Separate names with a comma.
Fungerar precis som det ska. Precis så ska Google FRP fungera. (Och ja, det är Googles FRP som Samsung använder)
Själv la jag bara en beställning hos Tele2 när jag inte längre ville ha abonnemang hos Comviq längre, gick utmärkt.
Perfekt, då gick det som Motorola sa Sa ju det ;) Ja, men FRP är den samma oavsett tillverkare då det är genom Google Apps o inget annat :). Se...
Så står det inte hos Motorola, o FRP är det Google som har det utformat. Ett enkelt sett o kolla är ju o fråga @dannejanne o se om han tar o...
Nej, man väljer Factory reset inne i inställningar så återställs telefonen samtidigt som AFRP inte triggas. Källa:...
Nja. Du ska inte logga ut, utan göra en återställning via Factory Reset inne i inställningar i telefonen, och inte göra en reset via recovery :)
Android Factory Reset Protection
Kommit ihåg Android FRP?
Det finns bildstabilisator i mjukvaran men inte OIS. För mig var den lite för stor för att enkelt hantera den med en hand
Okej. Ja jag hade inga av dom problemen hos Comviq.
Så störande när det enda problemet med CM 13 är att podcasten jag lyssnar på knappt kan streama eller ladda ner om jag använder CM 13. Med CM 12.1...
Märkligt. Jag gick från kontantkort hos Comviq till abonnemang hos comviq utan några problem sommaren 2013. Vad hände i ditt fall?
Jag skulle nog säga att det är något fel just nu. Dock så går det o ta emot samtal i 13 månader: Du kan ringa med ditt kontantkort i 12 månader...
Jag ska
Yeah, men jag gillar mer hur det är i CM, då det inte visas en notifikation för vädret då det också finns på låsskärmen vilket är irriterande
Ok, men den är byggd på CM? För du har vädret i quick settings stället. För jag letar efter ett sätt o få vädret i just quick settings menyn utan...
Kör du CM 13?
I wounder why :P
Tvärtom, ju mer du laddar ut den helt, desto mer sliter det på batteriet. Var länge sedan man behövde laddar ur den helt varje gång. Det är dock...
Laddar alltid min telefon under natten ändå
Går ju o stänga av chat heads om man inte gillar :)
Är det negativt eller positivt enligt dig?
Syrran får ut dagligen över 6 timmar, o då är det med Snapchat, Facebook, Instagram mm :D
Yeah....
Dock så var det inge fel på webbläsaren då jag hade samma fel i Chrome:). Kör Firefox normalt
Det där fungerade för mig. Skrev test och sedan tog bort det så är den inte längre markerad. Ska bli intressant o se om den stannar så nästa gång...
Får inte om jag kommer ihåg rätt. O för övrigt så ska inte det behövas
@indika Står fortfarande som oläst, o ja, jag gick nyss in o kollade tråden igen
Okej. Hur lång tid tog det innan den sa att det var "läst"?
@indika eller någon annan moderator, under nya inlägg här till höger så visas [Wifog] Diskussionstråden som att jag inte har läst den, fastän jag...
Det är så jobbigt att vara sjuk
Kanske det inte gör, men jag svarade bara på frågan What gives. Det är därför som alla datorkomponenter också har blivit dyrare. T.ex. den...
Dollarn, den har ökat
Inte direkt
Jag är faktiskt född på 90-talet
Tack, men jag är inte så gammal ;)
Nope, står inte Whatsapp, är helt tomma. Dock så står det att jag inte kan radera dom, utan i så fall dölja dom. Sedan använder knappt någon av...
Well, inte här. Får 3 kontakter av samma kontakt, men 2 av kontakterna har inget innehåll, utan är helt tomma
Använder inte Whatsapp alls länge, då det fuckar upp min kontaktlista med personer som jag har mer än 1 telefonnummer inlagt under samma person....
Ja, men i o med att den lägger ett filter på skärmen så behöver man stänga av twilight för att vissa appar ska fungera. Hangouts för Hangouts...