Separate names with a comma.
Varför? plugga på annan ort ?
Elgiganten har bra priser på: Sony 5.1 Surround Receiver STR-DH550 1390...
Gäller ju att inte glömma i alla fall, dom älskar att ge böter.
Är inte mitt paket sorterat i Göteborg inatt ska jag ringa och klaga imorgon, bara för att.
Nej, dom är opålitliga, lediga jämt och år 2015 har vi fortfarande inte postutdelning på lördagar som alla andra moderna länder har. Med det sagt...
Ärligt, Posten hämtar upp ett paket (mypack) vid 14 idag i Hudiksvall och anger beräknat leveransdatum till den 23. Är det ett skämt, avskyr...
icas maskiner är förberedda för någon typ av trådlös transaktion, problemet är ju våra banker, chip är ju relativt nytt i sverige men old school i...
Vissa banker krånglar ju till det något enormt, Länsförsäkringar kan du logga in med bara en PIN (Men för att exempelvis skicka en räkning behöver...
Xiaomi ska ju göra en, blir den lika bra och billig som deras mi-band hade jag väntat på den.
I see, hur är drivrutinsstödet ?
Kör redan en Merlin build så klart :D
Mitt barnasinne fick för sig att han ville ha ögonlock :D [ATTACH]
Jag betalade nästan 2k för den tror jag (var längesedan) bästa routern jag haft och nästa router blir en Asus också.
Hujedamej vad dyrt, vad ska man med i7 till på en dator som kör chrome, "output beautiful hd" står det men det kan man göra med en celeron idag...
Min pappa har en vanlig 500 han använder till och från jobb på vintern den har typ 60 hästar och är enligt mig skittråkig, extremt liten och ser...
Fick köpa kestine igår, fan va dyrt det är
Det är för det ska bli lättare att fickparkera, kallas även kärringläget på Fiat forum. Den avaktiveras själv när du når en viss hastighet typ 40...
http://www.ebay.co.uk/itm/Volvo-RTI-MMM-P2001-2014-1-Sat-Nav-Europe-Maps-DVD-C30C70S40S60S80V50V70XC70XC90-/141598442185?pt=LH_DefaultDomain_3&hash...
Byt till Deezer
Man blir lite skadad av att köra automat, kör en bmw automat ibland och sedan när jag kör en annan bil kommer jag på mig själv med att glömma att...
Okaj dom har typ en tävling varje dag där man kan vinna precis det.
Mix Megapol ?
Någon som har Breitling, tycker dom är väldigt fräsiga :D
Detta har jag missat, kollade lite snabbt på TV Calendar och hittade bara något från 2013 men förstod sedan att det också finns en amerikansk...
man behöver ju inte ha haft något för att se vad man tycker är snyggt, jag har aldrig haft någon ferarri men dom är ju ändå förbannat snygga :D
Spelar ju en del roll vad du föredrar också, metall är ju oftast snyggare på klockor.
Har sagt ett tag nu om att abb ska ändras och ändå har folk skrikit "Källa" "Pratat med KT dom sa att det inte stämmer" blaha blaha blaha.
Installerade precis 8.1 Pro på en NUC, pris: Gratis Dreamspark ftw.
lol, prova det dubbla, eller rent av tre dubbla
biltema har en sats för typ 400 som ska vara helt ok, det grejar du själv om du är lite händig. Ett original system på en verkstad lär bli minst...
Blir inget avsnitt på söndag, fan helgens höjdpunkt, förstörd.
Att ni orkar ha swedbank Sveriges sämsta bank
Billigaste var la typ 4000
Fan måste in på Lendo och kirra bästa lånet så jag kan köpa en Apple Watch Gold. NOT :D
Någon som jobbar på posten här ? Köpte en tv från elgiganten och dom verkar ha skickat den med tjänsten mypack (19), är det tänkt att jag ska bära...
Stör mig som fan på folk som alltid ska avsluta inlägg med "Mvh" och "namn" och alla liknande kombinationer av det. Vem fan bryr sig lixom.
Finns inget värre än kollektivtrafik
HMm okaj, fint gjort av dig om det är sant med hunden i alla fall. Tänkte prova Nokias Here, upptäckte direkt att den inte går tillbaka till min...
Ähum vad var felet på hunden ? 3500 är en skum summa, lite för mycket för en självrisk och väldigt lågt om hen saknade försäkring och djuret har...
Det gör min med, ändrade till endast 2.4 och det blev lite bättre, men inte perfekt.