
Smart!!! Hade inte alls tänk på tasker. Har börjat på en profil i tasker nu. Det jag har lyckats med är att den märker av när själva ringvolymen...
Tror faktiskt inte att det går pga att endast ringer och notification har 7 steg. Alarm och Media har 15 och system och voice caller har 5. Om jag...
Det hände mig ganska ofta förut. Vilken rom & kernel använder du?
Har använt rätt så många olika. De jag brukar skifta emellan med jämna mellanrum är adw och go. Båda har sina för och nackdelar men jag tycker...
oj, råkade skriva fel bokstav på slutet https://market.android.com/details?id=com.FREE.android.lvh Den här ökar volymen så har man en svag...
Använder https://market.android.com/details?id=com.FREE.android.lvl Har inte behöv av eq, då det finns redan i mitt musik program, utan behöver...
Hittade ingen som kunde mappa själva knapparna men kanske denna? https://market.android.com/details?id=com.cb.volumePlus
Tror det har och göra med vilken version man har. Jag har det inte, men hade det tidigare. För att åstadkomma det så använder jag tasker.
Ifall du har en egen apn profil för MMS så fungerar det,annars inte.
Jag kan inte komma på ev. annan lösning. Prova öppna webbläsaren och gå in på typ 192.168.1.254 Förhoppningsvis kan du komma åt routern och...