Separate names with a comma.
Har du kies? om inte installera det och nya fungerande drivare intalleras i datorn...möjligen får du kontakt mellan mob och dator nu.. prova även...
ja, har man kört AOSP/AOKP är det väldigt svårt att gå tillbaka till "SamsungROM's"..
NetChip Kernel :) Har bytt namn på länk, så nu är den lättare att hitta..
Netchip kernel hittas i första posten... "den långa vägen" -- skojade ju bara lite..,,.. men... Vid byte av kernel: Kernel Cleaning Script flash...
du måste göra något fel, för det är flera av oss som kör med lägre dpi och har inga problem med google play Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
va... jag kör i 160 med inga problem... Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
kan vara att samsung bara hade gratislicens tills senaste versionen.. Tapa är klart värt de få kronor det kostar.. :) Skickat från min...
lite använd mobil = AOS mycket använd mobil = screen Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Clean.. (som det ska vara :)
/system/media/audio/ui
..så tillbaka på banan igen.. *inte mina sd som var f***ade, det var jag som var f***ad i skallen... jaja, ny fräsh installation med allt på plats...
nej, du ska inte roota... ja, kör på imorgon med windows... :)
Läste du tråden här på sd som jag länkade till ? Du behöver bara flasha stock rom i odin så restorar efs mappen.... du behöver inte köra guiden...
Nu håller vi oss till en tråd så inte forumet svämmar över med massa trådar med den "nya uppdateringen" Här -- NEE = Nordic coutries...
den använder du innan du byter kernel.. alltså inte när du flashar denna ROM..men om du byter kernel kör script före...
funkar bra ända ner till 160dpi (men körs 160 så måste phone fix flashas)
ah... jag gjorde en utsvävning och gjorde en re-flash av ROM.. nu är mitt interna "minne" (1.90gb) messed up med mitt interna sd... alla mina apps...
Nämn det i hydra forumet, kanske det kan fixa ett script till dig... Väldigt bra folk där :)
den heter "one more clock" ... men den drar lite väl mycket ström.. Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
långa vägen....är den sanna vägen ;) Ser väl normalt ut, inga speciella wakelocks...
hahaha... då får man ju bara spott och spe på forum.. :P
jahupp, vad ska man göra nu då... hydran funkar hur bra som helst...och det blir lite tråkigt....när allt funkar).. nandroidar och tokflashar lite...
nja, inget fel att asop/aokp rom'ar saknar google appar.. gapps, som sagt som gäller.. :) Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
min drar också 2-3% över natten idle.. AOKP Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
kanske, men det är verkligen en lätt lösning..annars.. om nu det är skit med efs Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
normalt att aos drar mest om man inte använder mobil så mycket... kolla hur du har det med wakelocks.. Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
trasig efs ? Lösningen har du här---- korrupt EFS
Oanvänd? "idle" ??
tror jag läst om det antingen på xda eller på TeamHydra Jag har min på statiskt 40-45% så jag har aldrig reflekterat på det... Happy...
jo... visst!! :)
..och igen :P [IMG]
satt screen sensitivitet till 30 (default 50) och det blev klart bättre i touchen.. (NetChip kerneln) Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
ja, och du har ju provat olika simkort och det blir samma fel på alla... så då måste det luta åt att det blivit någon vajsing :/
new... :P [IMG]
sätter du kortet rätt? ..trasigt simkortläsare...!?! :/
har du su och eller cwm appar i drawern? om JA , då har du root eller....dra hem tex setcpu som måste ha root för att funka... blir du nekad så...
Backa upp allt du vill spara och följ anvisningar för flash på dev sidan på xda
googla - "theme chooser themes" :P
Tänk så olika det är... ;)
..tweaka rösten och prata högre :P ..nä, seriöst... inte hört om det problemet, så jag har ingen aning