Separate names with a comma.
Jo men efter du tryckt på busybox har du gått in i xrecovery Installer och installerar igen? och fått tre gröna bockar? Sent from my ~FreeX10i~...
Du måste trycka på appen busybox Installer och installera version 1.17 har du gjort det? Sent from my ~FreeX10i~ 2.2 Froyo by zdzihu & co. [THM]...
Har du superuser? busybox? installerat? vilken telefon modell har du? Sent from my ~FreeX10i~ 2.2 Froyo by zdzihu & co. [THM] - Dark Style by...
Nja det är sällsynt att telefonen blir såpass brickad. Men det har du rätt i. Men sen kan jag tala om att Anovo inte Bryr sig om telefonen är...
När du tipsar om appar skicka gärna med en länk till appbrain, eller direkt till Market. Sent from my ~FreeX10i~ 2.2 Froyo by zdzihu & co. [THM]...
Hotfix4 är ute nu: app2sd + app installer fix! zdzihu är kung han har nu löst app2sd, han trodde först det inte gick pga kernel relaterade...
Du har rätt i en del saker men det är en del tjänster som blir tillgängligt i 2.2 som är en "Big Deal" för många som T ex. App2sd, hotspot, flash,...
Någon som vet om det går att ha bakrundsbild i appdrawern i ADW Ex? eller är det bara Go Launcher dom har det alternativet? Sent from my...
Denna kanske kan vara något? [IMG]Multicon Widget by H9kDroid >250,000 downloads, 5631 ratings (4.6 avg) Free [IMG] Sent from my ~FreeX10i~ 2.2...
Tror inte lpp har den inställningen, pröva Go Launcher. Där vet jag att du kan ha det. Sent from my ~FreeX10i~ 2.2 Froyo by zdzihu & co. [THM] -...
Det ända jag vet är skyfire browsern, men den funkar si-så-där, men du kan juh testa den iaf. [IMG]Skyfire Web Browser 3.0 by Skyfire >250,000...
om det fungerar fint för dig o hjälpen "hjälpte" så finns det en Tack-knapp :)
på 2.1 har du ca 30-33 Mflops och mellan 750 - 850 i benchmark score. på 2.2 har du ca 33- 39 Mflops och mellan 1300-1700 i benchmark score....
.... Dubbel-post....
Den är snabbare, mer funktioner och applikationer m.m men som sagt är en beta-version. Sent from my ~FreeX10i~ 2.2 Froyo by zdzihu & co. [THM] -...
Detta är X10:e forumet inte wildfire, så imo hör det inte hemma här! Och inte så moget inlägg! Mod snälla Lås tråd! och kasta långt ut i...
För alla er med Market problem. Läs detta: Kända buggar och information: All information finns att läsa här:...
Kernel problemen är app2sd, hotspot och lite, kameran står som WIP (work in progress) så den lär komma inom kort. Tar bara lite tid då den är...
Bara installera över då xrecovery formaterar systemet. Rensa bara dalvik cache (stavning?) i xrecovery Sen installerar du igen. Sent from my...
Ja och då får du lov att stanna på 2.1, va bara ett tips. Inte så att jag bryr mig så hårt om vad du kör för ROM. Och visst kamera funkar inte...
Allt installeras genom xrecovery! :-) Sent from my Extremely awsome flawless ~FreeX10i~ 2.2.1 Dark Style using Tapatalk
Vill du bli av med rooten så är det juh bara återställa mobilen så försvinner rooten. Sent from my Extremely awsome flawless ~FreeX10i~ 2.2.1...
Ett tips till er som kör med FreeX10 2.2 avinstallera eran task killer då den orsakar reboots till och från. Inget måste, bara ett tips om ni...
Ska leta fram apk:n så får du testa. Fanns 2 stycken: CarhomeGoogle.apk http://db.tt/eVIZZjl CarhomeLauncher.apk http://db.tt/w94T8pI Sent...
....
nopp den uppdateras tyvärr inte, utan det är nu du ska installera newmarket.zip för att få nya marknaden och på Svenska. När du installerar...
Den funkar för flera på xda, kan inte prova själv för min är redan rootad men har inga tvivel på att den inte funkar då det är Z som lagt ut den...
Finns en för X10:an redan. Dock så verkar den vara lite mer komplicerad än SOC http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=830969 Sent from...
Finns på första sidan på xda tråden, gapps_1115.zip någonting heter den. Sent from my Extremely awsome flawless ~FreeX10i~ 2.2.1 Dark Style using...
Har aldrig haft problemet och inte hittat någon med liknade problem på xda heller, så kan tyvärr inte hjälpa dig. Men kolla igenom xda tråden...
Har du 2.2? då ska du ha den redan och ligger du kvar på 2.1 så är det rättså kört, då den bara är till 2.2 vad jag har hört. Men finns en...
Om folk kunde lära sig att läsa på går att återställa telefonen och då finns inga bevis för rootning m.m så det är inga garantier som försvinner....
kan så vara testa installera det igen. Sent from my Extremely awsome flawless ~FreeX10i~ 2.2.1 Dark Style using Tapatalk
Ja. Sent from my Extremely awsome flawless ~FreeX10i~ 2.2.1 Dark Style using Tapatalk
Hm, trodde du redan hade denna ROM installerad, :confused: Du har xrecovery installerat förmodar jag? Följ guiden på första sidan och hämta hem...
Ja så måste det vara för jag förstod inte humorn i det? snälla förklara då kanske jag också kan skratta istället för att undra. :) Sent from my...
Ladda hem denna zip-fil http://db.tt/RKamxtw när du laddat hem den då startar du om telefonen, när vita SE loggan kommer fram trycker du på...
Okej heter likadant där som här? vad var det som var så kul med det? eller missförstod jag dig nu? :) Sent from my Extremely awsome flawless...
Batteri tiden är normal, eller som den alltid varit för mig ca 24h. Sent from my Extremely awsome flawless ~FreeX10i~ 2.2.1 using Tapatalk
Finns nu även ett "Dark Theme" till freex10 2.2 http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=905586 Sent from my Extremely awsome flawless...