Separate names with a comma.
Om man kikar i iphone 6 tråden på sweclockers så kan man hitta ganska många som fått det.
varifrån ?
Aftonbladet :D Wiki: Motsägande haha :)
Då tycker jag att när du kommer utanför dörren stannar du upp tar några djupa andetag och glömmer dagen som den varit, så du inte går dit grinig.
Hänger man inte på sidor som denna så vet man ju kanppt att dom existerar, reklamen är ju icke existerande...
Linksys e1000 är väll en cirkus 5 år gammal modell som var billig-basic redan då, jag hade köpt en ny...
Rött är svinläckert men det ska vara mörkrött metallic.
Tele2
Beställde 19 september 2014 14:56 Beräknat leveransdatum vid beställningstillfälle: 2014-10-03 Levererad: Idag Tycker det var rätt onödigt...
http://www.apotea.se/coldy-halsspray-30-ml
Precis hemkommen från att ha slösat ~1 timme på Arbetsförmedlingen. Fick förra veckan ett brev på posten att jag skulle infinna mig idag...
H*n ser grymt sugen ut på frallan :p
http://www.ibtimes.com/4chan-threatens-leak-nude-emma-watson-photos-fappening-countdown-clock-warning-comes-after-1692855...
Har du root är det lätt fixat http://forum.xda-developers.com/hardware-hacking/chromecast/experimental-enable-mirroring-device-t2812193
Jag gissar att paketet är lika tungt och otympligt som föregångaren z5500 ? (Inget för posten alltså ?)
Låter inte så bränsleffektivt för en 2.0, i mitt fall gällde det en 3.2L V6...
Klarna har ju sådant titt som tätt, "köp nu betala i november" etc. Enda som tillkommer på det är 29kr ingen ränta, dom räknar väll med att...
Lånade farsans bil fredag till idag, den drar 11.4 L/100 km ;)
Poängen med plex är ju att det inte spelar någon roll vad det är för format, men menar du optimalt som i att servern inte ska transcoda filen så...
The Fappening 2.0, Jennifer Lawrence verkar gilla det här med att knäppa nudies, fel branschval kanske ? Links finns på FB
OK ! Såg nu att dom lagt en busslinje på den trånga vägen, hoppas inte jag får en jäkla buss i bakvagnen.
Låter bra, glömde skriva att gatan i fråga är inte huvudled heller.
Har en fråga ang. parkering för bil. *Villaområde *Finns inga områdesskyltar som anger p-förbud *Finns inga parkeringsplatser någonstans...
Alt.1 och sedan försökt få den bortbogserad. Lär va surast för ägaren.
Tänkte jag kör på och kontaktar dom mig får jag väll spela dum.
Fråga ! Kan jag använda min systers mecenatkonto för att förlänga mitt tele2 abonnemang, vill ha billigare :D Provade att logga in på hennes...
Du behöver en optisk kabel (toslink) att dra från tv'n till grejen från kjell [IMG] Samt en rca att dra från andra sidan till högtalarna...
Jag har idag ett tele2 abbonemang som min lillebror använder han är minderårig, nu vill han få det förlängt så ha kan få en iphone 6. Abbet är...
Låter som många arkiv-x avsnitt :) Annars någon Alien film kanske eller typ prometheus ?
2 intervjuer för att jobba på ICA, det var värst.
Om dom bara kunde uppdatera appen är trött på att dra fram hdmi kabeln varje gång jag vill kolla fotboll på 4play...
Har du en digitalbox ? Om du bara har tv'n så kommer det inte gå rakt av, din tv verkar bara ha 1 ljudutgång och det är en digitalutgång,...
Native stödjer chromecast mkv och mp4 med innehållet h264 för video och AAC samt mp3 för ljud. Native stödjer den inga vanliga subtitle-format....
Tennessee: In Memphis, women driving cars is illegal unless there’s a man in front of the car waving a red flag to warn approaching motorists and...
Har inte behövt uppleva sådant själv men min syster arbetade i en butik (en känd matkedja), och en kartongpress inne på lagret tog eld och som jag...
Orkar inte med alla siffror, det har talas om nån miljard till jobb och nån miljard till skola och allt vad det är, att Migrationsverket käkar 100...
Bara inom EU är minst 10 länder högre rankade än Sverige, så nej.
Dom är bara sura för dom får mindre i plånboken, det blås subventionerade låtsas jobb är slut nu.
Hon påstår att hon inte dricker, gissa.
Man behöver inte läsa siffror man har ju ögon och öron och det räcker långt.