Separate names with a comma.
Hahaaa fan va kass jag är på att hitta icon paket :D
Fick det och funka nu :cool:
Går fan inte spara teman jag gör..
Yup det har ja..
Ja exakt! Det så jag gör men funkar int ändå.. :scared:
Nu menar jag givetvis fortfarande wifi, batteri och sändnings ikonerna :D Om jag väljer någon annan från listan så ändras inte dom alls i...
Jo allt det där med hur man gör visste jag, iconerna vägrar likt förbannat att ändras.. Men tack för tipset med dubletterna av mappar! Ska kolla...
Fattar inte hur du får det och funka med och byta ut wifi iconerna och det.. får inte det funka plus att jag kan inte längre spara mina teman jag...
Klart!
Har alltid kört nova på mina lurar, så även på P8'an! Absolut inga konstigheter alls där ;)
[ATTACH] [ATTACH]
Nope verkar inte ha kvar alternativet..
Faktiskt inte laddat gubbar.. inte en aning om varför det är så bra SOT.. Tycker luren är lite lurig ibland, ibland kan jag lyckas suga upp...
Har den senaste mjukvaran..
Nope det är du verkligen inte :eek:
Tack! Det är så mycket som whicons heter dom :D
Har aldrig kollat statistiken, men med rätt kraftigt mycket pillande surfande youtube etc etc med samtal och Messenger och fotande så klarar jag...
[ATTACH]
[ATTACH] P8
[ATTACH] Simpelt och stilrent just nu
Yup, duktigt bra är den :cool:
Huawei'n för att det är alu, prisvärd och får garanterat uppdateringar! Tror stenhårt på att Huawei har blivit och kommer att bli bättre med...
Kan informera om att detta funkar på lite med :cool:
Gäller detta lite med? Frugan har en lite och gillar inte det att stegräknare saknas
Jag håller givetvis med om att det känns billigt det skärmskyddet, men likt förbannat tror jag inte det är tänkt att tas bort direkt eller att det...
Jag tror inte det är meningen och ta bort ett.. Hade väll isåfall funnits nån slags flärp som indikerar det
Låt den sitta tills du har fått hem härdat, slipper du Micro repor bland annat
För mig drar luren typ inget i vila..
P8 gör ruskigt bra bilder :cool:
Kan du fråga vidare i den tråden hur man går tillväga om man behöver nyttja skärmgarantin? Bra och veta ifall ifall
Hittade den direkt! :D
Har en låda till en Z1C :cool: Skicka PM om du är intresserad
Kan bara hålla med att hellre ha en stabil version än något som är påskyndat och det senaste.. Men jag personligen tror hårt på att marshmellow...
Yep ;) blir till och handla in en sån! :cool:
Här är en kopia som jag se http://m.ebay.com/itm/Black-Huawei-P8-GRA-TL10-Full-Housing-Back-Battery-Door-Cover-Case-Replacement-/291487009577 En...
A vänta lite, har hittat några! Ska leta upp dom igen
Han säljer ju P8'an för att den är för stor för hans händer, tror oppon är ännu större för hans händer :cool:
Måste ju säga att coronan där ovanför var en jävligt fin sommarbild :cool:
Jag har grå! Snygg som fan, men jag har hittat den svarta (GRA-L10's) baksida som reservdel så funderar på och handla in den och byta den själv :cool: