Separate names with a comma.
inga problem med wifi iconen här.... visar lika bra som någon annan ROM..
det står tydligt på dev tråd på xda... Sent from my GT-P7500 using Tapatalk
du lägger in rom, gapps, gappsfix på sd... starta cwm recovery, flasha rom flasha gapps flasha gappsfix wipe cache wipe dalvik reboot klar Sent...
Härligt, nöjde mig med 190...( kör du med nitrality?) Hur tycker du ROMen känns hitintills? Jag vet att du inte kört så länge men.... Jag...
hahaha.... riktigt bra min son :P har inte kollat upp dpi än.... kan meddela dig imorrn om jag hinner..(om inte någon annan hinner före...)
Inställningar - Språk&inmatning Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
ja, som det står på DEV sidan......
Det brukar ofta stå på Dev-sidan i vilken grad man ska wipe'a... Står inget särskilt så prova flasha utan wipe, om det "skiter" sig så kör en...
Ja, kör med eng som språk efter flash, byta till svenska när all info är ifyllt efter första uppstart.. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
...så klockren!! inga problem med denna än så länge...snabb och snygg, den går även snällt ner i deepsleep...
för det första "skriv bättre topic" för det andra "skriv mer info om vilken ROM mm som du kör på" för det tredje "Lycka till med servicen hos...
v5 + vertumus ICE CREAM SANDWICH DOMINATION v1.9 (28/1)= vackert :) Redpill kerneln funkar bra men har inte testat den så länge så det är svårt...
Hexic tar över som "ägare" av tråden... Lycka till! :)
Kör med v5 :) Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Japp, då är man tillbaka till hyper igen... Äntligen :) Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
EFS backup (Script) ..kanske någon som är intresserad och jag anser att en backup på EFS är ju ett måste om man flashar.....
ge er nu då, ska vi diskutera vad som är OT nu också..... har man inget att tillföra topic så kan man ju överväga att inte skriva något alls.......
naturligtvis... blev mycket kommatecken där... ;p Skickat i ett samarbete mellan min S2"a eller tab'en och Tapatalk.
ja, det finns olika versioner av 10,1 3g, wifi och 3g/wifi Skickat i ett samarbete mellan min S2"a eller tab'en och Tapatalk.
denna ICS preview har ju inget med 3,2 uppdateringen att göra.. och det finns en tråd som avhandlar just den custum ROM'en. Så det är väl bättre...
Uppdaterad första post!! V5 Final V6 :)
denna ska testas om en just för en kort stund... :) Skickat i ett samarbete mellan min S2"a eller tab'en och Tapatalk.
d-link 655 är ju inte direkt gångbar med Samsung verkar det som, folk har liknande fel när de kör d-link och SGSII
jaha, då låser vi då.... :) öppnad, fel "låsning" av mig..... *blush*
ja, får väl testa och avgörande själv.. skippar dock Titanium och drar en nandroid backup istället.. tack för svaren.. :) Skickat i ett...
säger inte så mycket... om du jämför med tex. Overcome, vad är bättre i Task? Skickat i ett samarbete mellan min S2"a eller tab'en och Tapatalk.
Varför tycker du Task650 är den bästa? :)
jag döper om mina och det funkar fint.. Olika v. av cwm är nog det som ställer till problem för trådskapare.. Skickat i ett samarbete mellan...
hehe..ja här är det oreda som vanligt...med uppdateringar till olika tab'ar... Snart låser jag denna tråd..
Låser denna, då inget intresse fanns och folk har så negativ inställning...varför prova något nytt..när ni verkar tycka att allt funkar bra på...
Så du tycker det inte är rörigt i de andra trådarna, när folk måste fråga efter varje post vilken version av tab'en han/hon pratar om....
härligt att det löste sig... :) *låser* Skickat i ett samarbete mellan min S2"a eller tab'en och Tapatalk.
ni menar att det inte är förvirrande i tråden "3. 2 på gång'.. därför startade jag denna... men om ni tycker det är jobbigt så raderar jag...
Ja, som det står.. en tråd för ovanstående modell.. Skickat i ett samarbete mellan min S2"a eller tab'en och Tapatalk.
ja, posta här hur det går... bra som dåligt...
en nandroid backup och sen testa denna ikväll.....
det är program som vägrar att låta mobil gå ner i deepsleep (så batteri drar minimaliskt med batteri) ...men låt mobil ligga orörd några timmar...
citat från xda tråd: "When you open that window with the list of applications with battery drain stats just click on the "Samsung push service"...
prova att stänga av push.... kolla sen om den går ner i deepsleep...
Prova med att låta den ligga orörd under natten igen.... Sen väljer du wakelocks där det står "process" så ser du vilka program som håller din...