Separate names with a comma.
Jag kommer inte installera 4.2.2, luren funkar perfekt nu och det finns inget i 4.2.2 som jag trånar efter, tvärtom tycker jag det är fult (hade...
Tycker du kan fråga telenor, dom kan ju läggga till een extra mobil på befintligt abb. så dom kanske kan putta in en surfplatta där också, enhet...
Varför handla i butik ? * Säljare som bara mummlar skit * Oftast dåligt med öppet köp och ånger rätt
Har 13 / 2.5 med Telenor (abbet är "upp till 16")
Om manfår Joina vår kompisliga: http://www.xperteleven.com/?lid=290335
Köp typ en xcover som du har när du fiskar och sedan har du en vardagslur bredvid det. Det hade nog jag gjort.
Enda man inte behöver leg till är "För stort brev" avi
Bjuder 1000kr inkl frakt, maskinen är trots allt rätt utdaterad och ca 7 år gammal...
Har väll att göra med att Telenor tog emot tele2's överbelastning.
Han menar nog om du köper en app och väljer faktura från din operatör.
Android 4.2.2 for Xperia Z leaked http://www.xperiablog.net/2013/06/13/android-4-2-2-for-xperia-z-leaked-download-it-now-10-3-a-0-407/
http://www.posten.com/sv/Privat/Skicka%20brev%20och%20paket/Framme%20n%C3%A4sta%20dag/Sidor/Brev-skicka-latt.aspx
Då var allt skickat (och uthämtat vad jag kan se). Hoppas alla är nöjda !
och byt launcher till typ nova
Högsta budet av niclasc , 460kr + frakt Då var alla saker sålda.
Modemet är sålt via pm. Ger det till 21.00 den som har bjudit högst på pajen då får den.
Snart dags för nästa ?...
Okaj högsta bud just nu är 400kr + frakt för Pajen och några har hört av sig via pm ang klockan (inga konkreta bud där dock). Ger det tills...
Tänkte få iväg lite saker som inte används alls. 1. Raspberry Pi 512MB RAM Genomskinligt Case Kompatibel USB Wifi Sandisk Extreme 16GB Class 10...
Fantastiskt att hovet har det dyraste det är ju ändå vi som pröjsar. Jag kommer nog att lämna Telenor efter 6 år och 3 förlängningar i rad, finns...
Ser kul ut, känns dock som något som blir liggande efter de 3 första gångerna :D Cdon har någon modell också...
Någon som har tips på någon musikspelare som kan hitta och spara min utdelade mapp jag har på min windows dator ?
Dyrt tycker jag, speciellt om man vill ha en mobil också...
bjuder 800 inkl. frakt
hm, är väll inte superimpad av tres mobila bredband, full signal och 7,39 ner och 1,25 upp...
Ok, ja jag är kapabel till att googla själv men tänkte om någon hade någon länk till något dom vet fungerar. Löste det i alla fall med...
Jag har ett 4g modem hemma som jag fått av Telenor, modellen är som det står i topic Huawei e398. Jag beställde ett surf sim från 3 med en...
Kan bekräfta att man kan justera vitbalans nu också...
Min MW600 visar bara titel om man använder Walkman appen så det är nog så det är bara...
Då var det uppgraderat ! En sådan liten sak som grå > svart är fasen en enorm förbättring :D
Installera programet nyss och pluggade in telen, fick den direkt.
kom igen nu OTA !
Förmodligen när man ringer och pratar med damer.
Har fungerat i månader för telenor man behöver inget wywallet skräp heller.
Bjuder 50kr
o_O
Nej dom är inte brandade. Du kan ju kika cdon, phonehouse och Katshing.
Som 3's gamla FRI abb. kommer ihåg at jag hade 3fri60 med en NEC e616v, old times :D
Vilket namn :D
Finns dom (inkluderat mig själv) som inte tar i comviq med tång ens, finns ju en anledning att det är billigt för studenter.