Separate names with a comma.
...drar man in Apex eller Nova :)
hahaha... bästa sommarbilden ;)
ja, precis... bara man drar på hans sidor och på gplay så är det ju lugnt.. :)
hehe..rom & cola + ROM & Odin/CWM då.... tillsammans blir det en fantastisk njutning ;)
Men, måste det bli diskussioner om allt... tydligen vill han genom sitt inlägg på g+ att folk ska veta att det är knas på ompackade appar som...
hur menar du pirat kopierade? (är ju inte appar som bara finns på gplay) tex Mobil Odin är "gratis" på cf's xda tråd...
Chainfire@google+ WARNING There are repacked versions of several of my apps around on the internet that contain malware ! At least...
hehe... bara det blir semester och lite mer fritid så ska det testas ROM'ar..
Spela roll, grym mobil i både vit och blå :)
Härligt med folk som läser i trådarna och inte bara slänger upp frågor, när som oftast svaren finns där redan... :)
sitter du på samma ROM och bara kör en uppgradering så KAN det räcka med wipe av cashe och Dalvik. Naturligtvis FR vid ROM byte.. Jag har bara...
rensa cashe + dalvik vid varje uppgradering.. skiter det sig iallafall= factory reset före flash
Har barn att passa..sådär mitt i veckan..då KÄRringen jobbar... Och nästkommande 2 veckor är jag i Holland... Jag får komma nästa gång om det...
hehe..iofs så är det ju bara typ 17 mil
skulle gärna komma på fika men bor för långt bort :/ Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
hehe...du är så rolig eller så trollar du... (skit i vilket ;) återställning av fabriksdata [välj formatera SD] flasha Stock i Odin Nu bör du ha...
hehehe.... seriöst? ..det hade väl räckt att dra in en annan ROM om du inte gillar denna, du hade väl inte behövt slängt mobilen ;)
menade bara att blåsa ur mobil ... factory reset i cwm både före och efter flash..+ wipe av cashe och dalvik
Briljant Conny :)
ojdå, det var ju skumt... jag har inga problem alls med wifi på .07 ..om du provar en omflash med BIG wipe.. (lite jobbigt men..) annars får vi...
Wipe cashe + dalvik Omstart av mobil Inställnningar > Wi-Fi > Avancerat > Behåll wifi i viloläge [alltid]
använder inte alla gmail nu för tiden? ;) Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
tala gärna om hur "killen" gjorde...säkert fler som har samma problem och kan behöva lite tips. :) Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
prova med en annan version av cwm..din gamla backup funksr inte med nyare v av cwm Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
ta en nandroid och testa denna då... är det inget du vill ha så är det ju bara att rulla tillbaka till "Slim ICS"..
yes... :) Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Jag hittar inte 0.7 i OTA appen. Bara dra hem update, lägga på sd och sen flasha i cwm. :)
Här är vad som behövs: THEME/HOMESCREEN - DropUI DropUI MultiPicture Live Wallpaper Minimalistisc Text Pure Grid Calendar Widget Power...
sitter trångt till nu.. drar upp allt som behövs imorrn.. (har inget med ROMen att göra) Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Power Controls
båda kan visa appar som iphone och go..titta lite närmare i inställningar och du vill finna.. :) Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
pillat lite... [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]
Jag tycker Root Uninstaller funkar bra. och som timpppa säger :), TB medföljer ju ROM'en också...men root uninstaller är lättare och mer direkt,...
eller så drar du in root uninstaller och tar bort allt du vill ha bort... Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
kör med medföljande siyah tillsvidare... Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
finns en fix för "cell standby" på xda länk
Hehe.... fast jag är mod så har jag en åsikt... herregud är det möjligt?? anser att cm är inget att ha just nu, bara överhypad... blir säkert bra...
Riktigt bra ROM .. Snyggaste installationen hittills ;) 0.6 på OTA nu.. :) Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
har apex, nova och tw... hoppar mellan dessa med olika teman och uppsättning av appar och widgets... ombyte förnöjer :) Skickat från min GT-I9300...