Separate names with a comma.
Enligt egen erfarenhet, så svar: Ja
Jo, förmodligen finns det några smårepor efter ett par år. Kollade min förra telefon som passerat 2 år, jo den har några smårepor som inte är...
Den har Gorilla glas III, så spara in dom pengarna, har inte haft skydd dom senaste 15 åren och aldrig spräckt eller repat en skärm. Skärmskydd =...
Fan vad grymt, tack för hjälpen :)
Hur aktiverar man "Samtal väntar" i A1? Enligt hallon så kan dom inte göra det utan det får man själv fixa i telefonen.
Ja minsann, tyckte det var bra med fast sken, synd att man inte kan välja.
Jag laddade ner augustis säkerhetsuppdatering idag :)
Aha, okej, trodde det var samma till alla telefoner :)
"Skapa ett nytt ämne" som vanligt, sen väljer du "Omröstning".
Har du någon länk eller ledtråd hur man ska göra?
Är det här man laddar ner den senast versionen av Google Camera? Google Camera APKs - APKMirror
Har du länk till den? Misstänker apk.
Och jag tycker att kameran är riktigt bra för den pengen :D
Jag ser alla smileys jag får till min A1, även från iPhone :sealed:
Hur ser det ut när du får smileys från någon annan? Hur ser det ut när sambon skickar smileys till någon annan?
Menade Lite'n, men jag hade fel, den har minneskortsläsare.
Och inte minneskortläsare och snabbladdning.
Citerar mig själv :) Efter lite googlande så fick tydligen A1 snabbladdningen när Oreo kom, men vad jag förstår så är den medföljande laddaren...
Tydligen är A2 bara 3 mm högre :D Compare Xiaomi Mi A1 (Mi 5X) vs. Xiaomi Mi A2 (Mi 6X) - GSMArena.com
Jäklar vad batteriet laddas snabbt, fast att den inte har stöd försnabbladdning :) Edit: Efter lite googlande så har den tydligen snabbladdning :D
Och för stor, därför köpte jag en A1 nyligen.
Vi är i Thailand ibland och där temperaturerna ofta är över 40 grader C, av dom vi känner som bor där (vad jag vet) eller ingen av oss i familjen...
Jag har 8.1.0, finns det senare?
Överst på tänd skärm ("aktivitetsfältet"?) där man ser batteriprocent, klocka mm har jag en ikon med en sk pil upp/ner, den håller på att flippa...
Hur bär jag mig åt för att kopiera eller flytta mina foton från Microsofts OneDrive till Google Foto?
Förstår att det är byggnadskonstuktionerna som stör täckningen då det fungerar perfekt utanför butikerna.
För mig fungerar 3/Hallon perfekt där jag rör mig i Skåne. Mellan Lund och Eslöv fungerar det utan problem både på vägar och järnvägen, även inne...
Jag har skaffat 4 abonnemang med kortbetalning senaste 2 månaderna, inga problem alls. Senaste abonnemanget var för max 2 veckor sedan.
Kan du berätta mer specifikt vilka orter det handlar om i Skåne?
25 GB, 99:-/6 mån: MOFU7IFX
Du har såklart helt rätt, guld och roséguld finns i lager :) Men det känns fel att behöva vänta över 2 veckor för en telefon från netonnet.
Ni som tänk beställa en Mi A1 från Netonnet online, tänk er för. Jag beställde den 8/6. Den 18/6 fick jag mail om att Netonnet inte fått bekräftat...
Ja, det kan man undra. Här kan du nog få svar på frågan Kontakta oss
Så, nu är en svart Mi A1 beställd från netonnet.se för 2495:- Hoppas att det fungerar att bara stoppa i minneskortet direkt från en Vernee Thor,...
Inte för att vara otrevlig, men senaste inlägget om Mi A1 är bara drygt en vecka gammalt, så bara bläddra bakåt i tråden så får du svar på din...
Nu när jag ringde 3 och begärde en slutfaktura så blev jag faktiskt erbjuden ett abonnemang med 40% rabatt.
Undrar om det fungerar på någon telefon över huvud taget Tror inte att det fungerar på någon telefon över huvud taget, men jag kan ha fel :D
Vilken ska man stänga av? Mikrofon?
Ja, såklart handlar det om priset, glömde det. Täckningen är ju samma :) 143:- för 2GB mot 99:- för 4GB och 49:- först 4 mån + 25GB som ny kund....
Jag har varit kund hos 3 i 13 år, de senaste åren har de gett mig max 20% mot tidigare 40%. Svaret jag fått är att det är slut med 40% och att de...