Separate names with a comma.
<iframe src="https://embed.spotify.com/?uri=spotify:track:2MdAzVrkrWRgOUmuSj6mqN" width="300" height="380" frameborder="0"...
Jag är alltid intresserad av en Parrot men vill inte lägga pengarna på det just nu. Kanske byte mot något? Eller vill du uteslutande ha pengar?
Jag har testat ALLT. Det är pengar som legat kvar sedan starten av Droidstuff... Är fast på att de inte tror att det är jag. Det spelade ingen...
Får man inte ta säljarens uppgifter via leg bör man inte heller köpa av vederbörande. Skickat från min Nexus 4 med Tapatalk 4
Alltså chilla. De är sjukt sega. Jag har fortfarande ett konto med 2500 spänn där jag inte lyckas få ut. Inget konto och inga papper hjälper så...
Alltså ost är väl en av de sakerna jag gärna inte tänker mig använda i ett sexuellt möte. Matsex skall ha heder men fan inte ost :p
Webhallen har den i en butik och det är där ifrån de skickar postorder plus två demoex i Göteborg City. Netonnet har dock fullt av 8gb-varianten...
Skrev väl gissningsvis ut mellan 300 och 400 papper om året med den skrivaren men det är väldigt svårt att uppskatta. Den är inte inkopplad nu i...
Vill du ha en sådan: http://www.rof.com/assets/images/2240-pqmain.jpg att sätta bak på bilen? Beställde två så du kan få en för att du skall...
Det är ju visserligen sant. Tänkte inte på citeringslänkningen :) Skickat från min Nexus 4 med Tapatalk 4
Intressant att mitt togs bort när det väl var ett av de som var allvarligt menat... Skickat från min Nexus 4 med Tapatalk 4
Det handlar väl om fakta vs fåfänga på något vis. Lite som varför ett par dyra jeans säljer istället för ett par billiga. Man vet precis vad man...
Men att man lägger mer pengar på något som kan färre saker tror jag inte alla vill egentligen :) En iphone är långt ifrån basic i prissättningen....
Det var därför jag flera gånger nämnde att du skulle åka just hem :) Skickat från min Nexus 4 med Tapatalk 4
Beror på hur mycket du skriver ut. När jag körde bläck torkare patronerna innan de tog slut. Laser torkar inte så det blir mycket billigare för mig!
Frågan är ifall du vill dö när du är 35 eller 85.
Ja för eftersom du är den enda (jag någonsin hört om) som inte lyckas hitta uppdragen måste spelet vara värdelöst. 600 spänn åt helvete! Eller...
Det finns ju hur många ikoner sin helst på din karta som startar uppdrag. Så snart jag åker hem till respektive snubbe får jag ett nytt uppdrag....
Att ha en prilla i 3-4 timmar är sjukt :p Halvtimme till maximalt en timme är generellt mer vanligt... Skickat från min Nexus 4 med Tapatalk 4
Lika mycket som det du säger. Dravel. Skickat från min Nexus 4 med Tapatalk 4
Det är iofs väldigt individuellt. Listan är fakta och ingen bedömning av relevans för neddie @ swedroid.
Vi måste dra ihop ett jäkla gäng första kvällen man kan lira multiplayer på GTA 5 btw. FAN så roligt det skall bli :)
Aight. iOS måste ha sina klara fördelar för nackdelar finns dessvärre men ändå är folk så nöjda :)
Hmm. Så mycket visste jag om iOS. Jag trodde att det var ganska basic. Trodde inte ens risken att det inte fanns kunde vara möjlig... Min Lumia...
Kan man inte bara ändra till svart/mörkt tangentbord och så då?
Inte en aning men snubben som skapade listan vet säkert!
Inte eftersom allt på listan går att göra utan root kan vi inte heller prata jailbreak. Det är inget normalanvändare gör.
Har klarat typ 5%. Gör inte uppdrag hela tiden. Kanske 20% av tiden jag lirat eller nåt sånt. Inte för att trycka ned något i din hals men du...
1. App integration with Operating System 2. Can’t set default apps 3. No NFC capabilities 6. Widgets 8. Replaceable keyboards (Swype, etc) 13....
Om man skulle ta och lira lite kanske ^^
Nu har jag snart åkt runt och tittat på hela kartan. Har testat alla dess olika farkoster och bara leeeekt. Snodde ett flygplan och landade på en...
Jag hade blivit lite av en detektiv av en sådan här sak :p
Det var en del saker i videon som jag inte har tänkt på men som jag skulle sakna. Jag tyckte videon var rätt bra och höll sig långt borta ifrån...
Absolut. Det är alltid bra att anmäla även ifall det ser värdelöst ut med att få tillbaka sakerna. Man vet aldrig när din telefon kan dyka upp och...
Alltså handkontroll suger verkligen jämfört med tangentbord och mus. Allt går så seeegt. Eller med autoaim. Måste testa att koppla in...
Eller hur. Det var därför jag gick över till WP. Synd att det inte fanns, och väl inte heller finns, så många appar till systemet. Jag lurade...
Nu hittade jag! Inget lösenord. Perfekt. Tack!
Hur? Det måste fortfarande vara admin. Mycket bättre än jag har nu. Tips tack! Skickat från min Nexus 4 med Tapatalk 4
Ahaa, de tänker så. Säkert en säkerhetsåtgärd mer än något annat då. Laddar den mycket från skivan? Mitt tar 18gb. Skickat från min Nexus 4 med...