Separate names with a comma.
hur stor vill du ha den? är 4.3-4.5" bra?
jag har sett den och tack för den :)
Jag söker inte en helt ny laddare utan bara en lite längre sladd, den nuvarande är 0.8 Meter och 2 meter ska nog räcka !
jag undrar om ni vet om det finns långa Androidladdare.. för som det är nu är det riktigt jobbigt att ladda den om man måste använda den under...
http://www.prisjakt.nu/pryl/tele/2284_samsungs_naesta_note_blir_okrossbar#xtor=AD-500-[prisjakt.nu/pryl]-[]-[Textlank]-[aftonbladet]-[]-[]
ja det är jag ganska säker på att jag har
om du fråga mig, så ja jag prövade den men jag tycker att den var för svår att förstå sig på och EQn var inte bra alls :) inte alls i klass med...
Jag tycker att du ska uppdatera den till ICS så blir den som ny :D
en spelare du verkligen måste kika på är Poweramp. du kommer älska den!!...
hur gör man för att den ska hålla sig till dem inställningarna man har gjort? för varje gång den byter låt så vill den byta till Extrem bas och...
haha det hoppas jag med på!
är det någon som kan berätta vad Stereo X knappen gör?
jag har fixat det nu, det var något med att den inte hitta minneskortet utan en speciell inställning jag gjorde
Jag har gjort det men det funkar inte! det är samma sak..
nu har jag laddat ner trialappen, och hur man verkligen kan finjustera ljudet är grymt.. men den ger mig felmeddelandet " för många misslyckade...
då ska jag kolla på den eftersom det är så många som rekommenderar den :D tack
tack ! :)
jag vet.. så du tycker att han ska lämna in det på garantin?
Go är också stöttålig. :) Go är en bättre version utav Active
det är så att en vän till mig tappade sin active i toalettstolen så den var under vatten, men han tog upp den direkt säger han. men nu är hans...
och det finns inga buggar/problem som du upplever med den?
menar du för att google play Ikonen ser ut som den gör ? :P yes det är faktiskt konstigt.. nej det är inte meningen att det ska se ut så där...
Tja. jag söker en bra musikspelare som FUNKAR :) jag använder den här för tillfället:...
hehe det är helt klart lockande, BTW om man skulle vilja ha en GO fast önskar att den hade bättre skärm, skulle det ens funka och sätta in en...
om det är HANS telefon varför ska DU byta skärm och hålla på med den ? :) det låter mer som att det är din egna telefon istället för en "kompis"
riktigt jävla segt.. alla har fått det nu förrutom Active..
Whina? nej jag whinar inte jag frågar om folk tycker som jag. och ja en Serie är på flera telefoner än 2. det är så jag ser det. men om du inte...
Tipo blev faktiskt läckt med bilder och allt för ett tag sen http://www.xperiablog.net/2012/04/27/sony-st21i-tapioca-pictures-leak/
dem har samma design som Go! :) speciellt tipo som liknar den ganska mycket förrutom att den ser plastigare ut än go
är förväntansfull :D
men dem är inte i EN SERIE!! jag tänker mig om dem släpper en serie liknande NXT serien där dem släpper 3-4 vattentäta på en gång eller inom...
men 2 stycken behöver ju inte betyda att det är en hel serie på G
Jag har en Idé som jag har tänkt på hela dagen. vad skulle ni tycka om en Serie typ som NXT serien fast med vattentäta och tåliga telefoner...
DOA den
oj :D men det där e väl Preliminära datum eller hur mycket kan man lita på det ? ;)
okej :) det ska bli spännande och se vad som händer inom Vattentäta och dammtåliga mobiler inom dem närmsta månaderna/året
lestander du verkar inte gilla Android så vad gör du här?
Jag skapar en ny tråd för den andra var lite rörig och dog ut, men jag undrar om ni fick välja EXAKT hur ni vill utan några begränsningar hur...
wow! :D vart kan man anmäla sitt intresse ?
Holck, utav nyfikenhet, vad för slags utbildning måste man ha för att kunna söka sig till mobilbranschen som du har gjort?