Separate names with a comma.
Sant, förväxlade denna med JP2 som är från Hong Kong... XEU verkar vara UK dock, så man kan inte direkt vänta sig att få svenska i den heller. :p
Vilket inte betyder något alls för oss med nordiska telefoner (om man håller sig till officiella uppdateringar). Britterna har redan fått en...
Skitarg? Du installerar en firmware från HONGKONG och surar för att det inte är på svenska?? Jaja... Enligt vad jag läst behöver man göra en...
Kan inte testa förrän om ett par dagar, men känns som att denna metod är omständligare än att bara ändra HIDSWVER och ProductCode? Sent from my...
Har för mig att ifall du kör MarketAccess behöver du acceptera avtalet varje gång du byter emulering. Själv har jag inte satt den på att byta...
Finns ett program som heter systemapp remover på market (kostar $1 dock, så kräver tillgång till betalmarket) Sent from my personal Dis-organizer...
Ja, det verkar funka om man byter till English (US). Sent from my personal Dis-organizer GT-I9000
Jag har ingen amerikansk telefon att jämföra med så det är möjligt. Men att det finns flera betydande hårdvarumässiga skillnader anser jag är helt...
Se till att market inte är igång. Samsungs task-widget är bra till det. Byt språk till English (US) Vänta en minut Starta market Acceptera TOS...
Det kommer antagligen bara behövas om man har en telefon med annan productcode än XEE. Sent from my personal Dis-organizer GT-I9000
[email protected] funkar med all sannolikhet. Om det inte är rätt blir du säkerligen hänvisad fil rätt ställe. :) Sent from my personal...
Det är helt oväsentligt hur många satelliter den låser på och hur snabbt den låser. Det enda som är intressant ur GPS synpunkt är hur rätt den...
Jag löste det på följande sätt för att slippa redigera originalfiler i min telefon (funkar med RyanZAs lagfixar, vet ej om övriga lagfixar skapar...
Du verkar inte så mycket bättre själv eftersom du tycks tycka det nödvändigt att klistra saker från andra forum här... ;) Kan hända att jag var...
Om man rootat är Autokiller och minfree manager de enda vettiga (de gör samma sak), resten är skit man inte behöver i android 2.x. Sent from my...
Det är fel på market. Inte mer komplicerat än så. Sent from my personal Dis-organizer GT-I9000
Samsung har inte sagt att gps kommer fixas i september. De har sagt att de ska ägna september åt att optimera gpsen. Tele2 har sagt att det...
Nyare firmware har dock bara vibration där. Kan rekommendera Tasker för att få profiler på home-screen. Den kostar några tior dock, men den gör...
Avvakta 1 vecka då tele2 säger att ny firmware kommer då. De flesta låsningarna bör försvinna med det. Annars får man relativt lätt bort det...
Synd för dig då. Inte mitt problem att du inte kan läsa hela meningar. Sent from my personal Dis-organizer GT-I9000
Nej, jag sa att jag flashat uppgradering på en officiell firmware. Dvs jag flashade JM2 på JF3. Det går inte att nergradera firmware vad jag vet....
Under förutsättning att samsung inte gör några radikala ändringar kommer du kunna uppgradera till officiell firmware när den kommer. Eventuellt...
Du måste redigera registret *efter* att du kopplat in mobilen till USB. Det är därför jag har med första steget, dvs kolla så...
Enkla svaret: Nej Komplicerat svar: Med Odin, en ROM Manager backup och tungan rätt i mun går det. Men en officiell uppdatering är på gång. När...
Är du haj på programmering kan du kanske svänga ihop det själv. Annars får du vänta. :) Sent from my personal Dis-organizer GT-I9000
Den kommer. Troligen redan nästa vecka, iallafall om tele2 ger korrekt information. Den är tillgänglig via testläget i kies idag redan om du...
Nej det hade du inte, jag la till det på förekommen anledning efter ditt inlägg. Heh. Sent from my personal Dis-organizer GT-I9000
Ring kundtjänst, de borde kunna tala om för dig varför det inte funkar än. Och det vore väldigt konstigt om de inte kan hitta ditt nummer dessutom. :D
Det kan ta någon dag innan de aktiverar simkortet.
Du kan ju iallafall titta på totalen om det är någon app som använt massa mer trafik än borde vara nödvändigt? Sent from my personal...
Vill minnas att de är SKYLDIGA att ge ut de uppgifter de har om dig om du frågar, men jag är inte så väldigt insatt i juridik så jag kan mycket...
Vem har pratat om att inte vara på 3G-nätet? Inget av detta kopplar bort 3G, det kopplar bara bort datatrafiken.
Hmm, så flipfonts är TTF ändå... Intressant :) I vilket fall som helst så gissar jag på detta: Flipfontsystemet på JF3 kopierar fontfilerna vid...
Via WiFi kan du fortfarande surfa, men det ska inte gå via mobilnätet ifall du inte ändrar det till internet+mms. Vet att vissa nät har trams som...
Det låter som en trasig telefon. (höhö, vitsigt värre, men jag menar allvar :) ) Om det bara är när du pratar med en person är det nog fel på den...
Systemfonten är ett system som heter FlipFont, det är inte TTF-filer tyvärr.
Finns inte på SGS av någon anledning.
Inställningar - Trådlöst och nätverk - Mobila nätverk - Åtkomstpunktnamn - Tele2Comviq WAP (eller vad den nu råkar heta på din telefon) - APN-typ...
Samma problem med alla mer komplexa lagfixar. Den enda versionen som inte uppvisat detta beteende för mig är RyanZA Lagfix 1.0 installerad via...
Man slipper krångla med apn när man flashar inofficiella firmwares. Sent from my personal Dis-organizer GT-I9000