Separate names with a comma.
V.006 är grymt snabb och STABIL! Sent from my X10 ~CM 7.0 RC1 Gingerbread 2.3.2~
Det vet jag! Länken är uppe på första sidan också. Sent from my X10 ~CM 7.0 RC1 Gingerbread 2.3.2~
använder inte Eniro, använder Truecaller så kan tyvärr inte svara på det men vet att Truecaller använder sig av Eniros databas in jag inte är helt...
Det är skumt då JIT redan är aktiverat i 2.2 vilket FreeX10 är! men denna är Rappare än vad FreeX10 är imo, men om ni ska installera rekommenderar...
Hejsan! Tänkte kolla om någon kunde hjälpa mig få denna att funka med WidgetLocker? blir galen får den inte att funka. det är lockscreenen...
Kan säga att arc launchern är inte lik X10:ans. Sent from my X10 ~CM 7.0 RC1 Gingerbread 2.3.2~
Det är en ny basbandsversion nu .52 följer med i rar-filen att flascha nya basbandsversionen tar ca 5 min om inte mindre, flasha in själva Rom:en...
Första post uppdaterad med version 005
Nopp inga omstarter hade jag när jag använde temat. DarkStyle 1.5 : http://db.tt/PEw28Aa GreenGlow 1.4: http://db.tt/A7UqsD2 Sent from my X10...
Detta är vad jag har på DarkStyle och GreenGlow har jag tyvärr inga på [IMG][IMG][IMG] Sent from my X10 ~CM 7.0 RC1 Gingerbread 2.3.2~
De flesta beta3 funkar till beta4 bara ta en backup pröva ett tema om det skulle gå snett återställ din backup. Tråkigt nog har den bästa tema...
Precis tror inte det kan gå så fel ;-) Post 2 uppdaterat med ett tema, kommer fler senare! Men nu ska jag ut med hundarna sen sova.. Sent from...
Precis det är kört men basbandsversion har bara med "Radion" att göra så du förlorar inget på att gå tillbaka till .04X Och basbandsversion 04X...
nej det gör den inte, Z jobbar på camcorden, och är inte en sån postar ofta. Sent from my X10 ~CM 7.0 RC1 Gingerbread 2.3.2~
Det är verktyg i xrecovery som rensar cache m.m. Sent from my X10 ~CM 7.0 RC1 Gingerbread 2.3.2~
Mobilen, det är en ROM precis som FreeX10 m.m Men jag rekommenderar att lägga in v.002 då det är något som är vajsing på 004 som gör att inte är...
Kör du med nyaste flash tool? v0.2.6 Sen kan du lösa lite här hur man går tillväga med nya flash tool:...
Tack så mycket. Har inte haft dessa problem men jag återställde min 002 backup via xrecovery, mitt tips är att du gör en full wipe, rensa chache...
Senare ikväll kommer jag även lägga in länkar till olika teman som är kompatibla med denna ROM om jag hinner. Edit: tyvärr hinner jag inte lägga...
Om jag ska vara ärlig så vet jag inte då jag inte använder det, men tror det ska gå. Sent from my X10 ~CM 7.0 RC1 Gingerbread 2.3.2~
Nej bootloadern är inte knäck, är därför inte native wifi och usb teetering och lite andra saker inte fungerar. Du flashar in 04X med X10flash...
Riktigt lustigt funkade fint för mig när jag hade freeX10 har du ställt in 8mp i vignette? För kameran stödjer endast det nu. Och funkar vanliga...
Inte riktigt min smak 5/10 Nytt tema så nya bilder [spoiler] Sent from my X10 ~CM 7.0 RC1 Gingerbread 2.3.2~
Froyo har fungerande kamera medans GB ROM:arna inte har fungerande kamera utöver det så tycker jag personligen att GB rom:en är bättre lite...
Den glider bättre än gummi ;) laggar ingenting men denna version "002" har spontana omstarter de första dagarna, lugnar ner sig lite efter ca 2...
Det är väldigt skumt, laddade du hem gratis eller Pro-versionen? Sent from my X10 ~CM 7.0 RC1 Gingerbread 2.3.2~
5/10 lite för rörigt sen gillar jag inte ikonerna. [IMG] Sent from my X10 ~CM 7.0 RC1 Gingerbread 2.3.2~
Ska fixa nya bilder imorgon eller om jag gör det senare inatt, tack för påpekandet. Sent from my X10 ~CM 7.0 RC1 Gingerbread 2.3.2~
Ja den funkar och bilderna blir bra. :) Sent from my X10 ~CM 7.0 RC1 Gingerbread 2.3.2~
**FXP FLASHING GUIDE** - Du måste vara på en 2.3.3 FW (med basbandsversion 2.1.71) om du inte skulle vara på rätt basband så använd dig av...
Guide: [ROM] CyanogenMod 7.2 | Senaste: FXP052 **CyanogenMod 7.2** FXP106 - http://uploaded.to/file/1kqgtczc GAPPS ADDON -...
TILL MODS Denna tråd kan låsas då det inte finns någon nerladdnings länkar och projktet är nedlagt. Har gjort en guide och länkar till...
Tack för tipset, mycket roligt spel :-), tackar på knappen när jag är online på datorn Sent from my X10 ~CM 7.0 RC1 Gingerbread 2.3.2~
------------------------ ****CyanogenMod 9.0 ICS**** ------------------------ CyanogenMod UNOFFICIAL Facebook Grupp CyanogenMod 9.0 FXP106 STABIL...
Japp jag använder CM7 som min dagliga ROM och Nja det är hugget som stucket FreeX10 är väl lite stabilare men CM7 är inte långt efter och kameran...
Ladda hem blade wifi fix från Market den hjälper dig hålla wifi igång. Och gå in i inställningar och ändra wifi policy till aldrig så stängs inte...
Nu har den blivit tusen gånger bättre, så nu kan man börja använda widgetlocker igen :-) gillar de nya funktionerna grymt mycket. Sent from my...
Gillar bakgrunden och utseendet men gillar inte din doc 6/10 Kör med CM 7.0 RC1 [IMG][IMG] Sent from my X10 ~CM 7.0 RC1 Gingerbread 2.3.2~
Kan tala om att Home-knappen fungerar alldeles utmärkt, och den fungerar klockrent på X10:an. Sent from my X10 ~CM 7.0 RC1 Gingerbread 2.3.2~
Om ni inte kör med Gingerbread så är uppdateringen helt onödig. Sent from my X10 ~CM 7.0 RC1~ Gingerbread 2.3.2