Separate names with a comma.
Kollade nu och såg att skydd mot tryck av misstag är själva fick läge mm Där emot har jag inte haft denna problem som du och alla andra. Min har...
Prövade min kamera och där skakar inte bilden alls?
Tror fortfarande där står appdata är egentligen bara APK filer. Det kan jag faktiskt bekräfta. Då jag har tagit säkerhets kopior och då var det...
Då har ni gjort fel med era skärmskydd. Sedan så har android telefoner en funktion som heter fick läge. Den förhindrar att telefonen ska väckas...
Dom som gör det är nog via Google drive eller så är bara sådan appar som ej innehåller känslig information. Men flesta appar gör inte det.
Google's säkerhetskopior lagrar inte apparnas data pga säkerhetsskäl. Där emot kan dom ta backup på APK filen så när du återställer denna backup...
Jag tror inte det är problem egentligen. När något väcker telefonen av misstag då poppar denna ruta upp och den hindrar då telefonen från att...
Som dom andra säger är det själva bild stabilisatorn i en av kamerorna som låter. Eftersom en av kamera Lisen kan röra på sig och när du skakar så...
Njae, Samsung får alltid ut en säkerhets patch varje månad. Det är endast när stora uppdateringar som dom tar längre tid på sig.
Ni kanske ska satsa som Samsung gör. Dom släpper små uppdateringar varje månad som innehåller månadens säkerhets patch och sedan släpper dom...
Använd Samsung Pass den är helt gratis.
Så länge zenfone6 har 4G så ska hon inte ha några problem i USA alls.
Alla på XDA forumet säger att 1908.25 finns för CN och WW men det döck aldrig någon för WW på er hemsidan, men är bara glad att 1910.35 kom nu...
Jag skulle rekommendera att ni kollar in med tele2 om ni kan få stödd med VoLTE hos dom på rog phone 2
3G tror jag inte ens kommer försvinna så där. Där emot lär 2G börja försvinna då jag har för mig 2G finns fortfarande om det nu var så den heter...
Hmm då blev det svårt.
Använder du två stycken SIM kort eller bara en? För om du använder två stycken. Då kan du ställa in ringsignal för var och sig. Typ att du har en...
Där dök 1910.34 upp för CN av ASUS ROG Phone 2 på Asus hemsida. ska se när den dyker upp för oss med WW ROM.
Det skrevs på en del sidor att man kunde beräkna Android 10 med OneUi 2.0 att släppas senast december.
Det där såg jag redan. Så det vet jag om, men det är jobbigt att andra personer modifierar enheterna och säljer dom som nya och officiella. Men...
Om det inte så han har tencent versionen också. Då jag har sett många personer köper hem tencent versionen från Kina via amazon mm
Konstigt för hittills har jag bara sett folk med tencent versionen har fått 1908.25 men ingen annan med vanliga Asus rog phone 2 har fått den.
Sök på personskydd i inställningarna, där kan du stänga av så att 2-3 knapptryckningar på ström knappen inte ska larma 112. Eller liknande
Den har jag också läst om på XDA forumet. Men varken Asus bekräfta något om 1908.25 någonstans, så jag vet inte om det kan vara just för Tencent...
Vilken uppdatering?
Kolla så att du fortfarande är inloggad på ditt Samsung konto i telefonen. Då för mig bad den mig att logga in på nytt, efter uppdsteringen.
Ändå står det VoLTE. Men håller med att det konstiga är att dom har gjort så endast SIM 2 fungerar med VoLTE :/
När det är små uppdateringar som endast har typ månadens säkerhets patch. Då går det snabbt för Samsung. Men ibland när det är stora...
Går rensa mobilen genom mobil hanteraren.
En sak som jag gillar denna Asus Rog phone 2 är att Asus har valt använda inte bara treble stöd, även seamless update stöd. Seamless update gör...
Detta är anledningen för att jag undviker från att köpa av operatörer som 3 mm. Tele2 verkar inte ha egen version, då deras telefoner kör tydligen...
AOD och pulsmätaren funkar fint för mig. Har du provat starta om?
För mig blev det kaos med Facebook appen. När jag ska läsa inlägg i en grupp så fastnar den i läs läget och när den här läst in några inlägg och...
Den du pratade om hade bara säkerhet patch. Det kom en ny uppdatering idag för Wifi mm. Enligt Samsung kom oktobers säkerhets patch 8 oktober....
Fick precis denna uppdatering idag
Roliga är att folk på xda, säger att 1908.25 finns. Men jag ser ingen 1908.25 på asus hemsida :/
Dock är det inget för nybörjare. För ett fel kan bricka telefonen.
Det är inte bara dom som slutar funka. Även appen Hemlig och kryptering verkar kräva fungerande KNOX.
Eftersom jag såg att det saknades en sådan här diskussions tråd om system uppdateringar för Asus Rog Phone 2. Så här får ni dela med er senaste...
Dock kräver det bootloader unlock har jag för mig och gör man det förstörs KNOX permanent och då slutar tjänster som Samsung pay, Samsung Pass och...