Separate names with a comma.
I ett stort mansion-liknande hus nära vägen drygt 6 kilometer från själva staden söderhamn. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Är fortfarande hos en familjekompis i söderhamn. Blir att vara här tillpå antingen Fredag eller Lördag. Rätt skönt här ute, men hemma är alltid...
Jag tycker inte det är svårt, men jag håller med om att det sitter lite olyckligt. Sent from my Transformer Prime TF201 using Tapatalk 2
Hello Kitty-läsk. Påminner om hallonsoda vilket är rätt äckligt. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Nu går man runt i bollnäs :) Ser ni en ful fan med blå hawaiiskjorta så är det kanske jag. :p Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Kan bifoga två bilder på hur mobilen ser ut med skalet på. Den är något tjockare. [IMG] [IMG] Sent from my Transformer Prime TF201 using Tapatalk 2
Tänk bara på att inte förväxla MByte och Mbit. 10 Megabyte är drygt 80 Megabit. Sent from my Transformer Prime TF201 using Tapatalk 2
Köpte min SGS3 för drygt tre dagar sen och tappade den idag. Svor lagom högt i affären och till min förvåning klarade den sig utan skador. Har...
Sitter på ett fik i Hudiksvall just nu, ca 64 mil hemifrån. :) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Köpte ett CaseMate-Tough-skal och det är skitnajs so far! Någorlunda dyrt i butik dock, 399 kr. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
[IMG] [IMG] Med batterispar på och mestadels flygplansläge när jsg var i Finland. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Tillbaka i Sverige nu :) Avåkning från båten sker 09.30 som senast. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Det kan dock gå att dammsuga om man sätter ett antistatiskt armband runt dammsugarens munstycke samt att man är jävligt försiktig runt...
Rättelse: Dammsug ALDRIG ur en dator. Dumt, mycket dumt. ;) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Någon som kan tipsa om några coola skal eller andra tillbehör till SGS3? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Idag fyller en ju år :) Sent from my Transformer Prime TF201 using Tapatalk 2
Tjena folket! Köpte denna igår, vad tycker ni om den? Sent from my Transformer Prime TF201 using Tapatalk 2
Köpte en Galaxy S3 idag här i Finland :) Sent from my Transformer Prime TF201 using Tapatalk 2
Är på finlandsbåten :) Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
Avbokade den beställningen som var på en Pad Infinity och köpte istället en Transformer Prime på Cdon. Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
Så less man blir. Inga skal till Galaxy Nexus verkar finnas i någon fysisk butik, men till Apple-skit finns femhundra miljoner skal i en miljard...
Det stämmer. :) Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
Bara ca 130, men rätt pigg är han. I framtiden, dock, ska jag ha en bil med många kusar under huven. ;) Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
Du får du fortsätta med det och jag med det jag gillar så kommer vi överens. :) Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
Man kör om för att det är gutt, och goare med en bil som har 300 häst. So what om man sparar en deciliter soppa per 2-3 mil. Sent from my Galaxy...
Du kanske, men har man en snabb bil vill man klippa de flesta :) du kommer förstå vad jag menar när du skaffat en bil med 300 häst. Sent from my...
Haha, det första jag gjorde när jag fick tabben igår var att roota, låsa upp bl och slänga in en annan ROM :p Sent from my Transformer Prime...
Medveten om det, men hur mycket ström krävs som minst för att den ska laddas genom ett vanligt vägguttag?
The Dark Knight Rises En extremt bra film!
Håller med. Man kan anse det vara behövligt om det är akutfall eller om mab bara är stressad. Om det på motorvägen inte är någon eller inte så...
Detta är skumt också. Även jag testade den "aftermarket"-laddare av märket Belkin som Facemeat också köpt, men den vill inte fungera. Den vägrar...
Om vi säger så här: Hellre, mycket hellre, en bil som gör 0-100 på 5-6 sekunder än en bil som gör 0-100 på en minut. ;)
För att man kan! :p Klart man inte FÅR, men det betyder inte att man inte KAN köra fortare. ^^ På tal om det, såg en svensk tankbil (med...
För att man kan. :D
Bilen orkade iaf upp i 100 relativt fort på en 50-sträcka. :innocent:
Hehe, tack. :) Såg du på facebook hur bilen ser ut? EDIT: Så här ser min bil ut (bilden är tagen på Maxi-parkeringen) [IMG]
Audio Technica M50. :)
De sitter helt perfekt på huvudet :)