Separate names with a comma.
Ja, beror på vilket tangentbord man kör med. Det jag gillar har ingen padding ytterst så delar av bokstäverna hamnar i rundningen. Sen är är text...
Tex tangentbordets ytterkanter ger feltryck pga rundningarna
Såld till @Oshotta2
Nytt pris
Hej, bara 7t intressant. Gillar inte edge. Tack iallfall
I helst nyskick köpes
+ på edgeskärmar, tillomed s20 som har relativt liten edge är dåligt.
Tack @DanceNation för smidig deal
Ja, råkade beställa en bundle med :)
Reserverad till @DanceNation
I nyskick med extra Sandstone case Med kvitto och box med allt som följer med. 3200 inkl skicka lätt
Finns en popup bundle för 12/256 varianten OnePlus 8T Pop up Box Nån som sett nått för den enklare?
OnePlus 8T review: Not enough to stand out " Positives Solid build quality Crisp haptics Smooth, colorful display Great battery life Fast...
OnePlus 8T Review: The T upgrade that makes sense " Conclusion – The OnePlus 8T is a Good Buy The OnePlus 8T is, on the whole, a much better...
Går att låsa men knox är triggat. Upplåsning medför alltid att knox triggas på samsung. Går dock att få igång tex samsung pay med triggad knox ändå.
Lite osäker på global eller inte, kanske går att tyda här:
S20 9810 5G, följer med det som fanns i boxen + Pitaka och Mofi skal.
Tack, noterat
Mi max 3 i nyskick, flera skal och skärmskydd följer med. Inga märken eller repor. 4/64Gb 1000:- + frakt [ATTACH] [ATTACH]
Grå, inga märken eller repor. Bud från 4000:- + frakt Avslut i kväll vid 20:00 för ev skick imorgon bitti. Notera: upplåst bootloader Såld...
Efter testat ett dygn: nedgraderad unfi kontroller fixade stabilitetsproblemen. Stabil 866 Mbps anslutning till alla 15 enheter på nätverket. Tack...
En googling gav att DD-wrt kompatibla enheter finns men inga nyare enheter vad jag kunde se. Hursomhelst, med nedgraderad unfi kontroller så...
Finns det några bättre acesspunkter med open source mjukvara ?
Tack, sitter med unifi ap pro idag, ena har tagit stryk oh tappar helt nätverket med jämna mellanrum,. Tack för tipset om firmare och kontroller,...
Mina unfi sjunger sista versen med ständiga avbrott så dags att uppdatera Wifi. Söker ett par acesspunkter, ska kopplas in med kabel. Vad...
Edit:drar tillbaka budet
Inte hunnit testa så mycket än, men aptx är ju trevligt.
Blev dessa efter provlyssnade: TEST: Kygo A6/500 – Stort ljud i litet format
Noterade det med, tråkigt.
Löste sig, ominstallerade klienten och nu funkar det än så länge
Ok, misstänkte det. Finns det nån dongel att koppla 3.5 lurar till med stöd för senaste apt-varianterna (som kom med 675/865 chipset)
Porta pro har för dåligt ljud. Har BT varianterna bättre ljud?
Lite för klumpiga, gillar mina px200 men har utgått. Sennheiser PX 200-IIi | Dustinhome.se Letar efter en ersättare men med BT
Nyare lurar måste stödja project treble, vilket get stöd för att köra GSI img systemavbildningar Download Android 10 custom GSI for any Project...
Struligt om man kör Gsi vilket jag gör oftast
Gcam löser kamerabiten och skärmen är välkaliberad tycker jag.
OnePlus Nord update improves camera and display calibration, 7T and 7T Pro also get updates " A new software version for the OnePlus Nord is...
Letar efter smidiga on ear BT hörlurar. Tunna smidiga ala Sennheiser PX200, finns några?
Avbokade min pixel 5, blir en Nord istället som daily. Dubbla fysiska sim väger över
Glömde, kör klienten på specifik dator