Separate names with a comma.
Accepterar höjningen från 199 kr 42 gb till 235 kr 60 gb
Är prissättningen känns för nöts oppo tycker jag som har bättre kameror... Och i övrigt väldigt lika hårdvara... Och samma os så känns mer som...
Verkar som iPhone går otroligt bra i Kina nu... Och är ju inte så konstigt igentligen då de har kommit ikapp på alla områden... Skärm, kamera...
Kan inte du göra det då? :)
Att dom inte bara lät oss donera hade tagit några timmar för ett proffs att göra det... Mängd här på forumet donerar gladligen... Skulle gå nytt...
grattis Ja från plasma till oled är som natt och dag glad för din skull! Jag själv från plasma till oled så ber exakt vad du pratar om. Min...
Vad är det utlovar? Deras mjukvara har väl varit omtyckt vill jag minnas... Bra prestanda
X4 stellar är väl runt 670 kronor. Inte så mycket om du frågar mig. Vill utforska vilken färgtemperatur jag gillar mest. 3700k känndes lite...
Finns många appar men det alla har gemensamt är att paket inte läggs till automatiskt. Det är igentligen det folk efterfrågar... Appar som 17track...
6e plats på dxomark. Tydligen är telefonen i samarbete med dxomark. Ifrågasätter deras oberoende I deras recension...
Okej synd.. Men appen har inte utvecklats på ett år.. Bring appen har blivit riktigt bra. Vad som fattas är early bird och schenker. Kan tipsa...
Nytt år nya möjligheter. Det blev ingen ny version av forumet 2025. Finns det några planer att göra det 2026?
Ska den läggas ner?
Har nu köpt ett gäng nya ficklampor. Även denna gången blev det av märket Fireflies. Sedan sist har de numera Lume drivers som ska vara bäst...
Vart kan jag köpa nya korgar och galler till Philips air fryer xxl... Allt behöver bytas ut ingen bon stick beläggning kvar alls så är omöjligt...
Är det bara har som slutat använda Google? Gemni imponerar på mig grovt! Speciellt på nördiga grejjor som har med teknik eller spel att göra är...
Var rädd om den! Det som är tråkigt med denna kategori är främst batteritiden
Ja de är samma verkar de som men 100w varianten är bättre [ATTACH] [ATTACH]
Tror den är slutsåld och inte längre I produktion...
vad har läst mig till är oneplus varianten bättre då den laddar snabbare även icke supervooc prylar
Försöker hitta 100w versionen
Är det ett märke man kan lita på? Vill ju ha något seriöst företag så intr batterier och livslängden inte tar skada. Just därför bryr jag mig...
Jo jag var nära att köpa cuktech some förmodligen är den bästa såvida man inte har oppo eller oneplus. Hade bara fått ut 55 w med den på min oppo...
Vad rekommenderas? Är helt klart en djungel där ute... Någon man missat? Verkar som denna ligger i framkant CUKTECH 10 100W Teardown of CUKTECH...
Vart kan man köpa oneplus 100w car charger?
Ovpn
Tror denna nya lag är tandlös där der mesta.. Visst några aktörer såsom temu kommer dom säkert se till att man betalar tullen i förskott precis...
Men de flesta Kina butiker undviker ju tull. De brukar använda något eu land som mellanhand.
[ATTACH]
Skulle aldrig köpa en tv utan dolby vision... Samsung är nog dumsnåla här, jag tror de förlorar mer potentiella kunder än vad licenskostnaden är.
Har ingen koll på Samsung... Men om de har ett film maker mode... Så är ju det en bra indikation att dom blivit bättre.
Hur är Samsung med deras oled tvs med colour accuracy. Samsung har ju en historia om sig att inte respektera färgerna... Men de flesta tillverkare...
Kör fortfarande ovpn. Prestandan tror jag är svårslagen... Och gillar appen funkar bra. Och att de har adblocker via dns.
Googles messages funkade inte bra trots att RSC funkar... Man måste tex trycka på en ruta varje gång man skickar sms... Den programmerbara...
Vad har vi för aspect ratio? Ja sedan har de ju kirin nu också... Men jag återstår att se hur allt presterar. Vi hade Vivo X Note för några år...
PS appen funkar ej bra... Kanske kompatibilitets problem.. Appen stängs ner efter man öppnat och verkar ostabilt. Men kanske räcker med att...
[ATTACH] Installerade också coloros 16 igår på X8UL via beta programmet kanske skulle väntat till idag då om de gått från RC tool final. Hittils...
Hur går "arbetet" bakom kulisserna? Är vi några steg närmare version 3.0 tro? Året börjar närma sig sitt slut...
Haha fyfan...
Colan var godkänd! Men inte så man ramlar av stolen. Tycker den gick att dricka inga bismaker eller så men samtidigt inget som urmärker sig på...