Separate names with a comma.
Misstänker att många Android tillverkare kommer höja priset i och med det här också. Apple är en trendsättare på gott och ont.o_O
De håller sig flytande med Android One kanske. Google betalar HMD Global för det: Google paying Nokia Mobile not to have custom launchers or icons...
Xiaomi känns svårstoppat de närmaste åren: Xiaomi shipped 52.9 million smartphones in Q2; Registers 84.4% profit increase - PhoneArena Tycker mig...
Vi har gratis kaffe på jobbet också. Går ner men inte så gott. Den enda kaffesorten som jag har fått slänga bort hemma var Xtra Coops...
Dags för surströmming ikväll. Inte så förtjust i det för egen del, så jag får äta annat. [ATTACH]
Skulle nog gå på frystorkat kaffe eller snabbkaffe som det ibland kallas. Lång hållbarhet och ingen maskin som i onödan tar plats. [ATTACH]
Tech Spurt verkar inte så imponerad av Xperia 5 mk III: [MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=6wduNxIQrLQ
Köpt Blu Ray versionen av En Bro För Mycket från Ginza: En bro för mycket – Wikipedia Ger den 5 av 5 stjärnor inom genren krigsfilmer. Får räknas...
Fih mobile (En del av Foxconn) som gjorde de första HMD Global/Nokia mobilerna ska även dem tillverka Blackberry: Foxconn Interantional Holdings...
Lansering kan vara nära: Samsung site leak officially confirms S21 FE beyond a doubt Kan tänka mig att det blir ungefär samtidigt i samband med...
Det verkar gå kärvt för comebacken. Uppläget är rätt likt Nokia-HMD Global. De får använda varumärket via en licens. Men det innebär säkert att de...
Har haft Bosch när det gäller tvättmaskiner. Så jag har stor tilltro till dem vad gäller sånt.
Långt tillbaka så det var väl den första iPhonen. Hela mobilindustrin togs lite på sängen också, Android fick göras om i all hast eftersom det var...
Namnmässigt ska de bara benämnas Xiaomi framöver: You're killing Mi: Xiaomi is ditching its abridged branding Kan nog vara bra att de blir...
Verkar börjar slå nu. Xiaomi får sätta en del modeller på paus: Redmi Note 10 production on a pause; Chip shortages finally affecting Xiaomi Få...
OnePlus 9 Pro är nog ett fint val. Tycker även nya Moto Edge 20 Pro är intressant: Motorola Edge 20 Pro - 5G smartphone 12/256GB (midnight blue)...
Ja tiden håller på att rinna ut. Följer märket mer på distans nu. Klart, det riktiga Nokia skulle kunna gå in och ta mer kontroll och öka ägandet...
De gjorde något avtal med Microsoft så det ska flyttas till OneDrive: Samsung Cloud ersätts av Microsoft Onedrive – så funkar det
De ska visa något nytt 15 september: Xiaomi announces big launch event on September 15 Blir intressant att se vad.
iBoxarna står tomma i skärgården: Här står paketboxarna tomma - "inte fått ihop det" - Ehandel.se Så man får se om de blir kvar.
Länkade fel ovanför, skulle vara den här: Oppo, OnePlus and Realme will present 125W smartphones this year (gizchina.com) Frågan är om...
Lite färskare artikel om Xiaomi: Xiaomi announces Mi 10 Ultra with 120W fast charging - The Verge Det har blivit lite av en tävling bland de...
Sista Amazon försändelsen jag fick var med Bring. De verkar använda lite slumpmässigt hur de skickar. Tur dock att mitt ställe närmast har öppet...
Om laddarpluggen supportar både PD och QC är det i och för sig inget stort problem. Fast lite besvärligare att veta vad man ska ha när trenden är...
Kan bli Xiaomi som släpper de första enheterna med Quick Charge 5.0: Qualcomm Quick Charge 5 vs USB Power Delivery: What's the Difference
Ja annars tycker jag de flesta mobiler numera har USB Power Delivery inbyggt. Sony som hade QC förut har skiftat till PD, Asus har PD. OnePlus har...
De skriver om sigillet på hemsidan: Approved for Nordic operators Borde inte bli såna fel.
Det har börjat komma strömadaptrar med det: Baseus Quick Charge 5 Charger: One-stop plug for your phone, laptop, and more Fast finns det någon...
Ser ut som Postnords skåp är utomhus i stor utsträckning på samma sätt som iBoxarna:...
Jays är ju ett alternativ mer i premium segment: Jays t-Seven Helt trådlösa hörlurar - Hörlurar
Nokia har så smått börjat få bättre distribution på sina in ear lurar:...
Melittas filter är bra. Jag brukar dock köpa Lidls vita filter, som är billiga och inte ger bismak: 15 kaffefilter i test - Råd & Rön utser bästa...
Motorola har släppt nya Edge modeller: Motorola Edge 20 Kan vara värt att kolla på. Priserna står på Lenovos hemsida: motorola edge 20 pro –...
Det vikbara verkar vara en hit så här långt med förbokningar: People can't stop buying Samsung's new foldable phones - SamMobile Så det kan nog...
Med tanke på friluftslivet kanske nån form av ruggad mobil, Nokia XR20? Nokia XR20 mobiltelefon Annars som ovanstående inlägg skriver s20FE.
Det ser ut som man måste göra ett nytt Sony konto. Kanske inget som betyder nåt i praktiken. Men det känns lite som det sista av det riktiga Sony...
Jag har bara beställt två gånger till min Instabox. Har dock inte varit några problem. Skåpet kom dock upp relativt nyligt så vi får se framöver.
Tror en bättre strategi hade varit inomhusboxar i första hand, och bara utomhus om det inte går. Visserligen har instabox lagt beslag på flera...
Jag förstår att de kanske ville börja lugnt med den första modellen. Men nu har de varit i branschen några år ändå. Microsoft har stadigt lagt...
Lite dålig fantasi av Sony. De hade kunnat bundla sin smarta högtalare istället eller något annat: S50G Google Assistant Built-in Wireless Speaker...