Separate names with a comma.
Jula har en kampanj på denna: Powerbank | Batterikapacitet på 10 000 mAh | TRUST Omni Fanns dock inte i lager men de har många andra: Allt för...
Dags för gårdsförsäljning av alkohol igen. Poppar upp utredningar då och då: Sverige behöver inte hälla i sig mer sprit
Jo visst är det så. Men ibland blir det rena självklarheter som blåses upp som rykten. S22 får bättre bilder än S21. Jag kan förutspå att iPhone...
Säger inte så mycket om han har sett prov. Är bilderna tagna på en tripod eller håller nån mobilen i handen etc.. Men i slutändan är det...
Så Samsung skulle ha släppt telefoner till honom? Det brukar gå ut begränsat till vissa testare som är kända i Youtube, följt av ett embargo i en...
Jag tar nog uppgifterna med en nypa salt. De är inte ute än men han bedömer kamerorna mer som om han verkligen hade testat dem.
Heat som man har sett tidigare ger den 4 av 5 stjärnor: Heat Hade den varit en halvtimme kortare hade den fått full pott. Blir lite för utdraget.
Det verkar vara nya enheter på gång nu: Rumors: Nokia G11, G21, and Nokia 2760 Flip coming soon? | Nokiamob Möjligen i början av 2022.
Huawei har släppt en vikbar mobil igen. De verkar se den som en slags mode/statuspryl: Huawei P50 Pocket appears in Harper’s Bazaar photos -...
Så är det. Men jag skulle gärna se Instabox som ett extra fraktalternativ. Elgiganten har börjat med rätt mycket tredjepartshandlare också. Typ...
Att Elgiganten går så bra är ändå lite förvånande. De sågas med fotknölarna i Trustpilot. Många missnöjda med Bring som är det enda...
Ett alternativ om man tänker på hälsoklockor är Withings: Hybrid Smartwatch with ECG, Heart Rate & Oximeter - ScanWatch | Withings De har en app...
Få se om den får lika litet batteri som föregångaren? Det var den största nackdelen som jag upplevde med SE.
En faktor är också att det finns så gott om tillbehör, fodral exempelvis även lokalt ute i stan. Jämfört med om man hade valt ett märke som Asus...
Kan tipsa om detta silikonskal. Känns bra och ingen "kladdig" känsla när man håller i det. Extra skydd runt kameralinserna också: iPhone 13 Mini...
Går bra för Elgiganten: Elgigantens nya miljardtriumf: "Mäter oss mot extraordinärt år" - Ehandel.se Fyndiq har nu också expanderat till Danmark,...
Även de nyare Bosch dammsugarna verkar ha ett klickfäste. Men för dammsugare rent generellt verkar det bästa att köpa i butik och prova på plats...
Verkar klart att en ny SE med 5G är på ingång: Analyst says up to 1.4 billion Android users could switch to iOS because of one new 5G iPhone Men...
Ok, de äldre Electrolux lossnade inte lika lätt. Tror röret gick längre in. Blir ett annat märke i så fall.
Min far köpte en Electrolux dammsugare för en tid sedan på kampanj. Tror det var på Elgiganten. Inget fel på sugeffekten i sig. Men själva röret...
Sony Xperia 10 Mk III: Xperia 10 III | Sony | Vattentålig och snabbladdande mobil | Sony SE IP klassad vilket inte är så vanligt i den...
Allente appen finns på Google Play på mobiler. Inte på Android TV, än så länge kollade nyss på min Philips med Android. Så bäst är väl att köpa en...
Kjell har denna som normalt är rätt dyr, nu prissänkt. Kraftfull och rätt framtidsäker: Linocell Premium Charge 100 W Laddare för resan och...
Sony Xperia 10 Mk III sjönk rätt mycket under Black Friday: Sony Xperia 10 III XQ-BT52 5G Dual Sim 6GB RAM 128GB - Hitta bästa pris på Prisjakt...
Undrar om S22 är glansig plast, eller om glasbaksidan kommer tillbaka: Alleged live photo of a Galaxy S22 reveals new glossy design
De går uppåt en del på de senaste kvartalen. Inte alls i samma nivå som på början. Men kurvan pekar åt rätt håll: Nokia Mobile shipped almost 3...
Inne i slutet på säsong 2 av Tin Star: Tin Star (TV Series 2017–2020) - IMDb Första säsongen lovande, men sen har den blivit så mer skruvad och...
[ATTACH] Med en LG TV med WebOS känns en separat mediabox nästan som ett krav. Tyvärr saknas en del appar i systemet, exempelvis TV4 Play. Av nån...
Sett hela säsongen av Invasion på Apple TV Plus nu. Blir bara 2 stjärnor av 5. Sam Neill var bara med en kort stund i det första avsnittet. Med...
En laddare med PPS stöd: Linocell USB-C PD Laddare 65 W - Snabbladdare Inte alltid lätt att veta vilka laddare som har PPS.
Jag tror de ofta inte är Qi certifierade. Det kostar antagligen en slant....
De brukar komma utan medföljande strömadaptrar, som man ofta får köpa till separat. Där är jag mer noga att välja ett märke med kvalitet. Anker,...
Qi tekniken är väl i princip densamma på tredjeparts laddare: 3in1 MagSafe Trådlös Laddare stativ för iPhone 5e10 | Fyndiq Så jag tror inte...
Alternativt att köpa en oled med Android TV. Sony, Philips, TCL kanske. Då behövs ingen mediaspelare alls.
Apple TV senaste generationen: Apple TV 4K 2nd Gen - 64 GB - Alla smarta produkter - Elgiganten Nokia Streaming Box 8000: Nokia Streaming Box...
Postnord har börjat med påsar på dörren numera, de går inte automatiskt till ombud som förut om en ekonomiförsändelse inte går ner i brevinkastet:...
De har en egen box: OnePlace tv-box - tv och streaming är bättre tillsammans! Android appen är på Google Play för mobiler vad jag har förstått....
För arbete datorn. Men mobilen används nu för så mycket vardagssaker. Mobilt BankID, Swish, parkeringar etc.. (Som en dumtelefon inte klarar...
Ja dyra. Men Nokia X100 är ungefär halva priset jämfört Nokia X20 och är i princip samma mobil. Så det är ett steg framåt, fast säljes bara i USA....
Ja inte bra förstås. Dock är personerna bakom 9 Pureview i stort sett borta. Men huruvida framtiden ser ut är en annan fråga.