Separate names with a comma.
Svar ja. High sensitivity använder du om du vill spela in saker som inte låter så mycket. :)
Kanske är dumt att ventilera privatsaker på ett offentligt forum... Låser tråden då första inlägget antyder om att trådskaparen är ovillig att...
Kom ihåg att minst en av de personer som deltar i samtalet måste vara medveten om inspelningen för att det ska vara lagligt. :)
Uppdaterat med info om Voodoo 5.2!! Om du har 2.2.1 - UPPGRADERA NU!! Med senaste kernelen och voodoo appen får du tillgång till supercurios...
Lagfixen behövs kanske inte (håller dock inte med, men det handlar inte om någon massiv skillnad. :) ), Voodoo är dock en nödvändighet ändå tycker...
16000000000 B = 14,9 GiB - Sen blir det lite svinn på grund av partitionstabeller och sådant också, så det är rimligt.
Hur vore det ifall du postade frågan i en tråd där frågan faktiskt är relevant för ämnet (alternativt skapar en ny tråd om du inte hittar någon)?...
Det är en skyddad app. Den dyker upp när google uppdaterar sina marketservrar med info om att JS3 är en officiell firmware. Sent from my personal...
Den visar hastigheten mellan dator och telefon, inte hastigheten mot internet. Sent from my personal Dis-organizer GT-I9000
Har väl inte påstått att du är/var otrevlig? Jag menade bara att du kanske ska fundera lite över vilken information du lägger upp på nätet (om dig...
Ett script och öppna proxylistor kanske? Sent from my personal Dis-organizer GT-I9000
För att det finns något som heter sekretess och personlig integritet. Dessa ord är google inte särskilt förtrogna med så beroende på vem man umgås...
Open source är inte samma sak som gratis. Det är ju dessutom anderweb som står bakom båda apparna. Sent from my personal Dis-organizer GT-I9000
Jag måste ju passa på att glänsa lite när det väl händer. ;) Sent from my personal Dis-organizer GT-I9000
Du kanske ska låta bli att posta onykter? Det blir mindre strul så. Sent from my personal Dis-organizer GT-I9000
Kommer inte köpa ny telefon de närmaste 2 åren om jag inte har sönder denna. Blir det nått genom jobb eller på annat vis kanske, men får se hur...
Det har inte hänt mig en enda gång med 2.2.1, så det löser sig snart. Sent from my personal Dis-organizer GT-I9000
När linux har en marknadsandel som överstiger 25% på desktop-sidan skulle jag tro. Sent from my personal Dis-organizer GT-I9000
Jag har tänkt. :) Sent from my personal Dis-organizer GT-I9000
Odin rör inte sdkortet. Sent from my personal Dis-organizer GT-I9000
Inte så dum idé men dock redan gjort. Tråd låst. :)
Det finns massor med väldigt goda anledningar att man kanske inte vill/kan synka mot google. Sent from my personal Dis-organizer GT-I9000
Det kommer ingen samsunglogga innan downloadmode. Bara hålla in knapparna tills man får upp droiden med spade. :) Sent from my personal...
Missade att du skrev gesture, läste inte tillräckligt noga. :) Jag skulle bli galen med den lösningen, men bra att det löste sig. :) Sent from...
Du kan skapa en custom shortcut i ADW. Men hämta widgeten lock screen button istället. Den släcker skärmen direkt så man slipper titta på en...
Temp+CPU v2 heter den jag körde. Skrev det bakvänt i mitt tidigare inlägg. :) Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Det har tagits upp, vi har inte glömt av det. Tyvärr tar sådana här saker en hel del tid att planera och genomföra. Även om det verkar självklart...
Själv kör jag ADW EX. Idle-CPU ligger på 10-20% (100MHz) när jag har airplane mode på. (CPU+Temp widget) Detta är då för allt jag har igång, inte...
Tyvärr lär inte ens en jig hjälpa dig eftersom bootloadern du misslyckats få in behövs för att aktivera download mode. Sent from my GT-I9000...
Japp. Jämna veckor - Fika på Café 60. Udda veckor - Pubkväll på Theodora. 18:18 får gälla som stående tid också. :)
Aha så att man inte kommer åt protected apps är ett allvarligt problem nu men var inte det med jpa? Konstigt... Jag kan dock fortfarande...
Faux = Fusk. Du skulle översatt från franska, inte engelska. ;)
Nej, du kan inte återställa allt från en backup gjord med 2.2 på 2.2.1. Appar och appdata går förmodligen bra, men resten kommer bara orsaka massa...
Den är uppe. Den är inte uppe för de som kör inofficiella firmwares dock, och så har det *alltid* varit.
Knappast en slump. Finesserna du pillar med är delvis där för att spara på batteriet, självklart kommer din batteritid påverkas av det du gör.
Om inte den firmware du flashar är färdigrootad (dvs Samsungs uppdateringar) kan du inte göra någonting INNAN uppdateringen för att ha root EFTER den.
Batteristatistiken blir lite skum ibland när man uppgraderar telefonen. Det ordnar sig i regel efter ett par laddningar. Låt batteriet laddas ur...
Kör man en gammal Kies (äldre än 1.5.3.10103.102) får man inte uppdateringen alls. Haha! Lysande :)
Det går utmärkt att uppgradera till 2.2.1 med Kies nu, om man har en telefon med produktkod NEE. Jag har provat. :)
Ja.