Separate names with a comma.
Tasker hade jag aldrig orkat sätta mig in i för en sån sak. Googles egna röstigenkänning fungerar väldigt bra nu för tiden så jag hade försökt...
Men enda anledningen till att man inte köper en Mac kan inte i din värld vara att man är antingen fattig eller snål? Om man inte behöver...
Å andra sidan måste jag nog säga att den som jämför en PC för 3500:- och en Mac för 15.000:- är korkad. Inte du, som du säkert förstår, men andra....
FFS: http://bit.ly/1acnBpG
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/m37ZBlgfq7U" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> Vill hem och lira nu!!...
Att man kan välta kor är ju tydligen också en myt! För det första sover inte kossor ståendes och sen väger de som en mindre bil vilket gör det...
Kan ju tala om att "myten" om att snus generellt förhindrar kariesangrepp inte är något myt. Jag trodde att det var för osannolikt för att vara...
Det är nog lite tvärtom om man ser väldigt generellt på det. De ansökningar jag sett på ifrån Sverige (haft egen firma samt anställningsansvar för...
Lol, verkligen inte :) Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk
Alltså detta spelet är så jävla underhållande! Ja det är inspelat med mobilen. Man måste ha nåt movie pack som låter dyrt för att dela direkt...
Ja det är Ryds jag också tänker på! Det är de som har lånebil! Carglass har jag ju aldrig vart på. Fan tänker jag med :p Swype > Swiftkey.
Carglass är förbannat snabba också. Plus att de ofta har gratis lånebil om man bokar i god tid. Sen är det inga lyxbilar men det är rätt gött att...
PS3 + Skate 3. ;) League är värdelöst att slapplira. Man blir alltid förbannad på något i sitt egna lag ELLER så krossar man motståndet totalt...
Fräsch! Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk
På mitt gamla jobb hade vi alltid frukt i restaurangen som låg in house så att säga. Så jääävla gött! Där låg det alltid clementiner och sjukt...
Verkar nästan som att vi har mer frukt per capita. Vi skulle ha kunnat käka en frukt om dagen per person som minst. Sen plockade jag ihop en...
Du borde bli cykelbud! De cyklar som fasen dygnet runt känns det som. Lite tufft på vinterhalvåret dock men jag känner på mig att du hade...
Jag har aldrig förstått vad det är som är så kul med att bli svettig och trött. Jag känner mig mer tillfreds när jag är varm, torr och inomhus :p
Haha, tänkte också på det. Inte för att den på något vis är ful nu heller men då låg den så förbannat mycket i framkant jämfört med resten av...
Jag vet. Det är det som tar emot och därför jag funderar på att inte träna idag. Två gånger per vecka första månaden för att gå upp till tre...
Tror det största problemet med det, förutom att jag måste ha min dator igång hela natten, är att man inte får filma hur som helst inne på Volvos...
Ja det viktigaste jag känner, som inte tränat på många år, är att ta mig dit x antal gånger per vecka. Satte upp tre som mål men jag känner mig...
Som vi sa på morgonmötet förut borde detta inte vara något som man ens skall behöva ta upp som ett problem på en arbetsplats med vuxna människor....
Jag har också fått kramp när jag badat. Fast aldrig när jag ätit innan. Hmmm ;)
Jag blir så jävla trött. Här jag jobbar är det folk som arbetar i stort sett dygnet runt. Jag på dagtid och andra på natten. Nu är det några...
Det hittar du om du söker i Play ;) Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk
3 minuter till gymet hemifrån så jag går ;) Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
[IMG] Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
[IMG] CM11 med MIUI-tema Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
Kändes som att jag fick ett jävla battery drain idag. Meckade iofs massvis med telefonen... Får se hur den sköter sig imorgon. Edit; ja fan den...
Problemet kan du ju lösa genom att ladda ner en app som svartlistar privata nummer och skickar de samtalen direkt till röstbrevlådan, upptagetton...
3! Fan va kul det är. Speciellt när man sätter på hall of meat mode :D
Ja jag cyklar alltså inte ute nu. Helvete. Det är ju kallt :p Kör inne på gymmet. Inte värt att dö i iskylan.
Varför har jag inte köpt detta tidigare??? [IMG] <3<3<3<3 Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
Jag skall börja träna kondition och uthållighet inför ett par tävlingar nu under året. 5 mil cykel i maj, 1km simning utomhus i juni och 1...
Google på OBD2 på typ Ebay eller Dealextreme. Den kopplar sedan upp till din mobil via blåtand. Vi sålde en herrans massa sådana genom...
Googlade lite förut och det verkar som att du kan bli blind, i alla fall under en begränsad period, om du slår i dig hårt i bakhuvudet. Men å...
Kom på fler sen när man var en liten skit! Min morsa berättade för mig om en unge som hade vägt på stolen, ramlat bakåt, slagit i huvudet och...
Det är du mot meteorologerna ;) CB är en djupt rotad myt. Nästan lika som temperaturen. Jag har bott i Göteborg, Jönköping och Stockholm. Det...
Den var ju rätt smart! Sådana balonger kostar ju så in i helvete så jag förstår att föräldrarna inte ville köpa sådana varje gång man såg en...