Separate names with a comma.
Tja, Daniel. Har en Benq MS517 som inte har används på flera år. Inte använd mer än 20 gånger. Något för dig?
Toppskick, köpt från Elgiganten och kvitto medföljer likaså häftet som följde med. Plockas upp i centrala Göteborg eller skickas spårbart. Pris:...
Köpte två UE-hörlurar av @Nevgh. Trevlig kontakt, snabbt skickat samt mycket pålitlig. Rekommenderas varmt.
1000 för bägge
Köpte HK-högtalare av @knugeN^, allt precis som utlovat och i fint skick. Rekommenderas varmt!
Köpte en P10 av @LAD, allt var som utlovat och mobilen skickades iväg snabbt och var välpaketerad. Rekommenderas varmt att göra affär med!
Ska se om jag kan lösa bil från Göteborg, är i så fall intresserad.
1600 inkl. skicka lätt.
650 inkl frakt
Huawei P20 - nyskick med kvitto/garanti. Endast testad pedantiskt under några få dagar. Säljes för 3000 kr och bor i centrala Göteborg.
Har personligen ägt en Redmi 5 plus, Mi A2, Mi max 3 och nu en Pocophone. - Mi Max tyckte jag var för stor och klumpig. - Mi A2 hade för många...
Huawei P20
Skulle rekommendera att du köper en Xiaomi Pocophone F1! Köpte för några veckor sedan mig en P20, standardmodellen med 64 GB och det var faktiskt...
Köpte nyss en Poco av en på forumet, har pillat på den i några minuter och måste säga att det är skönt att ha en telefon med 4000 mah batteri...
Köpte en Pocophone av @mackan10. Mycket pålitlig och trevlig, mobilen och allt var i utlovat skick. Rekommenderas varmt!
Jag!
Pedantiskt använd i en vecka, alla tillbehör medföljer och kvitto/garanti likaså. Pris: 2700 kr
Huawei P20, nyskick, köpt under BF via Comviq.
900 plus frakt
Har själv köpt en hel del prylar på Swedroid, dels för att jag inte kan bestämma mig för vilken lur jag vill ha och dels för att jag har upplevt...
Hallå alla! Fått för mig att jag ska börja spela keyboard, fick mersmak för det för ett tag sen när jag testade farsans. Är det någon i...
650 kr bjudet, plus frakt
Så sjukt tråkigt, älskar Swedroid för att människor är så pålitliga och trevliga. Har gjort massa köp och byten genom åren och har aldrig haft...
Köpte en LG G7 av @Puttesson, i särklass den bästa köperfarenheten jag har haft på Swedroid samt köp av prylar i andra hand rent generellt....
I nyskick, köpt av en fellow swedroid:are. Pris: 1800 kr eller bytes mot likvärdig lur
Xiaomi Mi A2 - 1800 kr
Köpte en häromdagen, har för närvarande en kina-rom, funderar på att roota. Någon som har stött på problem i processen?
2600 plus FRAkt
2500 kr plus frakt.
Huawei P20, oöppnad i låda med pengar emellan?
Köpte en Xiaomi Mi Max 3 av @Juturna, suverän swedroid:are rakt igenom, rekommenderas varmt.
Köpte en S3 frontier av @Miltonbull, trevlig kontakt och mycket pålitlig och snabb. Rekommenderas varmt.
Har redan en, tyvärr.
Ska tänka på det!
Kan eventuellt tänka mig att sälja den för 3500 kr, såg att det billigaste den har sålts för i butik har varit 4000 kr. Byte är dock att föredra.
Fick en Huawei P20 med efter förlängning av abonnemang, inte riktigt vad jag är ute efter. Önskas byte mot något likvärdigt, gärna Pocophone...
Huawei P20, 64/4 oöppnad och Apple watch s2?
PM gällande mi max 3!
Hej, jag står över.
Haha, förlåt, men fullkomligt hysteriskt kul att du medvetet släppte ner den i golvet för att se hur bra den håller. Glädjs åt att den klarade sig!