Separate names with a comma.
Så jäävla goa! Mycket bättre än red bull :cool:
[ATTACH] Galaxy Alpha
Håller med till fullo.. Sjukt faktiskt att det inte har landat än
Man tackar för en smidig affär :cool:
Undrar samma.. Har utvecklat något konstigt begär efter en P8 Lite, funderar starkt på handla på mig en
Gött e det!
Givet!
Precis, det är för mycket prestanda ångest bland användarna här tror jag :P Därför är det nog inte så många här som har en Alpha hihii :D Är väll...
Nice upplägg! ja visst e Alphan en fin lur! ;)
Fuck.. Kommer inte få ner rommen då o_O Ska se senare om jag kan låna en annan laptop! Återkommer med resultat :cool:
Vet inte om begränsning men det börjar tugga på men filen kommer aldrig ner.. Försöker tanka ner med luren iom jag inte kan få ut laptoppen på nätet
Fick ner Odin men romen får jag inte ner
Man tackar! Nu ska det flashaS! :D
Vart ett jäkla tag sen man flashar nu :P Men för att säkerställa så tanka ner från sammobile, installera senaste Odin och bara köra på eller? Fan...
Vart ett jäkla tag sen man flashar nu :P Men för att säkerställa så tanka ner från sammobile, installera senaste Odin och bara köra på eller? Mvh
Fan.. Funderar på o göra samma sak! flashade du in den med Odin?
Tjeena gubbs! Ni som har en G740LTE, vad tycker ni om den? Värt 1299? Hur är batteritiden? Kameran, duger den eller suger den? Skärmen? Laggar...
Ja det funkar ju bra, nått annat kan man inte säga! Men skadad som man är så trånar man efter något nytt :P
Det fungerade :D Nice!
Nope ser ut som en trasig fil precis som Jay Martin säger..
Fan kan inte se bilderna ju
Hehee I hear ya! Stolt finne ;) Har haft en jäävla massa Android, och är faktiskt rätt så nöjd med Alphan! Okej batteritiden är ju inte bra om man...
Mycket bra gjort med standard grejer! :) vi är ju bara tre st i det här sällskapet tydligen :P
Samsung Galaxy Alpha [ATTACH]
Sjukt är det vad det är! :scared: Fan saknar min Z1C..
Säger ju faktiskt inte mycket om när vi i Sverige får lollipop.. Och 5.0.1 är det oxå.. :teeth:
Fack oxå.. Inte så okej va! o_O
Det är fan inte okej längre.. Nu har änna gått för lång tid börjar man tycka! Speciellt när luren har namnet Alpha :teeth:
Hahahaa :D 3K SR Black
Eller hur! :D
[ATTACH]
Kan du göra den med grön text i bättre upplösning och med texten närmare Android figuren? Blir lite suddig som bakgrund på luren.. :D
Grymt sjyst! :D
Fick en uppdatering inatt på typ 2,2 gb.. Ingen lollipop dock
Testa blåsa och göra rent hörlusuttaget kanske?? Ärligt så kommer jag personligen inte på något annat! o_O Låter ju heelskumt det där!
Ursäkta att d dröjde! Nätet har strulat :mad: